Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Cum procedezi ca sa nu iti pierzi cei mai buni oameni din companie?
Cei mai buni oameni din companie sunt cele mai valoroase surse de profit! Si o spunem cu cea mai mare siguranta pentru ca acestia sunt cei de a caror munca depinde nivelul de incasari. Daca acestia ar sta in concediu o luna, afacerea ar putea inregistra scaderi dramatice.
O mare provocare pentru orice afacerist este sa atraga talente si sa le retina. Greu este sa cooptezi oameni buni, insa si mai greu este sa ii tii in companie cat mai mult timp.Cum sa faci bani din vanzarile pe Amazon
Magazin Online - cum sa pornesti propria ta afacere online
Cultura castravetelui anti-diabet
Criptomonede Ghid practic pentru incepatori
Si de cele mai multe ori este greu pentru ca tindem sa mizam pe bootstrapping si acolo unde nu este cazul. Spre exemplu, daca intrebi un antreprenor sau un manager unde ar restrange nivelul de cheltuieli, vei observa ca multi se gandesc la personal, la oamenii lor. Si incercam sa ii ferim pe cei mai buni din companie, insa, in timp, efectele se vor simti si in cazul lor.
Fie ca vor avea mai mult de munca si acelasi salariu, fie ca vor avea responsabilitati mai mari, fie ca vor simti presiunea managementului asupra intregului departament, fie ca vor fi lipsiti de seminarii si cursuri de specializare, efectele tot se vor simti.
Iata si cum trebuie sa procedam pentru a nu ne pierde cei mai buni oameni din companie:
1. Oferim angajatilor nostri siguranta ca abilitatile si competentele lor sunt necesare si ca eforturile lor se convertesc in rezultate. Multi angajatori se tem sa arate angajatilor lor cat sunt de valorosi, de teama ca acestia ar putea pleca sau ca ar putea sa ridice pretentii mai mari decat au acum. Experti numerosi ne spun ca aceste riscuri exista oricum, multi angajati fiind constienti de valoarea lor. Pe de alta parte, oamenii au nevoie sa stie ca sefii lor stiu ce valoare au si sunt gata sa o recunoasca, in niciun caz sa o nege.
2. Oferim angajatilor nostri noi si noi oportunitati de dezvoltare. Angajatii valorosi sunt astfel pentru ca au investit in ei insisi si altii au investit in ei, la randul lor. Cu alte cuvinte, sunt oameni constienti de eforturile depuse pana in acest moment si aceasta strategie trebuie pastrata si pe viitor.
3. Luati-i sub aripa voastra! In mod real, angajatii valorosi au nevoie de mentori, nu doar de superiori care sa le dea ordine si care sa ii supervizeze. Au nevoie de leaderi care sa le arate cea mai scurta cale catre succes si care sa le ofere indicatii, indrumari, sfaturi si o parte din intelepciunea lor. Asa ca fiti mentori pentru oamenii vostri valorosi.
Invatati-i cum sa progreseze, cum sa actioneze pentru ca rezultatele lor sa fie mai bune, pentru ca ascensiunea lor in cadrul companiei sa fie una mai facila si mai rapida.
La final, nu uitati ca omul sfinteste locul si ca afacerile bune se fac cu oameni buni. Alegeti-i cu atentie si investiti in ei. Afacerile cresc doar cand angajatii cresc.
Mult succes si afaceri profitabile!
sursa foto: www.sxc.hu
Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Citeste Raportul Special GRATUIT
Idei de AFACERI 2024
- Colectia de Idei de Afaceri
- 24 de idei inedite pe pietele din S.U.A. si Europa de Vest
- Birouri inchiriate cu ora
Afaceri la cheie
- NOU: Berea artizanala. Pasii catre o afacere de succes
- Vrei sa-ti deschizi propria AFACERE? Venim in ajutorul tau: descopera 14 IDEI de afaceri inedite!
- Secretele comertului ONLINE iti sunt, in sfarsit, dezvaluite! Porneste propria ta afacere online
- Afacerea momentului: vanzarile pe Amazon! 9 motive pentru comert online prin platforma Amazon:
- Oferta zilei: Reducere de pana la 25% si Transport Gratuit