Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

3 strategii pentru a-ti creste baza de clienti!

de Matei Antonescu 01 Oct. 2013 3041
67% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
35% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
47% dintre cei care ne citesc au o afacere de succes

Clientii... Ce ne-am face fara ei... Probabil ca am iesi din mediul de afacere cat ai din clipi din ochi, fara nicio ezitare. In mod real, afacerile au nevoie de clienti pentru a-si aduce pe piata produsele si serviciile. Si, esential de retinut este faptul ca o baza solida de clienti reprezinta cel mai sigur bilet catre trendul ascendent al profiturilor pe care il cautam de la inceputul start-up-ului.

Poate parea simplist, insa foarte multi sunt oamenii de afaceri care se preocupa de numeroase alte strategii si uita sa treaca in topul listei de prioritati si pe cea de a atrage clienti in mod constant. Uitam sa ne intensificam numarul de cai pe care sa le folosim pentru ca la final de luna, clientii sa fie mai multi, si mai multi, cat mai multi cu putinta.

Iata cateva strategii care va vor ajuta sa va cresteti baza de clienti:

1. Oferiti cat mai multe pachete de produse promotionale, produse la pachet, oferte de tipul 1+1 gratuit sau 2+1 gratuit sau 1+mostra gratuita din noul produs cu editie limitata. Nu toti avem produse, evident. Unii au intrat in mediul de afaceri prin intermediul unui portofoliu de servicii. Aceeasi regula se aplica si cand vindem servicii. Oferiti abonamente si oferte, functii in plus, caracteristici gratuite si nu numai!

Logica este urmatoarea: clientul cumpara mai mult si va creste nivelul de incasari in primul rand. Cel mai important pentru afacerea dvs, in acest moment, este ca produsele in plus au sanse mari sa ajunga in mainile altor prieteni, rude, cunoscuti ale clientului dvs, sub forma de cadouri, mici atentii samd. Dintr-un foc, prin intermediul acestora ajungeti cat mai departe, pe linia activa a clientilor dvs! Fara niciun efort, clientii dvs va recomanda catre toti cunoscutii lor.

2. Nu mai vinde agresiv si nu mai folosi vanzarea printr-un singur pas. Incerci sa iti trimiti pe teren o armata de agenti de vanzare si speri sa reduci timpul de achizitionare. Cu siguranta ca asa am putea sa balansam un flux de numerar la sfarsit de luna, insa, pe termen lung, este bine sa folosim vanzarea in doi pasi. Ii atragem prin intermediul continutului, prin intermediul informatiilor utile si abia apoi inceram sa ii transformam in clienti!

3. Nu uitati de clientii pe care nu ii mai aveti. Se poate sa fie in tabara competitorilor. Incercati sa ii recastigati. Oferiti-le promotii si reduceri celor care pot aduce ambalaje vechi ale produselor dvs, celor care au pastrat bonul de casa si nu numai. Legati-va de ideea ca deja v-au folosit produsele, prin intermediul unei strategii care ii recastiga in ciclul necesar pentru ca afacerea dvs sa prospere.


Mult succes si afaceri profitabile!


sursa foto: www.sxc.hu


Tags: afacericlienti fideliafaceri profitabileafacereafaceri de succes

Urmareste-ne pe Google News

Articole conexe

Cum sa atragi cei mai buni angajati pentru noua ta afacere

de Idei de afaceri
29 Apr 2024
Initierea unui business este un eveniment important in viata fiecarui antreprenor. Prima afacere poate fi comparata, cu usurinta, cu prima dragoste,...

Cum gestionezi investitiile unei afaceri mici - 4 solutii smart pentru un manager la inceput de drum

de Idei de afaceri
22 Mai 2023
Sa fii manager tanar iti aduce multiple satisactii, cum ar fi crearea unui impact social pozitiv si flexibilitatea de a-ti gestiona timpul, avand si...

Sfaturi pentru realizarea si prezentarea planului de afaceri catre banca

de Idei de afaceri
09 Feb 2024
Pentru prezentare, lungimea planului trebuie sa fie cuprinsa intre 15 si 35 de pagini, fara proiectiile financiare si anexe. Bancile uneori vor cere...

Evolutie antreprenoriala. De la o afacere mica la brand

de Idei de afaceri
30 Apr 2024
Din punctul unora de vedere, branding-ul este etapa finala pentru o afacere, apogeul, daca doriti. In momentul in care vorbim de brand, vorbim de...

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri

Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016




Rentrop ∧ Straton

Citeste Raportul Special GRATUIT

Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2024








SUCCES in AFACERI


Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
Descarca Gratuit
"Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim"
Completeaza adresa de email la care
vrei sa primesti Raportul Gratuit
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016
[x]