Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

3 moduri prin care sa iti construiesti valoarea atunci cand vinzi

67% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
35% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
47% dintre cei care ne citesc au o afacere de succes

Vanzarea produselor implica multe strategii. Dar exista doua lucruri pe care companiile se pot concentra atunci cand le vand: caracteristicile si rezultatele. De cele mai multe ori, acestea irosesc timpul pe avantajele unui produs sau serviciu si se axeaza mai putin pe perspectiva si solutie. Acest lucru poate duce, treptat, la pierderea clientilor si a vanzarilor.

Inainte de a incepe rezultatele unui produs trebuie sa intelegi modul de identificare a scenariului de vanzare. In cele ce urmeaza va prezentam trei moduri prin care ai putea incepe.
 
1. Afla mai multe despre problemele perspectivelor tale. Fiecare perspectiva are probleme pe care le poti rezolva, insa trebuie sa intelegi exact care sunt acestea. Odata ce ai stabilit care sunt problemele, ai nevoie sa intelegi cat este de importanta o solutie pentru acea perspectiva pe care o ai. Fiecare  intreprindere are o multime de provocari, asa ca trebuie sa le acorde prioritate. In cazul in care provocarile cu care te confrunti nu sunt in capul listei de prioritati, atunci este timpul sa mergi mai departe.
 
2. Intelege si clarifica obiectivele perspectivelor tale. Dupa ce ai identificat problemele perspectivelor, ai nevoie sa clarifici obiectivele acestora. Trebuie sa identifici care este perspectiva care va deveni realitate in urmatorii ani. Trebuie sa vezi care sunt problemele pe care trebuie neaparat sa le rezolvi pentru a avea succes. Aceasta te va ajuta sa iti construiesti valoarea. Cand ajungi ca perspectivele tale sa articuleze veniturile si profiturile pe care ei le-au pierdut cu actuala strategie de afaceri, valoarea ta masiva va fi vanduta inainte de a deveni clara.
 
3. Creeaza-ti obiective clare. Acum ca stii exact care din perspectivele tale trebuie sa ajunga la realizare, este timpul sa creezi obiective tangibile pentru potentialele tale relatii. Acest lucru vizeaza anumite valori, cum ar fi nivelul de crestere a veniturilor, scaderea costurilor si vizitele unor noi clienti. Prin crearea unor astfel de obiective clare, stabilirea unui buget pentru perspectiva ta este nedureros si nu mai este vorba de pret.
Urmand aceste sfaturi vei reusi ca perspectivele tale sa devina realitate. Este foarte important sa te gandesti la toate aspectele la inceput, insa trebuie sa vezi si care sunt caracteristicele acestuia si care ar putea fi rezultatele, inainte de a te gandi cat de avantajos este pentru tine la prima vedere. Crearea mai multor perspective te va ajuta sa alegi ce este mai bun, iar stabilirea unor obiective clare si realizabile te va ajuta sa ai o viziune clara asupra viitorului companiei tale. Este important sa cantaresti totul bine inainte, pentru ca, pe viitor, compania sa aiba numai de castigat, sa atraga mai multi clienti si sa te ajute la reducerea costurilor pe care le poti investi in alte proiecte. 
 
Sursa: entrepreneur.com
 


Tags: afacerivanzarisfaturi

Urmareste-ne pe Google News

Ghiduri practice


Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016




Rentrop ∧ Straton
Citeste Raportul Special GRATUIT
Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2025








[x]