Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
3 greseli majore ale managerilor
Managerii sunt profesionisti care detin abilitatea de a coordona echipe de lucru, departamente, de a aduce un plus de eficienta, de performanta, de profitabilitate pentru afacerile pe care le reprezinta. Managerii sunt de multe ori si potentiali leaderi si sunt responsabili de mersul activitatilor pe care le detin in portofoliu, responsabilitati pe care nu le duc intotdeauna la bun sfarsit.
Iata cele mai grave 3 greseli pe care managerii le fac si prin care isi deturneaza singuri succesul in afacerile pe care le reprezinta:Ghid practic pentru realizarea de felicitari decupate
Criptomonede Ghid practic pentru incepatori
Magazin Online - cum sa pornesti propria ta afacere online
1. Nu isi asculta echipele de lucru si nu pun accentul pe feedback. Feedback-ul primit din partea angajatilor ne ajuta in numeroase directii si in numeroase feluri. Putem primi idei geniale de produse ce pot fi lansate, idei excelente prin care ne putem imbunatati serviciile sau produsele deja existente, idei prin care putem aduce afacerile pe care le reprezentam mai aproape de succes. Feedback-ul ne spune si cand exista probleme si conflicte si se cere sa luam in considerare parerile celor de langa noi pentru a ne asigura ca afacerea merge pe drumul corect.
2. Nu isi valoreaza oamenii cheie si nu inteleg necesitatea promovarilor si maririlor salariale. Managerii sunt profesionisti ocupati, cu diverse sarcini si responsabilitati. Printre aceste sarcini si responsabilitati ar trebui sa existe un loc clar destinat activitatii de evaluare, selectie si promovare a angajatilor pe care ii are in subordine. Nu va lasati oamenii importanti sa plece din companie, de sub conducerea dvs prin oferirea unui tratament corect: promovari cand este cazul, mariri salariale, un birou mai incapator, drepturi mai multe samd.
3. Raman manageri si uita complet de leadership. Diferenta dintre manageri si leaderi este mare, nu o putem numi insesizabila. Managerul conduce altfel decat leaderul. Multi manageri aspira la statutul de leaderi si nu gresesc deloc. Chiar si cand ramanem manageri o viata intreaga, este vital sa deprindem anumite maniere de a gandi, de a privi afacerile si oamenii sai, precum o fac leaderii. Acestia au o viziunea, conduc prin motivatie si entuziasm, prin bunavointa si exemplu personal.
Articole conexe
3 metode de imbunatatire a performantei manageriale
de Idei de afaceriManagerii estimeaza o crestere in urmatorele trei luni in constructii
de Bianca TilaCum gestionezi investitiile unei afaceri mici - 4 solutii smart pentru un manager la inceput de drum
de Idei de afaceriINS: Managerii romani preconizeaza o activitate stabila in unele sectoare
de Bianca TilaAboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Citeste Raportul Special GRATUIT
Idei de AFACERI 2024
- Colectia de Idei de Afaceri
- 24 de idei inedite pe pietele din S.U.A. si Europa de Vest
- Birouri inchiriate cu ora
Afaceri la cheie
- NOU: Berea artizanala. Pasii catre o afacere de succes
- Vrei sa-ti deschizi propria AFACERE? Venim in ajutorul tau: descopera 14 IDEI de afaceri inedite!
- Secretele comertului ONLINE iti sunt, in sfarsit, dezvaluite! Porneste propria ta afacere online
- Afacerea momentului: vanzarile pe Amazon! 9 motive pentru comert online prin platforma Amazon:
- Oferta zilei: Reducere de pana la 25% si Transport Gratuit