Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
3 sefi pe care i-am concedia imediat, daca am putea!
Sefii nu sunt intotdeauna acei leaderi de succes, acei oameni care sa ne inteleaga, sa ne cladeasca o viziune in fata ochilor, acei oameni care sa stie sa comunice, sa stie sa inspire, sa motiveze si sa ne trezeasca pasiunea pentru ceea ce facem. Sunt unii sefi pe care i-am concedia de indata ce ni s-ar oferi o ocazie.
Iata cele 3 modele de sefi pe care i-am concedia imediat, la prima ocazie intalnita:1. Seful care habar n-are ce se petrece in afacerile lui si da directive haotice. Sunt multi sefi care au delegat atat de mult incat au uitat sa isi pastreze si ei anumite sarcini si responsabilitati. Mai bine zis, si-au pastrat sarcina de a da ordine, ordine pe care le dau fara sa stie despre ce este vorba in fiecare departament, ce se petrece si unde, cum functioneaza treburile in afacerile lui. Acesti sefi incompetenti isi vor duce singuri afacerile catre ruina daca nu vor incerca sa se implice in propriile lor afaceri.
2. Seful care sta cu ochii pe toti, ne pandeste si asteapta fiecare pas gresit. Sunt unii sefi care pur si simplu te scot din sarite. Oamenii mai si gresesc si este ceva normal. La urma urmei nu suntem roboti si robotii nu ar fi putut sa ne ia locul nici macar o secunda. Sefii care nu inteleg ce inseamna sa gresesti si ce inseamna sa lucrezi intr-un loc in care cineva este tot timpul in spatele tau sa vada ce faci, cum faci, cat de repede faci, sunt sefi care nu isi merita pozitia.
3. Seful care nu tine la angajatii sai si ii lasa sa plece. Si acestia sunt cei care nu isi merita pozitia. Angajatii sunt valorosi pentru binele afacerii si cei care se disting prin calitati mari trebuie sa ramana in interior. Trebuie sa investim in ei, sa ii trimitem la cursuri de specializare, sa le marim salariile, sa ii promovam si lista continua. Aceste actiuni nu sunt favoruri pe care le facem angajatilor importanti, ci necesitati pentru afaceri si conditii prielnice pentru ca acestia sa ramana in afacere si sa nu fuga la vreun competitor care ii valoreaza mai mult.
Articole conexe
6 lucruri pentru bucataria de la locul de munca care sporesc bunastarea angajatilor
de Idei de afaceriCum sa atragi cei mai buni angajati pentru noua ta afacere
de Idei de afaceriCum gestionezi investitiile unei afaceri mici - 4 solutii smart pentru un manager la inceput de drum
de Idei de afaceriSfaturi pentru realizarea si prezentarea planului de afaceri catre banca
de Idei de afaceriAboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Citeste Raportul Special GRATUIT
Idei de AFACERI 2024
- Colectia de Idei de Afaceri
- 24 de idei inedite pe pietele din S.U.A. si Europa de Vest
- Birouri inchiriate cu ora
Afaceri la cheie
- NOU: Berea artizanala. Pasii catre o afacere de succes
- Vrei sa-ti deschizi propria AFACERE? Venim in ajutorul tau: descopera 14 IDEI de afaceri inedite!
- Secretele comertului ONLINE iti sunt, in sfarsit, dezvaluite! Porneste propria ta afacere online
- Afacerea momentului: vanzarile pe Amazon! 9 motive pentru comert online prin platforma Amazon:
- Oferta zilei: Reducere de pana la 25% si Transport Gratuit