Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

3 adevaruri despre afaceri care sunt, de fapt, gresite

de Alexandra Popescu 07 Aug. 2014 2383
4.5 din 2 voturi
RATING UTILIZATORI
28% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
56% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
31% dintre cei care ne citesc au o afacere de succes

De foarte multe ori, ceea ce citesti sau ceea ce auzi de la oameni cu adevarat inteligenti nu este mereu adevarat. Acest lucru este valabil si in cazul anumitor adevaruri despre afaceri pe care le auzi de multe ori, dar care nu sunt mereu valabile.

 
Lloyd Shefsky, profesor la Kellogg School of Management, a intervievat mai multi antreprenori de succes din SUA si a facut o cercetare atenta a raspunsurilor acestora. In continuare sunt prezentate unele lucruri cunoscute despre afaceri, dar care nu se aplica intotdeauna.
 
1. Pornirea unei afaceri este mai riscanta decat sa lucrezi pentru una existenta
Se stie ca acest lucru este adevarat, dar, totusi, nu este neaparat asa. Multi spun ca 9 din 10 afaceri nu reusesc, insa Shefsky a aflat ca 90% din noile afaceri pot esua, doar un mic procentaj o fac insa in primul an. Esecurile, in schimb, sunt raspandite de la 5 la 7 ani. 
Se pare ca cele mai multe companii dispar mai devreme sau mai tarziu. Ceea ce rezulta din statistici este ca pentru o afacere este destul de greu sa se adapteze la schimbarea conditiilor de piata de pe parcursul mai multor ani. Piata este in continua miscare, iar un antreprenor trebuie sa se adapteze si sa se reinventeze pentru a face fata schimbarii. Iar asta este ceea ce multi nu reusesc. 
 
2. Inainte de a incepe o afacere, lucreaza in industrie pentru a invata despre ea
Shefsky spune ca, de fapt, aceasta abordare este un real dezavantaj. Poti deveni atat de bine educat cu privire la regulile si normele din domeniu, incat nu vei vrea ca alte oportunitati sa te distraga.
Acest lucru s-a intamplat si atunci cand Thomas Temberg – al carui background a fost in alimente, si nu in rechizite de birou – a primit ideea pentru Staples. Decat sa lucreze intr-o industrie si sa invete despre ea, acesta a efectuat cercetari ample, vorbind despre industrie atat cu insiderii, cat si cu consumatorii. 
Din partea clientilor a invatat doua lectii valoroase. In primul rand, compania spera sa cheltuiasca o gramada de bani pe rechizite de birou, mai mult decat isi poate imagina. Si in al doilea rand, acestia ar putea accepta unele inconveniente daca asta ar insemna reducerea costurilor. Astfel a zburat prin fata cunoasterii industriei, acele birouri avand nevoie de rechizitele lor de birou inainte de o blocare sau doua sau inainte de livrare. Daca ar fi lucrat in industrie, ar fi acceptat asta ca adevar.
 
3. Nu ii asculta pe sceptici
Acest sfat l-ai auzit peste tot. Multi dintre antreprenorii pe care Shefsky i-a intervievat au declarat ca si ei au ignorat indoielnicii, de asemenea. 
De exemplu, Howard Shultz, cel care a cumparat Starbucks ca pe un mic cuptor de cafea, transformandu-l intr-un lant international, a mers cu aceasta idee la sute de investitori, iar toti l-au refuzat. Decat sa ii ignore, a invatat ceva important: descrierea lantului sau de magazine avea nevoie de modernizare.
 
Persoanele sceptice pot fi negative cu privire la ideea ta din mai multe motive – poate fi ingrijoratoare pentru finantele tale, poate proiecta o toleranta scazuta asupra riscului sau, cum s-a intamplat cu Staples, au motivele lor sa te descurajeze. Singura modalitate de a reusi este sa cercetezi in continuare pana ce stii atat de multe pe cat poti posibil. Trebuie sa stii mai mult decat scepticii.
 
Sursa: inc.com
 


Tags: afaceriantreprenorisfaturi afacerisfaturi antreprenoriantreprenori de succes

Ti-a placut acest articol?

Da Like, Printeaza sau trimite prin WhatsApp si Email!
Urmareste-ne pe Google News

Votati articolul

Rating:
Nota: 4.5 din 5 - 2 voturi.

Articole conexe

Documentele din spatele... ideilor de afaceri trebuie atent pastrate intr-un dulap metalic!

de Idei de afaceri
14 Iun 2022
Organizeaza-ti spatiul mai eficient, folosind un dulap metalic! Alege, dintr-o gama bogata de produse, modele pentru organizarea sau arhivarea...

Cifra de afaceri din comert a crescut cu 5% in primele patru luni

de Bianca Tila
03 Iun 2022
Volumul cifrei de afaceri din comertul cu amanuntul a crescut in primele patru luni din acest an cu 5%. Fata de perioada similara din 2021, a crescut...

CNIPMMR: Antreprenorii n-au incredere in viitorul economic al Romaniei

de Florin Amariei
26 Oct 2021
Conform presedintelui CNIPMMR, antreprenorii n-au incredere in viitorul economic al Romaniei. Pesimismul ramane majoritar. "In ceea ce...

Studiu. Afacerile nespecializate din comertul cu amanuntul, in pericol

de Florin Amariei
25 Ian 2021
Un studiu Coface releva faptul ca afacerile nespecializate din comertul cu amanuntul sunt in pericol de insolventa. Datoriile acestora sunt din ce in...

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri

Profit MAXIM cu investitie MINIMA. TOP 6 afaceri pentru 2022
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Profit MAXIM cu investitie MINIMA. TOP 6 afaceri pentru 2022

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016




Rentrop ∧ Straton

Citeste Raportul Special GRATUIT

Profit MAXIM cu investitie MINIMA. TOP 6 afaceri pentru 2022
Profit MAXIM cu investitie MINIMA. TOP 6 afaceri pentru 2022
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2022







 
[x]