Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Scrierea unei carti iti poate ajuta afacerea

de Alexandra Popescu 01 Sep. 2014 2467
5 din 1 vot
RATING UTILIZATORI
59% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
38% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
41% dintre cei care ne citesc au o afacere de succes

Cum autopublicarile au devenit mai usoare, tot mai multi antreprenori scriu despre afacerile lor. Scrisul iti poate oferi credibilitate, te pozitioneaza ca un expert al domeniului in care activezi si atrage atentia asupra companiei tale.

 
Trei antreprenori impartasesc experienta lor despre cum scrierea unei carti le-a schimbat afacerea, ceea ce se poate intampla si cu a ta.
 
1. Gasesti concentrarea
Organizatorul personal Julie Starr Hook, proprietarul Five Starr Organizing and Design, spune despre cartea sa, "From Frazzled to Freedom", ca a ajutat-o sa isi gaseasca concentrarea in ceea ce priveste afacerea ei. Aceasta carte a ajutat-o sa isi priveasca fortele si punctele slabe.
 
2. Dai nastere unei noi afaceri
David Niu, fondatorul TINYpulse, a fost un antreprenor de serie care a decis sa ia o pauza pentru a se reincarca. Si-a luat un bilet dus catre Noua Zeelanda impreuna cu sotia si fiica. In timp ce a calatorit a decis sa intervieveze antreprenori si CEO cu privire la cele mai bune tactici de gestionare a oamenilor, deoarece aceasta zona a simtit ca este cea care i-a adus esecul. El a facut un blog cu toate interviurile, ceea ce a devenit, mai tarziu, cartea "Careercation".
 
La sfarsitul fiecarui interviu punea intrebarea "Care este punctul tau slab atunci cand vine vorba de managerierea angajatilor pe care, daca ti l-as lua, ai fi bucuros sa platesti pentru el?". Raspunsul cel mai des intalnit era "atunci cand angajatii acorda doua saptamani pentru a se remarca". Acest lucru a dus la nasterea unei noi afaceri – TINYpulse – un mod prin care liderii vad cat de fericiti, frustrati sau arzatori sunt angajatii lor astfel incat sa poata incepe un dialog pentru o schimbare pozitiva inainte de cele doua saptamani de afirmare.
 
3. Introduci afacerea ta publicului
Cand Lori Matzke, proprietarul Center Stage Home, a scris cartea "Home staging: creating buyer-friendly rooms to sell your house", in 2004, industria era mica si nu foarte populara. Procesul de scriere l-a fortat sa explice conceptele de staging in moduri pe care toata lumea le-ar intelege, ceea ce nu a facut inainte cu clientii si ar fi pus pe picioare modul de a vinde. Acest lucru l-a facut sa realizeze ca, daca ar putea sa explice asta, conceptele de staging pe care le-a implementat vor avea mult mai mult sens pentru clientii sai si ei vor fi apti sa ii asculte sfatul.
 
4. Castigi clienti
Cartea lui Niu a devenit o parte centrala a planului de marketing TINYpulse. Frecvent, el trimitea cartea potentialilor clienti, subliniind cateva pasaje despre indivizi care se confrunta cu lupte similare in identificarea clientilor. Cartea era o completare a ceea ce ei faceau zilnic.
 
5. Imbunatatesti credibilitatea personala
Niu spunea ca este ceva magic sa spui ca tu esti autorul unei carti. Acest titlu i-a deschis noi oportunitati de speaking engagement pentru a-l ajuta sa isi promoveze afacerea. Matzke a devenit un expert in domeniul sau inainte sa scrie cartea si a avut mai multe aparitii televizate pentru a vorbi despre acest subiect.
 
Sursa: entrepreneur.com
 


Tags: afacericartiafaceri de succesantreprenoriscriere cartisfaturi afacerisfaturi antreprenori

Ti-a placut acest articol?

Da Like, Printeaza sau trimite prin WhatsApp si Email!
Urmareste-ne pe Google News

Votati articolul

Rating:
Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Articole conexe

Ingrijorari romano-germane. CCRG: mediul de afaceri opereaza in conditii dificile

de Idei de afaceri
03 Nov 2021
Camera de Comert romano-germana (AHK Romania) arata printr-o informare oficiala ca sunt necesare modificari. Mediul de afaceri opereaza in conditii...

70% din antreprenori, tematori cu privire la valul trei al pandemiei

de Florin Amariei
27 Ian 2021
Un nou barometru releva faptul ca aproximativ 70% din antreprenorii prezenti in Romania sunt tematori cu privire la valul trei al pandemiei....

Ziua Antreprenoriatului Feminin, sarbatorita in Romania odata cu Ziua Internationala a Barbatului

de Florin Amariei
20 Nov 2020
CONAF anunta ca Ziua Antreprenoriatului Feminin a fost sarbatorita pentru prima data in Romania cu ocazia Zilei Internationale a Barbatului....

Costoiu, UPB: Cultura antreprenoriala lipseste in Romania

de Florin Amariei
05 Nov 2020
Rectorul Universitatii Politehnica din Bucuresti, Mihnea Costoiu, spune ca in Romania cultura antreprenoriala lipseste. Propune, insa, cateva solutii!...

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri

Profit MAXIM cu investitie MINIMA. TOP 6 afaceri pentru 2022
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Profit MAXIM cu investitie MINIMA. TOP 6 afaceri pentru 2022

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016




Rentrop ∧ Straton

Citeste Raportul Special GRATUIT

Profit MAXIM cu investitie MINIMA. TOP 6 afaceri pentru 2022
Profit MAXIM cu investitie MINIMA. TOP 6 afaceri pentru 2022
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2022







 
[x]