Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Redactarea de carti pentru copii - J.K.Rowling si brandul Harry Potter

de Maria Nicutar 18 Iun. 2011 4599
61% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
38% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
41% dintre cei care ne citesc au o afacere de succes

De cativa ani au inceput sa apara din ce in ce mai multe carti pentru copii, iar acesta este un lucru formidabil. S-a descoperit un sector de clienti foarte importanti. Avem parintii care sunt primii care achizitioneaza aceste produse, bunicii, copiii insisi si apoi reprezentantii institutiilor educative.

Afacerea cu redactarea de carti este o oportunitate de care oricine poate profita. Talentul de a scrie, de a construi povesti formidabile care sa acapareze interesul lumii se formeaza la fel ca orice alta abilitate.

J.K.Rowling a primit inspiratia pentru aceasta carte in 1990, in timpul unei calatorii cu trenul de la Manchester la Londra. I-a venit ideea de a scrie despre un tanar care studia la o scoala de vrajitorie, despre Harry. Mai departe, restul actiunii s-a inlantuit in stransa legatura cu trecutul si cu evenimentele pe care aceasta le traia in fiecare zi. Numeroase personaje sunt create pe modelul prietenilor, colegilor din scoala, sau a profesorilor care au indemnat-o inca de mica sa scrie.

Cu o fetita proaspat nascuta si in urma unui divort, faimoasa scriitoare a fost diagnosticata cu o stare profunda de depresie si au fost lansate zvonuri legate de o presupusa incercare de sinucidere. Cu toate acestea, J.K.Rowling a continuat sa scrie si a reusit sa isi publice prima carte prin mica editura londoneza Bloomsberry. Curand vanzarile uriase au reusit sa ii creeze un nume de talie mondiala britanicei iar seria Harry Potter a inceput sa se dezvolte rapid.

In 2007, publicatia Forbes a numit-o drept una dintre cele mai puternice porsonalitati iar revista Time a catalogat cresterea averii ei ca fiind cea mai rapida pentru acel an. In mai putin de 5 ani, J.K.Rowling detinea mai mult de 700 milioane de dolari. Forbes a mai catalogat-o pe Rowling ca fiind si a doua femeie ca valoare detinuta din industria divertismentului.

Harry Potter este un brand mondial evaluat la o valoare de 7 miliarde de lire. Britanica s-a implicat in scrierea scenariului pentru filmele bazate pe cartile scrise si a reusit sa aduca inapoi in mainile copiilor cartile ca interes in defavoarea utilizarii calculatoarelor. Acestea au fost traduse in mai mult de 65 de limbi si sunt cunoscute peste tot in lume.  J.K.Rowling s-a remarcat si pentru natura sa caritabila si pentru interesul pentru viata de familie.




Tags: j.k.rowlingseria harry potterredactarea de carti

Urmareste-ne pe Google News


Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri

Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016




Rentrop ∧ Straton

Citeste Raportul Special GRATUIT

Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2024








[x]