Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Gaseste o voce pentru brandul tau

de Alexandra Popescu 11 Iun. 2014 2137
39% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
52% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
31% dintre cei care ne citesc au o afacere de succes

Constientizarea brandului este foarte importanta. Cu o pozitie corecta a acestuia poti atrage exact targetul de audienta pe care il cauti. Oricine isi doreste ca start-up-ul sau sa fie atractiv. Daca stim sa fim noi insine si autentici, nu conteaza cati oameni ne evita, noi trebuie sa atragem oamenii minunati pentru a se bucura de comunitate.

 
Pentru a stabili vocea brandului tau, avem in continuare cateva sfaturi:
 
Intreaba-te pe cine targetezi. Vezi daca tinta ta sunt oamenii de stiinta batrani sau tinerii hipsteri. In cele mai multe cazuri, nu iti doresti sa vorbesti cu parintii tai asa cum o faci cu prietenii.
 
Vorbeste cu clientii tai. Dupa ce ai stabilit care este publicul tinta, incepe sa ii vorbesti. Sansele sunt ca tu sa tranzactionezi cu clientii multi ani si sa stii exact cine sunt ei cu adevarat. Fa ceea ce functioneaza cel mai bine daca stii asta deja.
 
Pune-ti intrebari. Acest lucru face munca de un milion de ori mai usoara. Noi, oamenii, cu greu ne gandim la deciziile majore. In cele mai multe cazuri, cand apare ceva care trebuie decis, gandeste-te la brandul tau si intreaba-te ce ar fi mai bine pentru acesta. Intotdeauna vei gasi un raspuns, si in cele mai multe cazuri, este raspunsul corect.
 
Ramai consistent. Schimbarea vocii brandului tau o va confunda doar audienta. E ca atunci cand esti bipolar. In cea mai mare parte, pentru a obtine o urmare solida, mesajul tau trebuie sa fie consistent. Urmarile solide sunt aduse de mesajele solide.
 
Fii autentic! In afara de a fi consecvent, mesajul tau trebuie sa fie real. Daca incerci sa inseli, nu vei face decat sa enervezi oamenii. Tu nu vei primi o urmare solida, consistenta si, in cele mai multe cazuri, nu vei avea o buna reputatie. Perceptia este totul si, daca nu poate fi reala, atunci nu trebuie facuta.
 
Fii neinfricat. Daca ai stabilit publicul tinta si stii cum sa ii vorbesti, stii ce ar face vocea in cele mai multe circumstante. In plus, stii sa ramai consecvent si sa pastrezi realitatea, asa ca da-i drumul! Tu trebuie sa fii cel care le face pe toate, sa glumesti. Publicul tau tinta trebuie sa te iubeasca, nu sa te jigneasca, si trebuie sa stie ca esti sincer cu brandul tau.
 
Asculta-ti clientii. Daca nu vinzi nimic si nimeni nu te asculta, inseamna ca piata iti transmite ceva. Fa altceva! Niciodata nu-ti fie frica de esec si niciodata nu deveni prea emotional in ideea ta. Fa ceea ce iti place, dar si ceea ce oamenii isi doresc sa cumpere.
 
Toate acestea te ajuta sa gasesti vocea brandului tau, dar si sa mentii relatia cu clientii. Oamenii isi doresc ca cel de la care cumpara sa fie sincer, sa ii inteleaga si sa le ofere ce au nevoie. Prin toate acestea iti poti construi si brandul.
 
Sursa: entrepreneur.com
 


Tags: afaceribrandbrandingpublic tinta

Urmareste-ne pe Google News

Articole conexe

Investitii inteligente vara. Constructia unei afaceri cu inghetata stradala

de Bianca Tila
23 Apr 2024
Cladura incepe sa ne inunde, iar ideile antreprenorilor nu se lasa asteptate. Afacerea cu inghetata strada este o oportunitate excelenta in aceste...

Strategie si investitie in brand

de Idei de afaceri
25 Mar 2024
Amazon a propus pastrarea titlului cat mai scurt (maximum 80 de caractere), dar analizand cele mai vandute produse din mai multe segmente s-a...

Puncte esentiale de stiut inainte de a pune bazele unei afaceri

de Idei de afaceri
22 Apr 2024
Afacerile pe Amazon sunt un bun start pentru antreprenorii incepatori. Cu ajutorul acestui tip de business puteti invata practic strategii de...

Descrierea planului de afaceri cu pesti. Misiunea firmei

de Idei de afaceri
16 Mai 2024
O scurta prezentare a firmei dumneavoastra va cuprinde misiunea si obiectivele de afaceri ale firmei; descrierea firmei din punct de vedere juridic;...

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri

Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016




Rentrop ∧ Straton

Citeste Raportul Special GRATUIT

Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2024








SUCCES in AFACERI


Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
Descarca Gratuit
"Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim"
Completeaza adresa de email la care
vrei sa primesti Raportul Gratuit
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016
[x]