Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

3 pasi care te ajuta sa creezi un loc de munca inspirational

de Alexandra Popescu 10 Iul. 2014 2831
5 din 2 voturi
RATING UTILIZATORI
67% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
35% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
47% dintre cei care ne citesc au o afacere de succes

Mediul locului de munca este important pentru angajati, iar daca acesta este lipsit de viata si mohorat si nu duce catre inspiratie, atunci este o problema.

 
In plus, daca mediul nu este unul care sa inspire si care sa duca catre implicare, atunci poti pierde bani. Multi lideri de afaceri mici au pus mai mult timp, energie si incredere in produsele si serviciile companiei decat in cultura acesteia, cultura fiind cea care conduce tot ceea ce se intampla in interiorul companiei, bun sau rau. 
 
Beneficiile inspiratiei la locul de munca si implicarea angajatilor au fost cautate timp de multi ani. Ceea ce nu a fost cautat este cum un lider poate crea un loc de munca inspirational. Calea catre inspiratia la locul de munca se afla intr-o constitutie de organizare care formalizeaza scopul companiei, valorile si comportamentele, strategiile si obiectivele. Aceasta schimba valorile companiei din concepte inalte, vagi catre demonstratie, practici tactice prin definirea valorilor in termeni observabili, tangibili si masurabili. 
 
Iata trei pasi care te vor ajuta sa creezi un loc de munca inspirational:
 
1. Defineste-ti constitutia organizationala
A face bani este vital in cadrul unei organizatii de succes, insa nu este scopul principal al marilor companii, asa ca incepe procesul de creare a unei constitutii organizationale prin definirea scopurilor companiei, dincolo de a face bani.
Proiecteaza valorile pe care doresti sa le vezi modelate in fiecare interactiune dintre lideri, angajati si clienti. Defineste ceea ce comportamentul liderilor si membrii echipei vor modela pentru a te asigura ca traiesc cu valorile companiei. Scrie strategiile companiei, caile pe care le vei urmari in urmatoarele 12-24 luni pentru a profita de oportunitati sau pentru a aprofunda relatiile cu clientii. In cele din urma, proiecteaza obiectivele tale si targetul de performanta care ar defini succesul companiei tale pentru urmatorii ani. 
Imparte scopurile, valorile, comportamentele, strategiile si obiectivele proiectului cu echipa ta. Cauta feedback-ul. 
 
2. Aliniaza constitutia organizationala
Acest pas necesita mai mult timp, intre 18 si 24 de luni. Modelarea si alinierea jucatorilor si practicilor pentru constitutia organizationala este ceea ce creeaza un loc de munca sigur si inspirational.
 
Tu si liderii companiei trebuie sa modelati elementele constitutiei, in special comportamentele evaluate in fiecare interactiune. Numai atunci imprastierea comportamentelor tale evaluate vor avea credibilitate in ochii angajatilor. Atunci cand liderii au aliniat constant comportamentele evaluate la aproximativ sase luni, cere angajatilor sa demontreze aceste comportamante la fiecare interactiune. Cand ai o constitutie organizationala trebuie sa masori si sa aliniezi asteptarilor valorilor. Fa un sondaj in care sa ceri membrilor echipei sa evalueze liderii cu privire la modul in care acestia modeleaza comportamentele. Acestia vor oferi date concrete, ceea ce te vor ajuta pe viitor.
 
3. Perfectioneaza contitutia organizationala
La fiecare doi ani revizuieste elementele de constituire ale contitutiei. Scopurile si valorile vor fi neschimbate, dar comportamentele evaluate vor avea nevoie de schimbari. Strategiile si obiectivele se vor schimba de-a lungul timpului. Implica membrii echipei si liderii in aceste discutii. Perfectioneaza elementele de care este nevoie si apoi mergi catre cel de-al doilea pas – aliniaza. 
 
Sursa: entrepreneur.com
 


Tags: afaceriloc de muncajobangajatiangajatori

Urmareste-ne pe Google News

Votati articolul

Rating:
Nota: 5 din 5 - 2 voturi.

Articole conexe

6 lucruri pentru bucataria de la locul de munca care sporesc bunastarea angajatilor

de Idei de afaceri
20 Feb 2024
Esti in cautare de noi modalitati de a stimula fericirea si productivitatea angajatilor tai? Pe masura ce organizatiile de toate marimile recunosc...

Cum sa atragi cei mai buni angajati pentru noua ta afacere

de Idei de afaceri
12 Dec 2023
Initierea unui business este un eveniment important in viata fiecarui antreprenor. Prima afacere poate fi comparata, cu usurinta, cu prima dragoste,...

Cum gestionezi investitiile unei afaceri mici - 4 solutii smart pentru un manager la inceput de drum

de Idei de afaceri
22 Mai 2023
Sa fii manager tanar iti aduce multiple satisactii, cum ar fi crearea unui impact social pozitiv si flexibilitatea de a-ti gestiona timpul, avand si...

Sfaturi pentru realizarea si prezentarea planului de afaceri catre banca

de Idei de afaceri
09 Feb 2024
Pentru prezentare, lungimea planului trebuie sa fie cuprinsa intre 15 si 35 de pagini, fara proiectiile financiare si anexe. Bancile uneori vor cere...

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri

Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016




Rentrop ∧ Straton

Citeste Raportul Special GRATUIT

Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2024







[x]