Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
2 cuvinte pe care sa le retineti pentru profit mare, indiferent de afacere!
Desigur, 2013 poate sa fie anul in care sa punem bazele unei afaceri. Dovezi sunt numeroase cum ca perioada de criza economica nu este o bariera imposibil de trecut de catre cei cu spirit antreprenorial. Astfel, descoperim numerosi afaceristi de succes care si-au valorificat ideile de afaceri inainte de criza si apoi le-au dezvoltat in plina perioada de dificultati economice si antreprenori care au dat start-ul unei afaceri chiar atunci cand efectele crizei erau unele majore.
Oricare ar fi perioada economica in care ne-am afla, unele afaceri tind sa devina profitabile. Si acestea sunt cele centrate pe necesitati si dorinte reale. Cu riscul de a parea insistenti, vom pune mereu accentul pe aceste doua elemente care fac, in mod real, diferenta dintre afaceri banoase si de viitor si afaceri sortite falimentului. De ce spunem asta? O spunem pentru ca exista prea multi afaceristi care nu reusesc sa ajunga la pragul de rentabilitate din cauza unei idei de afaceri care nu ofera nimic extrem de valoros, produse valoroase, servicii valoroase.Afacere la cheie cu flori in ghiveci
Magazin Online - cum sa pornesti propria ta afacere online
Propriul meu plan de afaceri
Cultura de sofran
La ce ne referim cand spunem produse valoroase? Cu siguranta nu ne referim la valoarea lor in bani. Nu sunt realizate din diamante, aur sau platina. Poate fi o simpla linie de hartie igienica special conceputa pentru o anumita audienta-tinta. Poate sa fie vorba despre un nou sapun care trateaza acneea sau despre becuri care sa nu contina mercur. Poate sa fie o noua linie de servicii ce se adreseaza diabeticilor sau despre un ceai miraculos care sa vindece aceasta boala.
Oricare ar fi afacerea pe care vreti sa o puneti pe picioare, aceste doua cuvinte, nevoi si dorinte, trebuie sa fie cele de baza pentru sanse reale de profitabilitate. Puteti sa veniti cu cele mai noi si interesante produse, produse realizate cu ajutorul expertilor din domeniu si produse cu adevarat inovative, originale, nemaintalnite. Totul este in van daca nu reusiti, prin intermediul produselor si serviciilor dvs, sa atingeti anumite audiente-tinta, acoperind/ rezolvand anumite nevoi si dorinte reale.
Iata punctul de plecare pentru orice antreprenor care vrea sa dea lovitura in mediul de afaceri. Asa ca ne lasam mai adanc in fotolii si incepem sa meditam la o singura intrebare: "Cat de stringenta este nevoia/dorinta pe care am de gand sa o acopar eu?"
Raspunsul va spune si daca veti avea profit si, in cazul pozitiv, de ce anvergura va fi acesta!
Sa aveti succes in afaceri!
sursa foto: www.sxc.hu
Articole conexe
Cum gestionezi investitiile unei afaceri mici - 4 solutii smart pentru un manager la inceput de drum
de Idei de afaceriSfaturi pentru realizarea si prezentarea planului de afaceri catre banca
de Idei de afaceriDocumentele din spatele... ideilor de afaceri trebuie atent pastrate intr-un dulap metalic!
de Idei de afaceriCifra de afaceri din comert a crescut cu 5% in primele patru luni
de Bianca TilaAboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Citeste Raportul Special GRATUIT
Idei de AFACERI 2024
- Colectia de Idei de Afaceri
- 24 de idei inedite pe pietele din S.U.A. si Europa de Vest
- Birouri inchiriate cu ora
Afaceri la cheie
- NOU: Berea artizanala. Pasii catre o afacere de succes
- Vrei sa-ti deschizi propria AFACERE? Venim in ajutorul tau: descopera 14 IDEI de afaceri inedite!
- Secretele comertului ONLINE iti sunt, in sfarsit, dezvaluite! Porneste propria ta afacere online
- Afacerea momentului: vanzarile pe Amazon! 9 motive pentru comert online prin platforma Amazon:
- Oferta zilei: Reducere de pana la 25% si Transport Gratuit