Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Paiul care a rupt spinarea camilei!

de Adela Simonescu 05 Iun. 2013 2488
37% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
46% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
29% dintre cei care ne citesc au o afacere de succes

Un proverb spune ca spinarea camilei este intotdeauna rupta de un pai, doar atat! Restul nu mai conteaza. Conteaza paiul care a rupt spinarea camilei, acea dovada ca ai mers intr-o anumita directie prea mult timp. Din pacate, proverbele nu ajung intotdeauna la mintile noastre la timp si le intelegem mult prea tarziu.

Dramatic este ca multi angajatori nu tin cont de aceasta zicala atat de adevarata. Si continuam sa ne incarcam angajatii in fiecare zi cu cate putin. Astazi ii rugam sa ne ajute sa realizam un raport. Maine ii rugam sa ne realizeze o planificare de buget. Poimaine ii sanctionam fiindca au realizat-o cu greseli.

Si tot asa, reusim sa ii incarcam cu diverse sarcini care, separat luate, par micute, neinsemnate, nu par sa cantareasca asa mult. Luate impreune, ele par un intreg impovarator pentru oamenii nostri. Insa nu mai stam sa gandim asa. Gandim totul si prin prisma faptului ca firmele si companiile noastre cer cheltuieli serioase pentru a rezista in fata crizei economice.

Si mai ales pe timp de criza, angajatorii tind sa isi incarce angajatii cu mai multa determinare. Si sa recunoastem ca toti o facem. Trist este ca nu realizam cand este cazul sa ne oprim ca sa nu ajungem la acel ultim pai care sa ii determine sa isi caute un alt loc de munca.

La urma urmei, prin aceasta strategie de a delega din ce in ce mai mult catre oamenii nostri, nu facem decat sa ajungem la un nivel din ce in ce mai inalt de fluctuatie de personal. Oamenii pleaca din ce in ce mai rapid si ajungem sa avem de-a face cu un rulaj puternic de angajati, toti fara pic de experienta in companie, toti avand nevoie de training si o perioada de acomodare.

La final, realizam ca avem mult de pierdut cand alegem sa ii impovaram pe angajatii deja existenti cu sarcini si responsabilitati. Solutia este sa angajam noi candidati care sa preia noile sarcini si sa ii lasam pe oamenii deja existenti sa isi finalizeze munca in mod corect, cat mai eficient, pentru rezultate cat mai bune!

Sa aveti succes si afaceri prospere!



sursa foto: www.sxc.hu


Tags: employee servicemanagement afacerimanagement angajati

Urmareste-ne pe Google News


Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri

Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016




Rentrop ∧ Straton

Citeste Raportul Special GRATUIT

Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2024








SUCCES in AFACERI


Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
Descarca Gratuit
"Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim"
Completeaza adresa de email la care
vrei sa primesti Raportul Gratuit
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016
[x]