Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
5 legi indispensabile ale vanzarilor
Exista cinci legi cand vine vorba de vanzari. Urmandu-le, vanzarile vor incepe sa aiba loc imediat, indiferent ca se intampla online sau offline. Acestea te ajuta sa deblochezi usa pentru o crestere masiva a veniturilor pentru afacerea ta.
Afacere la cheie cu flori in ghiveci
Ghid practic Realizarea de sapun natural
3 culturi profitabile - Goji Merisoare Aronia
Consumatorii cumpara numai produse si servicii care le aduc beneficii. In primul rand, trebuie sa tii minte faptul ca niciun consumator nu cumpara de la tine doar pentru ca esti un mare vanzator. Consumatorii cumpara produse si servicii deoarece cred ca acestea le vor aduce beneficii. Pentru a aplica aceasta lege trebuie sa stii, fara niciun dubiu, ca acel produs sau serviciu este benefic clientilor. In cazul in care consumatorul sau clientul nu este fericit, nu vei fi platit.
Valoarea vine cu o eticheta de pret. Aceasta lege este simpla. Cu cat mai multe beneficii aduce produsul sau serviciul tau clientului, cu atat mai mult poti ridica pretul. Nimic de valoare nu vine fara un pret. Ca urmare a legii compensarii, este foarte importanta faza de productie. In cele din urma, esentiala este faza de lansare, atunci cand produsul finit este pe raft.
Credibilitatea depinde de doi factori: incredere si expertiza. Legea influentei a fost invatata destul de exhaustiv de John Maxwell. Acesta spune ca leadershipul este influenta, nimic mai mult si nimic mai putin.
Darul cel mai valoros pe care il poti oferi esti tu insuti. Bob Burg si John David Mann spuneau in Go-Giver ca, atat timp cat incerci sa fii altcineva sau sa adaugi comportamentului tau ceea ce altcineva te-a invatat, nu ai nicio posibilitate sa ajungi cu adevarat la oameni. Cel mai valoros lucru pe care trebuie sa il oferi oamenilor esti tu.
Aceasta este un dar si incheaga relatii. In prima faza, multi oameni cred ca tu, furnizorul de afaceri, le dai produsul sau serviciul si ei, consumatorii, iti ofera bani pentru acesta. Cand ne referim la aceasta lege si la a oferi si inchega relatii ne referim la faptul ca tu, ca furnizor, oferi intotdeauna. Consumatorii nu vor da niciodata.
Articole conexe
Cum gestionezi investitiile unei afaceri mici - 4 solutii smart pentru un manager la inceput de drum
de Idei de afaceriSfaturi pentru realizarea si prezentarea planului de afaceri catre banca
de Idei de afaceriDocumentele din spatele... ideilor de afaceri trebuie atent pastrate intr-un dulap metalic!
de Idei de afaceriCifra de afaceri din comert a crescut cu 5% in primele patru luni
de Bianca TilaAboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Citeste Raportul Special GRATUIT
Idei de AFACERI 2024
- Colectia de Idei de Afaceri
- 24 de idei inedite pe pietele din S.U.A. si Europa de Vest
- Birouri inchiriate cu ora
Afaceri la cheie
- NOU: Berea artizanala. Pasii catre o afacere de succes
- Vrei sa-ti deschizi propria AFACERE? Venim in ajutorul tau: descopera 14 IDEI de afaceri inedite!
- Secretele comertului ONLINE iti sunt, in sfarsit, dezvaluite! Porneste propria ta afacere online
- Afacerea momentului: vanzarile pe Amazon! 9 motive pentru comert online prin platforma Amazon:
- Oferta zilei: Reducere de pana la 25% si Transport Gratuit