Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

3 metode de imbunatatire a performantei manageriale

de Idei de afaceri 13 Mai. 2024 33
3 metode de imbunatatire a performantei manageriale
37% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
46% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
29% dintre cei care ne citesc au o afacere de succes

Intr-un mediu de business atat de competitiv, perfomanta manageriala poate face diferenta dintre un business de succes si unul mediocru. Totusi, pentru ca nu trebuie vazuta ca pe un obiectiv, ci mai degraba ca pe un proces continuu de dezvoltare, imbunatatirea performantei ar trebui sa fie o prioritate constanta pentru orice manager.

Daca si tu esti interesat sa-ti cresti performanta ca manager, descopera in continuare 3 metode pe care le poti implementa pe termen lung.

1. Invata sa-ti gestionezi mai eficient timpul

Atunci cand esti manager, cu siguranta ai multe responsabilitati si decizii de luat intr-o zi, motiv pentru care, de cele mai multe ori, 8 ore pe zi nu sunt indeajuns pentru a rezolva tot ce ai de facut. Chiar si asa, trebuie sa ai in vedere ca orele suplimentare, pe termen lung, pot duce la burnout si, implicit, scaderea performantei. Pentru a evita acest lucru si pentru a da dovada de performanta imbunatatita, poti sa iei in considerare urmatoarele aspecte:

• Daca urmeaza sa te muti intr-un nou oras pentru pozitia de manager, atunci asigura-te ca alegi o locuinta, cum sunt imobilele din One Floreasca Vista, care sa iti ofere acces facil la toate mijloacele de transport in comun. Astfel, vei putea sa ajungi intr-un timp util in orice parte a orasului ai nevoie, iar timpul pe care, in mod normal l-ai fi pierdut in trafic il poti folosi pentru a-ti incarca bateriile;

• Foloseste tehnici de gestionare a sarcinilor, cum este si metoda Pomodoro, care presupune impartirea timpului de lucru in intervale scurte de timp, de obicei 25 de minute, dupa care sa iei o pauza. Desigur, in functie de complexitatea sarcinilor pe care le ai de rezolvat, intervalele de timp setate pot fi ajustate;

• Prioritizeaza-ti sarcinile in functie de importanta si urgenta. Alege in fiecare zi sa te concentrezi pe taskurile care sunt importante si urgente si deleaga celelalte sarcini.

2. Invata cum sa delegi eficient sarcinile

In stransa legatura cu punctul mentionat mai sus este si invatarea delegarii eficiente a sarcinilor. Acest lucru iti permite sa-ti concentrezi mai bine resursele si energia pe activitatile cu adevarat valoroase ale businessului, iar membrilor echipei le ofera ocazia de a-si dezvolta abilitatile si competentele prin asumarea unor respnsabilitati mai mari.

Iata pasii pe care sa ii parcurgi pentru a te asigura ca delegi sarcinile intr-un mod echilibrat in echipa:

• Stabileste sarcinile care pot fi rezolvate de angajatii tai fara sa fie nevoie ca tu sa intervii constant;

• Identifica fiecare membru al echipei care poate sa preia din sarcinile respective. Asigura-te ca tii cont de volumul actual de lucru ar fiecaruia dintre ei;

Instaureaza un proces de preluare a sarcinilor clar, prin oferirea de resurse, informatii si indrumare necesare.

3. Comunica deschis cu angajatii tai 

Si comunicarea deschisa cu echipa ta te poate ajuta sa-ti imbunatatesti performanta, ca manager, dar si sa eficientizezi anumite procese din cadrul departamentelor. De asemenea, adoptand o comunicare deschisa, creezi un mediu de lucru in care angajatii se simt in largul lor sa-si exprime ideile si preocuparile, dar si mai motivati de faptul ca sunt ascultati si ca ideile lor sunt luate in considerare.

Pentru a implementa un proces de comunicare cat mai deschisa cu angajatii tai, fii accesibil si deschis la feedback si discutii. Nu astepta evaluarea anuala pentru a le spune angajatilor ce parere ai despre atitudinea lor fata de locul de munca, ci ofera feedback de fiecare data cand consideri ca este nevoie. Aici este important sa si ceri feedback si sa tii cont de parerile angajatilor pentru a-ti imbunatati activitatea manageriala.

Pentru a facilita comunicarea deschisa, poti sa construiesti un mediu care sa promoveze acest aspect. Opteaza pentru birouri open space si amenajeaza o zona de relaxare in care angajatii sa se poata destinde si comunica intr-un mod mai deschis in pauzele de masa.

In concluzie, imbunatatirea performantei manageriale necesita angajament si dedicare pe termen lung. Asa ca alege cateva dintre metodele prezentate in articol si incepe sa le pui in aplicare chiar de azi.


Sursa foto: Shutterstock


Idei de afaceride Idei de afaceri
Redactia Idei de afaceri este formata dintr-un colectiv de 3 autori cu experienta in domeniile care formeaza intreaga sfera a lumii afacerilor. Ei va livreaza cele mai importante si relevante noutati.

Urmareste-ne pe Google News

Articole conexe

Cum sa-ti echipezi sala de sedinte, pentru a fi functionala si moderna

de Idei de afaceri
26 Iul 2024
O sala de sedinte poate fi folosita pentru intalnirile cu echipa, cu partenerii sau chiar clientii tai. De asemenea, ea poate fi locul unde poti...

Buget de casa noua: cum sa iti gestionezi eficient cheltuielile de instalare

de Idei de afaceri
19 Apr 2024
Ai facut ceva economii, te-ai sfatuit cu banca si, in sfarsit, te muti in casa noua. Prima ta locuinta este un vis implinit. Insa, mutarea intr-o...

6 lucruri pentru bucataria de la locul de munca care sporesc bunastarea angajatilor

de Idei de afaceri
20 Feb 2024
Esti in cautare de noi modalitati de a stimula fericirea si productivitatea angajatilor tai? Pe masura ce organizatiile de toate marimile recunosc...

Cum sa economisesti bani pentru un avans la credit: 3 sfaturi utile

de Idei de afaceri
29 Ian 2024
Achizitia unei locuinte presupune o investitie generoasa si, uneori, veniturile personale nu sunt indeajuns pentru a sustine integral costurile...

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri

Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016




Rentrop ∧ Straton

Citeste Raportul Special GRATUIT

Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2024








[x]