Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Top 8 lectii de leadership de la Jeff Bezos
Jef Bezos s-a remarcat ca un puternic leader pentru echipele cu care colaboreaza si ne ofera 8 lectii de leadership din care avem multe de invatat.
Iata topul celor 8 lectii de leadership oferite de Jeff Bezos, conform Forebes.com:Cum sa faci bani din vanzarile pe Amazon
Afacere la cheie cu flori in ghiveci
Ghid practic pentru realizat felicitari de lux
Ghid practic pentru realizarea de felicitari decupate
1. "Stabileste-ti strategia pe lucrurile care nu se schimba"
2. "Fa-ti o obsesie pentru clienti". Foarte recent, Bezos a adaugat un nou scaun gol la mesele de sedinta. Scaunul era pentru consumatorul ideal si forta intreaga echipa de lucru sa nu piarda din vedere cel mai important pion in afaceri. Mai nou, Bezos a introdus in "joc" angajati care joaca rolul consumatorilor. Cand acestia se incrunta, vicepresedintii tremura.
3. "Suntem dispusi sa fim neintelesi pentru perioade lungi de timp". Multe dintre tendintele de expansiune ale companiei Amazon au fost privite cu neincredere, cu multa indoiala. Multe pareau a fi investitii nefondate. Cu toate acestea, un ROI vizibil in 5-7 ani este acceptabil pentru Jeff Bezos.
4. "Exista doua tipuri de companii: cele care incearca sa ridice preturile mai sus si cele care muncesc pentru a cobori preturile. Noi vom fi in a doua categorie"
5. "Stabileste nevoile consumatorilor tai si munceste invers".
6. "Daca vrei sa fii inventiv trebuie sa fii dispus sa dai gres".
7. "In trecut iti ofereai 30% din timp pentru proiectarea unui serviciu excelent si 70% din timp pentru a face valva in jurul lui. In prezent lucrurile s-au inversat."
8. "Toata lumea trebuie sa fie capabila sa lucreze intr-un call center". Jeff Bezos cere managerilor Amazon sa participe la training-uri de call-center doua zile pe an. Aceeasi situatie este valabila si pentru el insusi. Ce au de invatat toti de pe urma acestei experiente? Plangerile si nemultumirile clientilor ii transforma pe toti in fiinte umile si empatice cu cei care le aduc profiturile.
Articole conexe
Jeff Bezos ramane cel mai bogat miliardar. Musk, salt de pe locul 31 pe 2 in topul Forbes
de Florin AmarieiCitate motivationale despre leadership
de Camelia DiaconuCele 7 reguli de baza ale lui Jeff Bezos
de Florin Amariei4 tendinte de leadership in 2018
de Idei de afaceriAboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Citeste Raportul Special GRATUIT
Idei de AFACERI 2024
- Colectia de Idei de Afaceri
- 24 de idei inedite pe pietele din S.U.A. si Europa de Vest
- Birouri inchiriate cu ora
Afaceri la cheie
- NOU: Berea artizanala. Pasii catre o afacere de succes
- Vrei sa-ti deschizi propria AFACERE? Venim in ajutorul tau: descopera 14 IDEI de afaceri inedite!
- Secretele comertului ONLINE iti sunt, in sfarsit, dezvaluite! Porneste propria ta afacere online
- Afacerea momentului: vanzarile pe Amazon! 9 motive pentru comert online prin platforma Amazon:
- Oferta zilei: Reducere de pana la 25% si Transport Gratuit