Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Estee Lauder si afacerile in familie
Josephine Esther Mentzer s-a nascut pe data de 1 iulie, 1908 in New York, Queens. Primul ei job era de vanzatoare de creme si lotiuni preparate de unchiul ei, Dr. Schotz. Acesta detinea compania New Way Laboratories. Succesul vanzarilor catre prieteni si colegi au determinat-o sa continue sa invete secretele prepararii produselor cosmetice de la unchiul ei.
A existat o scurta perioada in care viitoarea femeie de afaceri a cochetat cu ideea unei cariere in actorie, insa a renuntat la aceasta, dovedindu-se un drum fara perspective.Ghid practic pentru realizarea de felicitari decupate
Magazin Online - cum sa pornesti propria ta afacere online
Criptomonede Ghid practic pentru incepatori
Propriul meu plan de afaceri
In anul 1930, Estee s-a maritat cu Joseph Lauter. Au divortat dupa 9 ani si apoi s-au recasatorit in 1942. Bazandu-se pe cunostintele unchiului ei, in 1947, Estee si Joseph au format compania Estee Lauder. Incepusera sa isi prepare singuri cremele de infrumusetare.
Primul contract a fost preluat de compania Sak’s care a reusit sa ii vanda produsele foarte rapid si cu mult succes.
Mai departe, a castigat contracte profitabile cu Neiman-Marcus, Marshall Field’s si I.Magnin. In cele din urma, Estee a reusit sa dea lovitura cu o combinatie de ulei de baie si parfum, numita Estee Lauder’s Youth Dew, care se comercializa cu $8.50 si care a sustinut puternic intreaga companie timp de ani buni.
Celebra femeie de afaceri mai proiectat o linie barbateasca de cosmetice, numita Aramis si prima linie de cosmetice hipoalergenice, Clinique. Aceasta marca nu a fost una de succes de la inceput. In primii 2 ani de la lansare facuse pagube de mai mult de 3 milioane de dolari pentru companie.
Estee l-a numit pe Carol Phillips, editor pentru revista Vogue din acea perioada, sa se ocupe in exclusivitate de reusita acestui proiect. Curand, asa s-a si intamplat, linia Clinique incepand sa atraga interesul femeilor din intreaga lume.
Estee Lauder spunea ca nu trece o singura zi fara sa-si vanda produsele. Se baza pe oferirea de mostre gratuite si de cadouri la achizitionarea de produse din gamele curente.
In anul 1999, compania detinea mai mult de 50% din totalul de vanzari de produse cosmetice din SUA. In anul 1998, publicatie “Times” a listat-o ca singura femeie din topul de 20 de personalitati cu cea mai mare influenta in afaceri si geniu al secolului.
A mai lansat si inca mai detine numeroase marci, precum:”M.A.C”, “Tommy Hilfiger Perfums”, “Origins” si “Perspectives”. A avut abilitatea de a-si promova singura produsele, fiind refuzata la inceputul carierei sale de numeroase agentii de advertising. Acestea nu au crezut in succesul liniilor sale de produse cosmetice.
Afacerea celebrei magnate a fost conceputa ca una de familie. Cei doi fii, Leonard si Ronald s-au ocupat si inca sunt implicati in bunul mers al acestei companii.
Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Citeste Raportul Special GRATUIT
Idei de AFACERI 2024
- Colectia de Idei de Afaceri
- 24 de idei inedite pe pietele din S.U.A. si Europa de Vest
- Birouri inchiriate cu ora
Afaceri la cheie
- NOU: Berea artizanala. Pasii catre o afacere de succes
- Vrei sa-ti deschizi propria AFACERE? Venim in ajutorul tau: descopera 14 IDEI de afaceri inedite!
- Secretele comertului ONLINE iti sunt, in sfarsit, dezvaluite! Porneste propria ta afacere online
- Afacerea momentului: vanzarile pe Amazon! 9 motive pentru comert online prin platforma Amazon:
- Oferta zilei: Reducere de pana la 25% si Transport Gratuit