Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
5 actiuni care iti scot clientii din minti!
Clientul nostru este stapanul nostru si nimic nu va schimba acest lucru prea curand. In mod real, clientii nostri decid daca afacerile noastre vor merge mai bine, daca vor stagna sau daca vor disparea de pe piata cu viteza uimitoare. Asa ca este esential sa ne asiguram ca ne luam toate masurile pentru a-i tine aproape cat mai mult timp.
Iata si care sunt cele mai importante cinci actiuni care ne scot clientii din minti:Ghid practic pentru realizarea de felicitari decupate
Magazin Online - cum sa pornesti propria ta afacere online
Propriul meu plan de afaceri
Pasii catre o afacere de succes Berea Artizanala
1. Nu livram produsele comandate la timp. Daca vrei sa iti scoti clientii din sarite, poti sa le livrezi produsele mult dupa ziua stabilita. Sa ne gandim cati clienti ati putea sa pierdeti dintr-un singur foc ...
2. Majoram preturile fara sa ii anuntam cu o perioada de timp decenta inainte. Orice majorare de pret trebuie sa fie gandita, evaluata, comunicata! Si cel mai bine este sa faceti acest lucru cu cat mai mult timp inainte ca preturile sa fie majorate. Este esential sa majorati preturile in mod justificat. Cu alte cuvinte, nu puteti creste preturile doar pentru ca asa doriti, pentru ca vreti incasari mai mari. Majorarile de preturi trebuie sa aiba loc in momentul in care aveti cheltuieli mai mari, s-au marit taxele, ati modificat lista de ingrediente, colaborati cu furnizori de materie prima de calitate mai inalta samd.
3. Le ignoram plangerile, nemultumirile, sugestiile. Feedback-ul din partea clientilor nu trebuie niciodata ignorat datorita faptului ca este atat de valoros, mai ales cand discutam despre nemultumiri si plangeri. Pe langa acest aspect, ignorarea plangerilor si nemultumirilor reprezinta o sursa grava de conflicte si abandonuri ale clientilor tai, in favoarea competitorilor cu care ai de-a face in mediul de afaceri.
4. Nu avem produse importante in stoc. Nimic nu ne deranjeaza mai mult decat sa nu gasim produsele dorite pe stoc. Asigurati-va ca nu ramaneti niciodata fara produse importante pe stoc.
5. Preturile produselor nu corespund cu cele afisate la raft? Iata o alta problema care naste conflicte si abandonuri ale clientilor tai. Aveti grija ca preturile afisate la raft sa fie mereu actualizate. Multi clienti nu mai verifica preturile la casa si afla abia dupa ce achita costurile cosurilor de cumparaturi.
Mult succes si afaceri cat mai profitabile!
sursa foto: www.sxc.hu
Articole conexe
Cum gestionezi investitiile unei afaceri mici - 4 solutii smart pentru un manager la inceput de drum
de Idei de afaceriSfaturi pentru realizarea si prezentarea planului de afaceri catre banca
de Idei de afaceriDocumentele din spatele... ideilor de afaceri trebuie atent pastrate intr-un dulap metalic!
de Idei de afaceriCifra de afaceri din comert a crescut cu 5% in primele patru luni
de Bianca TilaAboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Citeste Raportul Special GRATUIT
Idei de AFACERI 2024
- Colectia de Idei de Afaceri
- 24 de idei inedite pe pietele din S.U.A. si Europa de Vest
- Birouri inchiriate cu ora
Afaceri la cheie
- NOU: Berea artizanala. Pasii catre o afacere de succes
- Vrei sa-ti deschizi propria AFACERE? Venim in ajutorul tau: descopera 14 IDEI de afaceri inedite!
- Secretele comertului ONLINE iti sunt, in sfarsit, dezvaluite! Porneste propria ta afacere online
- Afacerea momentului: vanzarile pe Amazon! 9 motive pentru comert online prin platforma Amazon:
- Oferta zilei: Reducere de pana la 25% si Transport Gratuit