Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
3 capcane de evitat in angajarea unui agent de vanzari
Agentii de vanzari ne ajuta foarte mult in afaceri. Multe afaceri se bazeaza in mod exclusiv pe abilitatile acestora de a vinde si este indiscutabil necesar sa ii recrutam pe cei mai buni dintre cei mai buni si sa ii motivam ca la carte. Le oferim bonusuri, cadouri, ii promovam. Dar cati ajung in acest punct si care sunt cei care nu merita sa fie recrutati din prima faza?
Iata 3 capcane de evitat in angajarea unui agent de vanzari:Magazin Online - cum sa pornesti propria ta afacere online
Ghid practic pentru realizarea de felicitari decupate
Cum sa faci bani din vanzarile pe Amazon
1. Verificati background-ul noului agent de vanzari pana sa ii dati pe mana documente importante, baze de date de clienti, informatii strict confidentiale. Intotdeauna se intampla ca unii competitori sa incerce sa isi verifice concurentii. Se intampla des si multi nu suspecteaza absolut nimic. De fiecare data cand doriti sa cooptati un nou agent de vanzari se cade sa impuneti anumite conditii si clauze la contractul sau de angajare si, in prealabil sa il verificati temeinic.
Aflati daca a mai fost angajat in domeniu si unde anume. Este locul anterior de lucru firma competitoare cu a dvs? Incepeti sa puneti cateva semne de intrebare care va pot salva afacerile de la esec total.
2. Testati-l pe toate fronturile. Testarea unui agent de vanzari este vitala pentru succesul intregii echipe. Nu neglijati nici personalitatea noului recrut si ganditi-va ca intreaga echipa de vanzari va avea de suferit odata ce veti aduce in “familie” un “mar stricat”.
Aveti nevoie de buna colaborare si comunicare in cadrul echipei si de un angajat de top, un profesionist care poate aduce ceva in plus, nu unul care va incurca restul agentilor de vanzari sau ii va supra-solicita.
3. O ultima capcana pe care o puteti evita este sa nu angajati un agent de vanzari care nu este motivat de bani. Suna destul de straniu, insa cei care sunt implicati in acest domeniu inteleg mesajul. Orice agent de vanzari lucreaza, la un moment dat pe baza de comision. Cu alte cuvinte, daca vinzi primesti un salariu pe masura, daca nu vinzi destul de mult timp vezi partea cealalta a usii cu o viteza uimitoare.
Stabiliti de la bun inceput, inca de la primele interviuri si testari, cat de motivat este potentialul angajat de bani, de recompensele salariale. Un agent de vanzari care nu este motivat de bani este unul care nu detine aceleasi sanse de a elibera un nivel inalt de performanta si eficienta.
Articole conexe
In afaceri - dorinta, schimbare, vanzari ridicate
de Anca GeorgescuCateva reguli simple pentru vanzari de succes
de Teo ManoleTempereaza-ti entuziasmul! In vanzari, prea multa pasiune ... strica.
de Dan Icobescu5 legi indispensabile ale vanzarilor
de Alexandra PopescuAboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Citeste Raportul Special GRATUIT
Idei de AFACERI 2024
- Colectia de Idei de Afaceri
- 24 de idei inedite pe pietele din S.U.A. si Europa de Vest
- Birouri inchiriate cu ora
Afaceri la cheie
- NOU: Berea artizanala. Pasii catre o afacere de succes
- Vrei sa-ti deschizi propria AFACERE? Venim in ajutorul tau: descopera 14 IDEI de afaceri inedite!
- Secretele comertului ONLINE iti sunt, in sfarsit, dezvaluite! Porneste propria ta afacere online
- Afacerea momentului: vanzarile pe Amazon! 9 motive pentru comert online prin platforma Amazon:
- Oferta zilei: Reducere de pana la 25% si Transport Gratuit