Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Pozitionare strategica in afaceri prin capacitatea de negociere cu clientii
Ca antreprenor iti poti imbunatati pozitia strategica daca reusesti sa lucrezi cu clienti care sunt mai putin in masura sa exercite efecte defavorabile.
Clientii incearca sa obtina reduceri de pret, negociaza servicii mai extinse sau de o mai buna calitate, de multe ori punand producatorii „fata in fata“. Toate aceste actiuni se exercita in detrimentul rentabilitatii afacerii.
Cum sa faci bani din vanzarile pe Amazon

Afacere la cheie cu flori in ghiveci

Ghid practic pentru realizarea de felicitari decupate
Intensitatea actiunii lor depinde de puterea detinuta de diferitele grupuri de clienti in cadrul sectorului. Un grup de clienti este puternic daca se gaseste in una din situatiile urmatoare:
■ Cumpara cantitati importante in raport cu cifra de afaceri a vanzatorului.
■ Produsele cumparate in sector detin o pondere mare in costurile sau valoarea totala a aprovizionarilor cumparatorului. in acest caz, cumparatorul nu va ezita sa se informeze pentru a obtine cele mai mici preturi.
■ Produsele sunt standardizate sau slab diferentiate.
In acest caz, clientii sunt siguri totdeauna ca vor gasi alti furnizori, vor fi tentati sa puna ofertantii fata in fata, optand, in final, pentru oferta cea mai avantajoasa.
■ Costurile de transfer suportate de clienti la schimbarea furnizorilor sunt reduse.
■ Clientii sunt partial integrati in amonte sau exista o amenintare credibila de integrare in amonte.
In prima situatie, fabricatia partiala le ofera posibilitatea cunoasterii in detaliu a costurilor produsului, ceea ce constituie un mare atu in momentul negocierii. In situatia a doua, clientul, amenintand ca va produce el insusi produsul respectiv, incearca obtinerea, prin negocieri, a unui pret mai mic.
■ Produsul sectorului nu influenteaza calitatea produselor clientului. In acest caz, clientii sunt foarte sensibili la variabila pret, ei vor cauta obtinerea unor preturi scazute.
■ Oferta este mai mare decat cererea. in aceste conditii, clientii pot opta pentru produse de calitate mai buna sau cu un pret mai scazut.
Ghiduri practice

[GHID PRACTIC] Cultura castravetelui anti-diabet
Castravetele amar cea mai profitabila cultura agricola din Romania la momentul actual

[GHID PRACTIC] Cresterea prepelitelor japoneze
Comanda acum ghidul afacerii tale cu prepelite japoneze CD-ul Cresterea prepelitelor japoneze Evita acum riscurile inerente inceputului unei afaceri

[GHID PRACTIC] Ghid practic Realizarea de sapun natural
Afla toate dedesubturile activitatii de realizare de sapun natural de la un producator cu ani intregi de experienta


Idei de AFACERI 2025
- 30+ Idei de Afaceri la tara. Din ce sa faci bani la tara
- Idei de afaceri handmade: cele mai bune idei pentru a incepe o afacere
- Afaceri de familie: businessuri mici si profitabile
- Colectia de Idei de Afaceri
Afaceri la cheie
- NOU: Berea artizanala. Pasii catre o afacere de succes
- Vrei sa-ti deschizi propria AFACERE? Venim in ajutorul tau: descopera 14 IDEI de afaceri inedite!
- Secretele comertului ONLINE iti sunt, in sfarsit, dezvaluite! Porneste propria ta afacere online
- Afacerea momentului: vanzarile pe Amazon! 9 motive pentru comert online prin platforma Amazon:
- Oferta zilei: Reducere de pana la 25% si Transport Gratuit