Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Studiu: Doar 16% din companii implementeaza strategii de leadership adaptate economiei digitale

61% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
38% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
41% dintre cei care ne citesc au o afacere de succes

Studiul global Leaders 2020 arata ca numai 16% din companiile participante au implementat strategii de leadership adaptate la economia digitala, strategii prin care au reusit sa conduca transformarea digitala la nivelul intregii companii, pentru a-si imbunatati performanta si a avea angajati mai implicati.

La studiu au participat 4.100 de directori executivi si angajati din 21 de tari, acesta fiind realizat in trimestrul doi al acestui an. Principalele domenii din care provin companiile sunt: servicii financiare, retail, sectorul public, sanatate, bunuri de consum, servicii profesionale, productie si tehnologie.

Studiul arata ca aceste companii au reusit sa inteleaga importanta implementarii unei astfel de strategii si sa-si depaseasca competitia in o serie larga de indicatori de performanta, in zone precum strategia pentru managementul capitalului uman sau nivelul avansat de utilizare a tehnologiei de catre angajati. Astfel, companiile care beneficiaza de oportunitatile oferite de economia digitala au o probabilitate cu 38% mai mare de a inregistra cresteri de profit si venituri (76% versus 55%), au angajati mai satisfacuti (87% versus 63%), si se bucura de un grad de fidelizare mai mare a angajatilor (75% versus 54%).

In cadrul analizei, au fost identificati patru piloni principali prin care managerii conduc tranformarea digitala. Primul costa intr-o viziune a managementului care priveste integrarea tehnologiilor digitale in toate activitatile si la toate nivelurile companiei. Al doilea criteriu este reprezentat de accelerarea procesului de luare a deciziilor – organizatiile competitive pun accentul pe luarea deciziilor bazate pe date analizate in timp real, ce le ofera o viziune de ansamblu asupra tuturor proceselor din cadrul companiei.

Un alt criteriu este reprezentat de simplificare – reducerea complexitatii si birocratiei, prin punerea la dispozitia tuturor angajatilor a celor mai noi tehnologii. Un al patrulea criteriu consta in construirea unei forte de munca digitale – imbunatatirea aptitudinilor digitale nu numai la nivelul executiv, ci la toate nivelurile, ceea ce permite o utilizare la nivel strategic a acestor tehnologii.


Tags: leadershipeconomie digitalastart-upstrategie digitala

Urmareste-ne pe Google News

Ghiduri practice


Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016




Rentrop ∧ Straton
Citeste Raportul Special GRATUIT
Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2025








SUCCES in AFACERI


Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
Descarca Gratuit
"Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim"
Completeaza adresa de email la care
vrei sa primesti Raportul Gratuit
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016
[x]