Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

3 strategii pentru a-ti creste baza de clienti!

28% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
56% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
31% dintre cei care ne citesc au o afacere de succes

Clientii... Ce ne-am face fara ei... Probabil ca am iesi din mediul de afacere cat ai din clipi din ochi, fara nicio ezitare. In mod real, afacerile au nevoie de clienti pentru a-si aduce pe piata produsele si serviciile. Si, esential de retinut este faptul ca o baza solida de clienti reprezinta cel mai sigur bilet catre trendul ascendent al profiturilor pe care il cautam de la inceputul start-up-ului.

Poate parea simplist, insa foarte multi sunt oamenii de afaceri care se preocupa de numeroase alte strategii si uita sa treaca in topul listei de prioritati si pe cea de a atrage clienti in mod constant. Uitam sa ne intensificam numarul de cai pe care sa le folosim pentru ca la final de luna, clientii sa fie mai multi, si mai multi, cat mai multi cu putinta.

Iata cateva strategii care va vor ajuta sa va cresteti baza de clienti:

1. Oferiti cat mai multe pachete de produse promotionale, produse la pachet, oferte de tipul 1+1 gratuit sau 2+1 gratuit sau 1+mostra gratuita din noul produs cu editie limitata. Nu toti avem produse, evident. Unii au intrat in mediul de afaceri prin intermediul unui portofoliu de servicii. Aceeasi regula se aplica si cand vindem servicii. Oferiti abonamente si oferte, functii in plus, caracteristici gratuite si nu numai!

Logica este urmatoarea: clientul cumpara mai mult si va creste nivelul de incasari in primul rand. Cel mai important pentru afacerea dvs, in acest moment, este ca produsele in plus au sanse mari sa ajunga in mainile altor prieteni, rude, cunoscuti ale clientului dvs, sub forma de cadouri, mici atentii samd. Dintr-un foc, prin intermediul acestora ajungeti cat mai departe, pe linia activa a clientilor dvs! Fara niciun efort, clientii dvs va recomanda catre toti cunoscutii lor.

2. Nu mai vinde agresiv si nu mai folosi vanzarea printr-un singur pas. Incerci sa iti trimiti pe teren o armata de agenti de vanzare si speri sa reduci timpul de achizitionare. Cu siguranta ca asa am putea sa balansam un flux de numerar la sfarsit de luna, insa, pe termen lung, este bine sa folosim vanzarea in doi pasi. Ii atragem prin intermediul continutului, prin intermediul informatiilor utile si abia apoi inceram sa ii transformam in clienti!

3. Nu uitati de clientii pe care nu ii mai aveti. Se poate sa fie in tabara competitorilor. Incercati sa ii recastigati. Oferiti-le promotii si reduceri celor care pot aduce ambalaje vechi ale produselor dvs, celor care au pastrat bonul de casa si nu numai. Legati-va de ideea ca deja v-au folosit produsele, prin intermediul unei strategii care ii recastiga in ciclul necesar pentru ca afacerea dvs sa prospere.


Mult succes si afaceri profitabile!


sursa foto: www.sxc.hu


Tags: afacericlienti fideliafaceri profitabileafacereafaceri de succes

Urmareste-ne pe Google News

Ghiduri practice


Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016




Rentrop ∧ Straton
Citeste Raportul Special GRATUIT
Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2025








[x]