Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
5 greseli pe care le faci ca manager
	
		 Pasii catre o afacere de succes  Berea Artizanala Criptomonede  Ghid practic pentru incepatori Cresterea prepelitelor japoneze 1. Nu ai scopuri bine definite
1. Nu ai scopuri bine definite	
	 
					 
					 
					
		Indiferent daca trebuie sa gestionezi un butic de cartier sau o afacere internationala, iti va fi mai usor sa fii un bun manager daca obiectivele tale vor fi intotdeauna clar definite. 
	
	Altfel, vei avea tendinta sa-ti conduci afacerea de pe o zi pe alta. Vei face ceea ce vei crede tu de cuviinta, sperand ca lucrurile vor iesi bine. 
	
	Dar asta nu este reteta ideala pentru obtinerea unor rezultate corespunzatoare, care sa te duca spre succes. Trebuie sa te gandesti ca daca tu, ca manager, nu intelegi exact scopul fiecarei actiuni pe care o demarezi, nu poti cere acest lucru nici celor din jurul tau. 
	
	Asadar, nu te teme sa clarifici din start scopul oricarei activitati pe care o incepi si aloca-ti timpul necesar pentru a descoperi cum poti atinge acel scop in cele mai bune conditii. Si nu te baza pe faptul ca angajatii iti vor semnala cand ceva nu le e clar –  de cele mai multe ori, oamenii au retineri cand e vorba sa puna intrebari pentru a afla ce rezultate ar trebui sa obtina, poate pentru ca percep acest tip de intrebari ca pe un semn de slabiciune sau, si mai rau, de incompetenta. 
	2. Nu esti organizat
		Daca nu esti organizat, de fapt nu faci decat sa muncesti mai mult decat ar trebui. Dezorganizarea arata ca nu faci fata in mod corespunzator situatiilor cu care esti confruntat si ca, drept urmare, intreaga ta munca are de suferit. In plus, oamenii care lucreaza cu tine vor avea si ei de suferit, vor deveni frustrati si nu vor mai da rezultate maxime. 
	
	Simptomele care indica faptul ca esti dezorganizat sunt:
	* Nu ai un plan care sa te ajute sa prevezi cum vor evolua lucrurile si, ca urmare, iti pierzi timpul facand fata crizelor care nu ar fi trebuit, de fapt, sa apara;
	* Neglijezi sau amani furnizarea de informatii sau de materiale catre oamenii care au urgent nevoie de ele;
	* Lucrezi de pe o zi pe alta in loc sa ai in vedere imaginea de ansamblu. Altfel spus, te ocupi de probleme pe masura ce ele apar, permitand sarcinilor mai putin importante, dar uneori mai interesante, sa ia locul sarcinilor esentiale, care ar fi trebuit sa fie in prim-plan.
	 
	Lipsa unei bune organizari nu inseamna neaparat ca esti ineficient; dimpotriva, s-ar putea sa rezolvi problemele foarte bine. Dar problemele pe care le rezolvi nu sunt cele importante! A fi bine organizat inseamna a-ti intelege prioritatile si a face exact ceea ce trebuie, la momentul potrivit. 
	3. Esti prea conservator
		Daca incerci sa faci lucrurile asa cum au fost facute dintotdeauna, s-ar putea sa nu realizezi ca situatia s-a schimbat si ca se impun noi solutii. Trebuie sa te adaptezi la schimbari, caci altfel va veni momentul cand iti va fi imposibil sa-ti mai atingi scopurile. 
	
	O mare parte a managementului inseamna rezolvarea problemelor si luarea deciziilor. Pentru a face acest lucru in mod eficient, trebuie sa recunosti problemele atunci cand se ivesc si sa cauti solutiile corecte.
	4. Nu stii sa delegi sarcini
		Multi cred ca management inseamna doar sa fii la carma si sa dai ordine. Intr-adevar, uneori trebuie sa le spui oamenilor, cu autoritate, ce sa faca. 
	
	Partea proasta este ca acest mod de actiune nu reuseste deloc sa-i motiveze pe oameni sa se implice in a face ceea ce li s-a spus. Ei iti vor urma instructiunile, dar probabil nu-si vor da toata silinta pentru a rezolva sarcinile in cel mai bun mod posibil. Ca urmare, vei fi nevoit sa pierzi timpul dand noi instructiuni si incercand sa tii sub control tot felul de lucruri neinsemnate. 
	
	In plus, s-ar putea sa te confrunti cu unele atitudini dificile, cum ar fi:
	* Oamenii fac minimum posibil si nu sunt dornici sa mai miste un deget pentru imbunatatirea rezultatului;
	* Oamenii nu dau atentia cuvenita detaliilor, iar munca trebuie refacuta; 
	* Oamenii nu inteleg exact ce se asteapta de la ei si fac totul pe dos. 
	
	Fa-ti timp pentru a indica oamenilor standardele de atins, pentru a comunica clar si concis si pentru a demonstra ca iti pasa de ei si de munca lor. Vei descoperi ca sunt mai entuziasti si mult mai productivi. Discuta si motivul pentru care le ceri oamenilor sa faca anumite lucruri – vor intelege mai bine ce au de facut si vor necesita mai putina supervizare, mai putin control.
	5. Nu iti asumi responsabilitatea pentru esecuri 
		Cand lucrurile nu merg chiar asa cum ar trebui sau nu merg deloc, este mult mai usor sa dai vina pe altcineva sau pe altceva. Uneori este tentant sa te ascunzi in spatele scuzei ca altii nu au facut ceea ce trebuia sa faca sau ca tu nu ai stiut ce se intampla de fapt. Dar astea sunt copilarii. Cand firma trebuie sa rezolve o sarcina, responsabilitatea pentru rezultatul final este intotdeauna a ta. 
	
	Daca nu esti pregatit sa fii raspunzator pentru tot ceea ce se intampla sub controlul tau, inseamna ca nu esti un bun manager. Tu vei fi responsabil daca ceva va merge prost, dar tot tu vei fi acoperit de glorie atunci cand totul va merge bine.
	
Ghiduri practice
 
					[GHID PRACTIC] Cultura castravetelui anti-diabet
Castravetele amar cea mai profitabila cultura agricola din Romania la momentul actual
 
					[GHID PRACTIC] Cresterea prepelitelor japoneze
Comanda acum ghidul afacerii tale cu prepelite japoneze CD-ul Cresterea prepelitelor japoneze Evita acum riscurile inerente inceputului unei afaceri
 
					[GHID PRACTIC] Ghid practic pentru realizat felicitari de lux
Exploatati incredibila piata a felicitarilor Aceste produse carora poate nu le-ati acordat pana acum atentia cuvenita aduc venituri colosale si constante an dupa an Puteti castiga fara efort minimum 1 000 de euro net luna


Idei de AFACERI 2025
- 30+ Idei de Afaceri la tara. Din ce sa faci bani la tara
- Idei de afaceri handmade: cele mai bune idei pentru a incepe o afacere
- Afaceri de familie: businessuri mici si profitabile
- Colectia de Idei de Afaceri
 
                             
                                             
                                        
 
 





 RSS Flux RSS 2.0
 RSS Flux RSS 2.0 Sitemap XML
 Sitemap XML
