Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Top 8 lectii de leadership de la Jeff Bezos

67% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
35% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
47% dintre cei care ne citesc au o afacere de succes

Jef Bezos s-a remarcat ca un puternic leader pentru echipele cu care colaboreaza si ne ofera 8 lectii de leadership din care avem multe de invatat.

Iata topul celor 8 lectii de leadership oferite de Jeff Bezos, conform Forebes.com:

1. "Stabileste-ti strategia pe lucrurile care nu se schimba"

2. "Fa-ti o obsesie pentru clienti".
Foarte recent, Bezos a adaugat un nou scaun gol la mesele de sedinta. Scaunul era pentru consumatorul ideal si forta intreaga echipa de lucru sa nu piarda din vedere cel mai important pion in afaceri. Mai nou, Bezos a introdus in "joc" angajati care joaca rolul consumatorilor. Cand acestia se incrunta, vicepresedintii tremura.

3. "Suntem dispusi sa fim neintelesi pentru perioade lungi de timp". Multe dintre tendintele de expansiune ale companiei Amazon au fost privite cu neincredere, cu multa indoiala. Multe pareau a fi investitii nefondate. Cu toate acestea, un ROI vizibil in 5-7 ani este acceptabil pentru Jeff Bezos.

4. "Exista doua tipuri de companii: cele care incearca sa ridice preturile mai sus si cele care muncesc pentru a cobori preturile. Noi vom fi in a doua categorie"

5. "Stabileste nevoile consumatorilor tai si munceste invers".

6. "Daca vrei sa fii inventiv trebuie sa fii dispus sa dai gres".

7. "In trecut iti ofereai 30% din timp pentru proiectarea unui serviciu excelent si 70% din timp pentru a face valva in jurul lui. In prezent lucrurile s-au inversat."


8. "Toata lumea trebuie sa fie capabila sa lucreze intr-un call center". Jeff Bezos cere managerilor Amazon sa participe la training-uri de call-center doua zile pe an. Aceeasi situatie este valabila si pentru el insusi. Ce au de invatat toti de pe urma acestei experiente? Plangerile si nemultumirile clientilor ii transforma pe toti in fiinte umile si empatice cu cei care le aduc profiturile.


Tags: leadershipjeff bezosleadership jeff bezoslectii leadership

Urmareste-ne pe Google News

Ghiduri practice


Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016




Rentrop ∧ Straton
Citeste Raportul Special GRATUIT
Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2025








SUCCES in AFACERI


Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
Descarca Gratuit
"Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim"
Completeaza adresa de email la care
vrei sa primesti Raportul Gratuit
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016
[x]