Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
10 moduri prin care poti face ca prezentarea ta sa fie irezistibila
Negociem in mod constant cu aproape toti cei pe care ii intalnim, pentru timp, pentru resurse, pentru un loc in metrou. Astazi, nimeni nu poate supravietui in afaceri daca nu intelege doua lucruri: primul, ca negocierea face parte integranta din viata, si al doilea, ca intotdeauna calitatea negocierii determina calitatea vietii.
1. Discuta beneficiile concrete pe care le obtine partenerul si care ii permit sa isi satisfaca trebuintele despre care ati discutat. Oamenii fac diverse lucruri avand propriile lor motive, diferite de ale tale. S-ar putea sa ai 100 de motive bune pentru care ar trebui sa fie de acord cu tine, dar decizia va depinde de trei sau patru motive pe care le considera ei importante. Prezinta dovezi ca poti indeplini aceste cateva criterii si poti ignora fara probleme orice altceva.
Cultura castravetelui anti-diabet
Cum sa faci bani din vanzarile pe Amazon
Afacere la cheie cu flori in ghiveci
2. Arata caracteristicile exclusive sau superioare. Nu irosi timpul cu lucruri elementare. Discuta despre ce nu poate face concurenta, dar numai daca asta prezinta importanta pentru partener. Foloseste cuvantul magic „doar”: „Doar noi avem un depozit care va poate livra in aceeasi zi produsele”.
3. Subliniaza ca esti o persoana pe care se poate conta si ca firma ta este de incredere. Acest lucru se poate face printr-o atitudine profesionista si o abordare pozitiva a negocierii. Observatiile negative referitoare la concurenta implica faptul ca in realitate nu ai un produs superior si iti distrug credibilitatea.
4. Pozitioneaza ceea ce oferi ca avand un pret corect. Asigura-te ca partenerul intelege ce valoare oferi pentru pretul pe care il ceri. Si acesta nu inseamna pretul cel mai mic.
5. Demonstreaza ca este momentul potrivit pentru a se decide acum. Fa acest lucru prin intermediul unor oferte speciale ori promotionale valabile numai o saptamana sau prin rezolvarea imediata a unei probleme a partenerului.
6. Foloseste declaratii verificabile, adaptate functie de notele luate de tine, pentru a potrivi beneficiile produsului tau la nevoile partenerului. „Ati mentionat ca este important pentru dvs. sa economisiti timp. Cu aceasta noua tehnologie, produsul nostru realizeaza ceea ce va intereseaza in mai putin timp decat pana acum si, in consecinta, va ajuta sa economisiti bani”.
7. Sustine-ti cazul cu suporturi vizuale. Foloseste site-ul sau faxul pentru a livra pe loc informatii vizuale in timp ce vorbesti la telefon. "Intrati pe site-ul nostru si va vopi ghida in parcurgerea catalogului nostru pentru a va ajuta sa gasiti exact ce doriti". Inarmeaza-te cu mostre, aceesorii, grafice, fotografii si documente care sa iti sustina pozitia in timpul intalnirilor fata in fata.
8. Concepe o prezentare in care sa faci apel la emotii. Emotia declanseaza motivatia. Explica nu numai caracteristicile si avantajele, dar mai ales implica fizic si psihic potentialul client in detinerea produsului tau. Demonstreaza-i cum va beneficia personal. Indeamna-l sa foloseasca produsul.
9. Foloseste exemple despre succesul altor clienti. Sunt deosebit de eficiente atunci cand se refera la domeniul sau locul in care isi desfasoara activitatea partenerul. "x a redus costurile de productie cu 10% folosind acest produs."
10. Include o demonstratie. Daca o imagine face cat o mie de cuvinte, atunci o demonstratie face cat o mie de imagini. Convinge-i pe parteneri sa vina sa participe la o demonstratie in locul in care iti desfasori activitatea sau aranjeaza sa ii poti vizita acasa sau la birou.
Articole conexe
Cum sa economisesti bani pentru un avans la credit: 3 sfaturi utile
de Idei de afaceriCum sa-ti organizezi timpul eficient ca antreprenor
de Idei de afaceriSe schimba legea: Autorizatiile de constructii si Certificatul de urbanism se vor elibera...aproape pe loc
de Ana GhiarasimCCIR: E timpul sa apelam la muncitori din strainatate
de Idei de afaceriAboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Citeste Raportul Special GRATUIT
Idei de AFACERI 2025
- Colectia de Idei de Afaceri
- 24 de idei inedite pe pietele din S.U.A. si Europa de Vest
- Birouri inchiriate cu ora
Afaceri la cheie
- NOU: Berea artizanala. Pasii catre o afacere de succes
- Vrei sa-ti deschizi propria AFACERE? Venim in ajutorul tau: descopera 14 IDEI de afaceri inedite!
- Secretele comertului ONLINE iti sunt, in sfarsit, dezvaluite! Porneste propria ta afacere online
- Afacerea momentului: vanzarile pe Amazon! 9 motive pentru comert online prin platforma Amazon:
- Oferta zilei: Reducere de pana la 25% si Transport Gratuit