Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Care sunt dezavantajele lucrului la domiciliu?
In ciuda unor avantaje de necontestat, munca de acasa poate cauza si neplaceri angajatilor si angajatorilor. Astfel, cele mai mari inconveniente sunt legate de intarzierile de comunicare, confidentialitatea informatiilor sau de eficienta angajatului.
De exemplu, un angajat poate fi mai retinut in a raporta informatii cu privire la clienti si la schimbarile din piata pe care le sesizeaza. O astfel de metoda de lucru poate deveni destul de scumpa pentru angajator, deoarece acesta nu mai are posibilitatea de a monitoriza constant angajatul.Propriul meu plan de afaceri
Cultura castravetelui anti-diabet
Cum sa faci bani din vanzarile pe Amazon
Afacere la cheie cu flori in ghiveci
Lipsa monitorizarii poate crea celui care lucreaza de acasa o incetinire a modului de desfasurare a activitatii, ritm ce ar duce in mod evident la intarzierea unor termene prestabilite. Astfel, managerul are foarte putine posibilitati de a interveni asupra unor indicatori precum eficienta muncii, productivitatea, motivatia si alti indicatori ce se manifesta cu precadere in mediul organizational.
Angajatii care lucreaza de la distanta se pot detasa de cultura organizationla si de misiunea firmei. Misiunea si obiectivele organizationale pot fi lipsite de relevanta pentru cei care isi realizeaza activitatile de acasa.
Mai mult, poate fi mai dificil pentru cei care lucreaza de la distanta sa simta ca fac parte dintr-o echipa si sa colaboreze in realizarea sarcinilor.
Managerii pot preintampina acest lucru printr-o comunicare stransa cu angajatii de la distanta sau prin organizarea de intalniri la care sa participe toata lumea.
Unii managerii s-ar putea impotrivi lucrului de acasa din cauza riscului ridicat de expunere a informatiilor confidentiale la care are acces angajatul.
Munca de acasa, indiferent de domeniu, inseamna accesarea si utilizarea constanta a unor date interne, cu un caracter confidential, ale angajatorului, date care pot fi instrainate cu usurinta intr-o astfel de situatie, din cauza posibilitatilor extrem de reduse de a controla fluxul informational in mediul de lucru de la domiciliu.
Articole conexe
De ce demisioneaza angajatii start-up-ului tau?
de Idei de afaceriMotivarea angajatilor din start-up
de Idei de afaceriManagerii estimeaza cresteri in urmatoarele trei luni
de Bianca TilaEricsson: Forta de munca globala va depinde de 5G
de Florin AmarieiAboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Citeste Raportul Special GRATUIT
Idei de AFACERI 2024
- Colectia de Idei de Afaceri
- 24 de idei inedite pe pietele din S.U.A. si Europa de Vest
- Birouri inchiriate cu ora
Afaceri la cheie
- NOU: Berea artizanala. Pasii catre o afacere de succes
- Vrei sa-ti deschizi propria AFACERE? Venim in ajutorul tau: descopera 14 IDEI de afaceri inedite!
- Secretele comertului ONLINE iti sunt, in sfarsit, dezvaluite! Porneste propria ta afacere online
- Afacerea momentului: vanzarile pe Amazon! 9 motive pentru comert online prin platforma Amazon:
- Oferta zilei: Reducere de pana la 25% si Transport Gratuit