Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Care sunt dezavantajele lucrului la domiciliu?

67% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
35% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
47% dintre cei care ne citesc au o afacere de succes

In ciuda unor avantaje de necontestat, munca de acasa poate cauza si neplaceri angajatilor si angajatorilor. Astfel, cele mai mari inconveniente sunt legate de intarzierile de comunicare, confidentialitatea informatiilor sau de eficienta angajatului.

De exemplu, un angajat poate fi mai retinut in a raporta informatii cu privire la clienti si la schimbarile din piata pe care le sesizeaza. O astfel de metoda de lucru poate deveni destul de scumpa pentru angajator, deoarece acesta nu mai are posibilitatea de a monitoriza constant angajatul.

Lipsa monitorizarii poate crea celui care lucreaza de acasa o incetinire a modului de desfasurare a activitatii, ritm ce ar duce in mod evident la intarzierea unor termene prestabilite. Astfel, managerul are foarte putine posibilitati de a interveni asupra unor indicatori precum eficienta muncii, productivitatea, motivatia si alti indicatori ce se manifesta cu precadere in mediul organizational.

Angajatii care lucreaza de la distanta se pot detasa de cultura organizationla si de misiunea firmei. Misiunea si obiectivele organizationale pot fi lipsite de relevanta pentru cei care isi realizeaza activitatile de acasa.

Mai mult, poate fi mai dificil pentru cei care lucreaza de la distanta sa simta ca fac parte dintr-o echipa si sa colaboreze in realizarea sarcinilor.

Managerii pot preintampina acest lucru printr-o comunicare stransa cu angajatii de la distanta sau prin organizarea de intalniri la care sa participe toata lumea.

Unii managerii s-ar putea impotrivi lucrului de acasa din cauza riscului ridicat de expunere a informatiilor confidentiale la care are acces angajatul.

Munca de acasa, indiferent de domeniu, inseamna accesarea si utilizarea constanta a unor date interne, cu un caracter confidential, ale angajatorului, date care pot fi instrainate cu usurinta intr-o astfel de situatie, din cauza posibilitatilor extrem de reduse de a controla fluxul informational in mediul de lucru de la domiciliu.



Tags: muncamunca la domiciliulucru de acasaangajatimanageri

Urmareste-ne pe Google News

Ghiduri practice


Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri

Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016




Rentrop ∧ Straton

Citeste Raportul Special GRATUIT

Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2025








[x]