Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

3 greseli ale unui start-up, remarcate de Mike Parsons

61% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
38% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
41% dintre cei care ne citesc au o afacere de succes

In ultimele 6 luni, in randul companiilor aflate la inceput de drum, s-a facut remarcat un trend: se acorda o atentie mai mare produsului unui startup si nu ideii.

Aceasta este parerea antreprenorului de origine australiana Mike Parsons, fondator a mai multor startup-uri, care s-a alaturat de curand conducerii unei companii romanesti.

Legat de dezvoltarea unui start-up, Mike spune ca intalneste adesea cateva greseli majore pe care le fac fondatorii firmelor abia lansate in piata:

1.   Nu au echipa potrivita

Intalnesc startup-uri care au o idee grozava dar nu au specialistii potriviti. Cea mai mare greseala cand iti construiesti echipa este sa nu ai un specialist din domeniul produsului pe care vrei sa il dezvolti.

2.   Nu stiu sa isi prezinte ideea/produsul

Cand intrebi un antreprenor ce stie sa faca produsul, el incepe sa iti vorbeasca intr-un limbaj de nedeslusit. Este foarte important sa fii pasionat de ceea ce faci, dar la fel de important este sa stii si sa explici ce faci, sa poti sa iti promovezi ideea si celor care nu sunt familiarizati cu domeniul in care activezi.

3. Se concentreaza pe orice altceva, dar mai putin asupra produsului

Mai exista si antreprenori care au un plan de business foarte bun, o prezentare extraordinara, au si un sediu minunat... dar produsul? Acest gen de antreprenori nu stiu sa isi prioritizeze obiectivele. Trebuie sa poti sa raspunzi la intrebarea: ce nevoie rezolva produsul tau?

Un sfat esential pentru orice companie care isi doreste lansarea unui nou produs in piata, transmis de  Mike Parsons, este: "sa testeze si sa invete si sa testeze iar acel produs."
Sursa: startupcafe.ro


Idei de afaceride Idei de afaceri
Redactia Idei de afaceri este formata dintr-un colectiv de 3 autori cu experienta in domeniile care formeaza intreaga sfera a lumii afacerilor. Ei va livreaza cele mai importante si relevante noutati.

Tags: start in afaceristart-upafacerigreseliantreprenoristart

Urmareste-ne pe Google News

Ghiduri practice


Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri

Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016




Rentrop ∧ Straton

Citeste Raportul Special GRATUIT

Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2025








SUCCES in AFACERI


Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
Descarca Gratuit
"Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim"
Completeaza adresa de email la care
vrei sa primesti Raportul Gratuit
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016
[x]