Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

O afacere mica? Cu atat mai bine!

67% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
35% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
47% dintre cei care ne citesc au o afacere de succes

A fi mic nu este un lucru rau. Clientii pot fi abordati separat, se pot concepe metode de promovare adaptate fiecaruia. De asemenea, oferta de servicii si produse este mai usor de conceput si in totala conformitate cu nevoile clientilor.

 
Micul antreprenor trebuie sa pastreze intotdeauna diferenata, sa aiba calitati care nu se intalnesc la concurenta. 

Spre exemplu, o avocata care ofera consultanta juridica in domeniul conflictelor de munca, de exemplu, si care lucreaza pe cont propriu este preferata de clientii firmelor de avocatura mari. Dincolo de faptul ca pretul este mai accesibil, ea se ocupa de dosarul fiecarui client cu maxima atentie, se intalneste cu oamenii, le explica o serie de lucruri si le aloca timp foarte mult. 
 
De asemenea, un librar refuza sa se extinda desi a inregistrat un mare succes in bransa comertului cu carte. El a facut un calcul simplu si a ajuns la concluzia ca trebuie sa se intinda exact cat ii este plapuma, altfel marirea volumului de vanzari ar aduce un profit mai mic decat regiile care urmeaza sa fie platite. Extinderea ar insemna in acest caz o micsorare a profitului. 
 
Consumatorii nu se inghesuie neaparat sa cumpere de la marile companii. Sunt mai multe motive pentru care oamenii prefera sa faca tranzactii cu firme mici si este bine sa le cunoasteti pentru a tine seama de ele. Relatia cu o companie mica este mai stransa, oamenii isi cunosc numele intre ei si felul exact in care functioneaza firma, nu ca marile institutii in care departamentele comunica greu intre ele.

Faptul ca o societate comerciala este mai mica, le lasa clientilor impresia ca ei au de platit mai putin pentru ca regiile firmei sunt mai mici. De asemnea, procesarea unei comenzi si rezolvarea problemelor clientilor dureaza mult mai putin intr-un sistem nebirocratic. 

Totul suna incantator – bani multi cu o afacere foarte mica. Sa revenim insa cu picioarele pe pamant pentru ca un alt secret pentru managementul unei afaceri mici este constintizarea permanenta a dimensiunilor afacerii si limitele pe care aceasta le impune.
 



Tags: afacereafacere micaafaceri micimanagement

Urmareste-ne pe Google News

Ghiduri practice


Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016




Rentrop ∧ Straton
Citeste Raportul Special GRATUIT
Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2025








SUCCES in AFACERI


Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
Descarca Gratuit
"Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim"
Completeaza adresa de email la care
vrei sa primesti Raportul Gratuit
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016
[x]