Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Cat costa conflictele din firma dumneavoastra?
Aproximativ jumatate dintre contractele de munca care se desfac la inițiativa angajatului sau a angajatorului au la baza un conflict. Pe langa pierderea angajatilor, companiile pierd si importante sume de bani.
Romanii lucreaza intr-un mediu destul de tensionat. Este cunoscut faptul ca li se cere sa realizeze activitati la un standard foarte ridicat pe bani putini. Angajatii devin nemultumiti de conditiile de lucru, sentiment ce determina aparitia conflictelor de munca.Cultura castravetelui anti-diabet
Afacere la cheie cu flori in ghiveci
Pasii catre o afacere de succes Berea Artizanala
Cresterea prepelitelor japoneze
In cazul relatiilor de serviciu, conflictele au un cost financiar mare, dar ascuns. Costurile cu conflictele nu apar in contabilitate si reprezinta de fapt o scadere a eficientei companiei. Un indicator al conflictelor la locul de munca este gradul redus de retentie al angajatilor.
Majoritatea organizatiilor nu constientizeaza aceste costuri ce rezulta din managementul defectuos al situatiilor conflictuale. in Icontextul actualei crize mondiale, managerii trebuie sa ia decizia reducerii de costuri. Un prim cost care ar trebui eliminat este costul generat de conflictele interne, fie ele intre angajati sau actionari. Aceste costuri exista, sunt reale, desi greu de cuantificat.
Efectul bulgare de zapada
Conflictele se pot aprinde aproape din nimic: o gafa, un gest sau o remarca nepotrivita sau chiar afisarea unei atitudini de indiferenta. Daca intr-o organizatie mare, un conflict ramane in cadrul grupului, intr-o firma mica acesta devine viral. Toata lumea se va grabi sa critice si sa ia partea unei tabere, propagand conflictul la nivelul intregii organizatii.
Uneori conflictul este mai putin fatis si ia forme subtile. De exemplu, intr-o sedinta, un angajat va face orice altceva in timp ce colegul sau tine o prezentare: isi va verifica telefonul, va rasfoi o revista sau chiar va incerca sa distraga atentia celorlalti. Dupa ce prezentarea este gata va sta nemiscat in scaun si va asculta cu deosebita atentie ceea ce au ceilalti de spus. Acest comportament va starni furia pana si celei mai calme persoane. Managerii descopera de obicei acest tip de conflicte cand este prea tarziu.
Articole conexe
Nume de firme. Cum sa alegi denumirea perfecta pentru firma ta
de Bianca TilaDe ce demisioneaza angajatii start-up-ului tau?
de Idei de afaceriMotivarea angajatilor din start-up
de Idei de afaceriOmniasig contrazice COTAR si se dezice de afirmatiile facute de seful BAAR
de Idei de afaceriAboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Citeste Raportul Special GRATUIT
Idei de AFACERI 2024
- Colectia de Idei de Afaceri
- 24 de idei inedite pe pietele din S.U.A. si Europa de Vest
- Birouri inchiriate cu ora
Afaceri la cheie
- NOU: Berea artizanala. Pasii catre o afacere de succes
- Vrei sa-ti deschizi propria AFACERE? Venim in ajutorul tau: descopera 14 IDEI de afaceri inedite!
- Secretele comertului ONLINE iti sunt, in sfarsit, dezvaluite! Porneste propria ta afacere online
- Afacerea momentului: vanzarile pe Amazon! 9 motive pentru comert online prin platforma Amazon:
- Oferta zilei: Reducere de pana la 25% si Transport Gratuit