Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Sustenabilitatea cucereste companiile. Nestle Romania face schimbari

de Bianca Tila 03 Aug. 2022 962
Sustenabilitatea cucereste companiile. Nestle Romania face schimbari
61% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
38% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
41% dintre cei care ne citesc au o afacere de succes

Nestle Romania a decis sa se concentreze pe sustenabilitate, avand in vedere ca practica "un business rezilient, sanatos, sustenabil, care a ajutat atat partenerii de afaceri, cat si comunitatile locale", potrivit oficialilor companiei.

Conform oficialilor, Nestle Romania este parte integrata a eco-sistemului local si partener al comunitatilor si al retailerilor.
 
"Pentru acest an ne dorim sa continuam sa crestem in ritmul avut in primul semestru, de 12,6%, sa aducem pe piata produse sanatoase si de calitate, si, de asemenea, ne concentram pe dezvoltarea si consolidarea in continuare a unei echipe unite si puternice. 

In primele sase luni ale anului am angajat 55 de colegi noi in mai multe departamente. In a doua parte a anului, vom dezvolta proiectele de CSR pe care deja le-am inceput, finalizand anul cu o noua campanie de plantare de copaci. Pentru 2023 planul este sa continuam investitiile in dezvoltarea portofoliului cu produse sustenabile", declara Silvia Sticlea, Country Manager Nestle Romania.
 
Compania doreste sa accelereze procesul de transformare catre sistemele alimentare echitabile, cu emisii nete zero, care pot hrani toti oamenii. De asemenea, Nestle explica, prin noul raport CSV pe 2021, modul in care sprijina tranzactia catre sistemele alimentare pozitive pentru natura.
 
In urmarirea scopului final este important ca fiecare parte din sistemul companiei sa isi aduca aportul. Astfel, in mod localizat si adaptat realitatilor locale si nevoilor consumatorilor si comunitatilor din fiecare tara, Netsle va putea deveni complet sustenabil.
 
Acest plan al companiei nu este recent, in ultimii doi ani si-a redus emisiile absolute de gaze cu efect de sera. Nestle a obtinut o reducere de 4 milioane de tone de CO2 prin incurajarea utilizarii ingrasamintelor naturale in agricultura si prin trecerea la energia electrica din surse regenerabile. 
 
Prin solutii bazate pe natura, compania a initiat absorbtii de 9,7 milioane de tone de CO2. Pana in 2025, compania are de gand sa investeasca 1,2 miliarde de franci pentru construirea practicilor agricole regenerabile. 
 
Planurile companiei vizeaza protejarea ecositemelor, reducerea emisiilor de CO2 si imbunatatirea biodiversitatii. Pentru o tranzactie echilibrata, Nestle colaboreaza cu fermierii, furnizorii si comunitatile in care isi desfasoara activitatea.
 
Compania doreste sa realizeze produse mai sustenabile prin inovatie. "Inovatia stimuleaza produsele cu impact redus asupra mediului. In ultimii ani au fost lansate mai multe produse alimentare si bauturi bazate pe plante, cu emisii mai scazute de dioxid de carbon", spun oficialii.
 
Pana in 2025, compania vrea ca ambalajele sale sa fie 100% reciclabile sau reutilizabile. De asemenea, tot in acest plan este inclusa si reducerea utilizarii materialelor plastice noi, cu o treime. 
 
In ceea ce priveste brandul de dulciuri Smarties, Nestle a trecut la ambalaje 100% reciclabile. 
 
"Este nevoie pregnanta de colaborare si parteneriate public-privat pentru a interveni in domenii precum educatia sustenabila si dezvoltarea durabila a societatii de maine. (...)Tocmai de aceea, Nestle investeste de peste 12 ani in proiectele educationale din domeniul nutritiei si educatiei pentru mediu, deoarece consideram ca educatia tinerei generatii va duce la schimbari pozitive si efecte pe termen lung. 
 
In viitor, carbonul va fi noua calorie, adica consumatorii vor fi foarte atenti si vor calcula emisiile de carbon, alegand produsele care au o amprenta asupra mediului cat mai mica. De aceea, si anul acesta plantam 20.000 de puieti alaturi de Asociatia Mai Mult Verde in judetul Giurgiu, ca rezultat al campaniei noastre nationale -Un viitor mai verde- si parte a initiativei noastre Nestle for a Waste Free World", declara Irina Siminenco, Corporate Affairs Manager Nestle Romania.


Bianca Tila de Bianca Tila
Pasionata de zona business, Bianca Tila aduce zilnic in fata cititorilor starea afacerilor de pe piata nationala si internationala. Ofera idei de afaceri rentabile potrivite situatiei actuale, strategii de marketing si modele de afaceri in diverse zone.

Tags: nestle romaniasustenabilitateambalaje reciclabile

Urmareste-ne pe Google News


Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri

Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016




Rentrop ∧ Straton

Citeste Raportul Special GRATUIT

Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2024








[x]