Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
2 sfaturi care te vor ajuta la dezvoltarea proiectelor noi
Fie ca sunteti manager sau antreprenor, trebuie sa fiti pregatiti pentru proiecte noi si sa va extindeti zona de confort.
Prin intelegerea provocarilor, a potentialelor reactii si a strategiilor de a face fata acestora, devenim nau bine adaptati mediului de business.
Criptomonede Ghid practic pentru incepatori

Magazin Online - cum sa pornesti propria ta afacere online

Cultura de sofran
Iata 2 sfaturi care va vor ajuta la dezvoltarea proiectelor noi!
1. Nu creati asteptari prea mari
Un aspect important este sa nu promiteti oamenilor marea cu sarea si sa le vorbiti numai despre beneficiile pe care le vor obtine. Primul efect va fi cel de neincredere.
Angajatii vor simti ca lucrurile par prea frumoase pentru a fi adevarate. Atunci cand schimbarea va arata si lucrurile mai putin placute, asteptarile lor se vor implini, iar increderea in manageri va scadea considerabil.
2. Implicati angajatii in luarea deciziilor
Orice proiect este cu adevarat acceptat intr-o organizatie atunci cand membrii ei sunt implicati in procesul de transformare. Numeroase studii cu privire la interactiunile de la locul de munca demonstreaza ca deciziile sunt mai usor acceptate atunci cand angajatii sunt implicati in luarea lor.
Motivul este simplu: oamenii simt ca au control asupra schimbarii si ca nu sunt doar niste marionete in acest proces. Exista mai multe moduri prin care puteti implica angajatii in luarea deciziilor. De exemplu, puteti organiza intalniri in care fiecare persoana sa isi exprime liber opiniile si sa discute diferite scenarii.
O alta solutie este postarea parerilor pe un portal intern, o varianta mai potrivita pentru organizatiile in care angajatii nu au curaj sa vorbeasca liber in fata sefilor si prefera confidentialitatea.
Veti avea surprize placute atunci cand unii angajati se vor transforma in sustinatori ai proiectelor dvs.
Articole conexe
Care sunt componentele cheie ale Supply Chain Management?
de Idei de afaceriManagementul timpului - instrumente care te ajuta sa te organizezi mai bine
de Idei de afaceriManagementul timpului intr-o afacere: 5 trucuri pentru a nu pierde vremea inutil
de Idei de afaceriManagement de succes: 33 de instrumente vitale pentru antreprenori in 2018
de Alina ConstantinescuAboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri

Citeste Raportul Special GRATUIT

Idei de AFACERI 2025
- 30+ Idei de Afaceri la tara. Din ce sa faci bani la tara
- Idei de afaceri handmade: cele mai bune idei pentru a incepe o afacere
- Afaceri de familie: businessuri mici si profitabile
- Colectia de Idei de Afaceri
Afaceri la cheie
- NOU: Berea artizanala. Pasii catre o afacere de succes
- Vrei sa-ti deschizi propria AFACERE? Venim in ajutorul tau: descopera 14 IDEI de afaceri inedite!
- Secretele comertului ONLINE iti sunt, in sfarsit, dezvaluite! Porneste propria ta afacere online
- Afacerea momentului: vanzarile pe Amazon! 9 motive pentru comert online prin platforma Amazon:
- Oferta zilei: Reducere de pana la 25% si Transport Gratuit