Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

5 activitati pentru un manager performant

de Idei De Afaceri
5660 0 27 Mar. 2018
Management


37% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
46% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
29% dintre persoanele care ne citesc zilnic au o afacere proprie de succes

4.75
din 2 voturi
RATING UTILIZATORI

Leadershipul si managementul, chiar daca constituie roluri diferite, devin complementare in asumarea activitatii de conducere. Managerul maximizeaza valoarea pentru companie, echipa si pentru sine cand este pasionat de ceea ce face, implicat in realizarea tuturor activitatilor si arata hotarare in urmarirea rezultatelor care apropie compania de obiectivele-cheie. Managerul isi implica echipa, colegii, clientii si simplifica procesele de care este responsabil. Ca toate acestea sa fie posibile, urmatoarele activitati sunt cele care contribuie decisiv la succes:

Comunicarea interna eficienta, cu scop si cu rezultate

Managerul trebuie sa comunice deschis si constant cu echipa. O comunicare structurata (cu agenda, durata prestabilita, etc) este de preferat unei comunicari informale, avand in vedere faptul ca fiecare dintre noi este mai inclinat sa respecte obiective/sarcini/termene pe care le-a acceptat in scris sau intr-un cadru formal. Deschiderea la ideile tuturor membrilor echipei este o calitate a oricarui manager performant, iar facilitarea unei implicari active a fiecarui membru al echipei in cadrul discutiilor legate de proiect poate aduce beneficii importante atingerii si depasirii obiectivelor.

Fixarea de obiective clare pentru echipa si organizatie

Transparenta comunicarii arata limpezimea gandirii. Oamenii isi fac cel mai bine treaba atunci cand inteleg si vad imaginea de ansamblu in care se incadreaza eforturile lor. De aceea, managerul trebuie sa acorde o atentie speciala reamintirii in mod regulat a obiectivelor-cheie si monitorizarii progresului pe care-l inregistreaza echipa. Este esential ca fiecare membru al echipei sa poata masura progresul pe care il face catre indeplinirea obiectivelor individuale, dar si care este statusul echipei in ceea ce priveste realizarea obiectivelor la care contribuie cu totii.

Transformarea problemelor in oportunitati de imbunatatire 

Activitatile operationale curente au ca numitor comun, de cele mai multe ori, asigurarea respectarii procedurilor implicate de procesele-cheie. Simplificarea proceselor complexe sau ineficiente cu scopul de a imbunatati calitatea si furnizarea de servicii catre clientii interni si externi este o oportunitate pentru optimizarea resurselor. Echipa va aprecia eforturile depuse de manager pentru imbunatatirea continua a proceselor si simplificarea acestora, ori de cate ori acest lucru este posibil.

Asigurarea de traininguri relevante pentru dezvoltare personala si profesionala a fiecarui membru al echipei 

Performanta fiecarui coleg depinde atat de motivare, cat si de actualizarea si operationalizarea cunostintelor. O echipa pregatita obtine randamente superioare. Mai mult, una dintre cele mai eficiente modalitati de motivare si crestere a implicarii este dezvoltarea continua, prin asigurarea dezvoltarii profesionale si personale.

Managerul este cel care trebuie sa se asigure ca, in fiecare an, toti membrii echipei sale au un plan de traininguri bine pus la punct, structurat si cunoscut din timp. Mai mult, la momentul potrivit, participarea la cursuri este bine sa fie apreciata in organizatie (nu considerata o concesiune venita din partea ”binevoitorului manager”). Studii de implicare a angajatilor realizate pentru piata muncii din Romania arata ca 79% dintre acestia se asteapta ca angajatorul sa le asigure cursuri ca parte a programelor de dezvoltare.

Livrarea unei experiente remarcabile clientilor

Fie ca este vorba despre clienti externi sau clienti interni, managerul ar trebui sa aiba ca obiectiv oferirea de servicii remarcabile cu fiecare ocazie. Generarea experientelor memorabile contribuie la construirea reputatiei profesionale si la consolidarea echipei pe care o conduce.

Managerul de succes se concentreaza pe rezultate si se straduieste sa creeze experiente excelente pentru echipa, colegi si clienti. Acesta simplifica sarcinile complexe, se asigura ca sunt luate masurile potrivite pentru a evalua progresul, isi asuma responsabilitatea si isi pune in valoare capacitatea de a-i invata pe altii cum sa faca acelasi lucru. Practicarea acestui tip de atitudine creste reputatia managerului si ofera un bun exemplu celor care aspira sa fie lideri.

Autor: Alina Fanita, CEO, PKF Finconta


Tags: leadershipmanagementtrainingmunca in echipa

Ti-a placut acest articol?

Da Like, Printeaza sau trimite prin WhatsApp si Email!

Votati articolul

Rating:
Nota: 4.75 din 5 - 2 voturi.

Articole conexe

Managementul timpului - instrumente care te ajuta sa te organizezi mai bine

de Redactia Ideideafaceri
29 Ian 2020
Time management este provocarea cu care multi dintre noi ne confruntam in ziua de astazi. Mai ales daca esti antreprenor, freelancer, manager sau...

Managementul timpului intr-o afacere: 5 trucuri pentru a nu pierde vremea inutil

de Redactia Ideideafaceri
11 Dec 2019
Timpul pare sa fie cel mai mare dusman al oamenilor, in acest secol al vitezei. La fiecare pas, auzi pe cineva care spune ca si-ar dori mai mult timp...

Management de succes: 33 de instrumente vitale pentru antreprenori in 2018

de Alina Constantinescu
09 Mar 2018
Proiectarea corecta a unei afaceri este un pas cheie pentru succesul acesteia. Important este modul in care managerul abordeaza afacerea, felul in...

Solutii bune pentru implementarea managementului riscului in afaceri

de Stanciu Ioana
12 Feb 2016
Managementul riscurilor fara ajutor poate fi dificil pentru unii manageri. Pentru estimarea riscurilor se utilizeaza indexul probabilitate-impact...

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Idei de afaceri pentru 2020. 7 exemple insotite de Planul de Afaceri
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de afaceri pentru 2020. 7 exemple insotite de Planul de Afaceri

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016



Comentarii0 comentarii



Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Rentrop ∧ Straton
Citeste Raportul Special GRATUIT
Idei de afaceri pentru 2020. 7 exemple insotite de Planul de Afaceri
Idei de afaceri pentru 2020. 7 exemple insotite de Planul de Afaceri
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2020







Iti oferim zilnic cele mai rentabile idei de afaceri si oportunitati de investitii

Descarca GRATUIT
"Idei de afaceri pentru 2020. 7 exemple insotite de Planul de Afaceri"

Completeaza adresa de email la care vrei sa primesti Raportul Gratuit
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016