Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

5 pasi care te ajuta la securizarea comunicarilor private

de Alexandra Popescu 11 Iun. 2014 2182
5 din 1 vot
RATING UTILIZATORI
39% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
52% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
31% dintre cei care ne citesc au o afacere de succes

Tehnologia de astazi nu numai ca este performanta, insa poate fi si foarte vulnerabila. Cand trimiti un e-mail, nu poti fi sigur ca informatiile s-au transmis doar intre tine si destinatar, ci pot exista si intermediari "spioni". Daca nu iti iei masurile de precautie adecvate, informatiile tale ar putea fi expuse si in alta parte decat persoanelor din lista ta de destinatari.

 
Daca discuti termenii unui contract al unui client sau o problema de resurse umane sensibila, angajatorii pot pierde controlul informatiei dupa ce apasa butonul de trimitere. 
 
Unii antreprenori accepta aceasta problema de securitate digitala contemporana si folosesc instrumente limitate pentru a reduce riscul: scriu linii de cuvinte puternice pentru subiect (nu forward), incep e-mail-ul prin "te rog pastreaza asta pentru tine" sau stampileaza confidential pe toate documentele.
Cu toate astea, securitatea datelor tot poate fi incalcata. 
 
Iata cinci sfaturi pentru a proteja o afacere in cazul in care ceea ce conteaza cel mai mult este Inboxul:
 
1. Protejeaza activele (digitale). Cere-le angajatilor sa foloseasca instrumente de criptare end-to-end pentru toate comunicarile. Acest lucru asigura faptul ca continutul mailului va ajunge in Inboxul dorit si ca nimeni nu poate avea acces la acele informatii printr-un tranzit cyber. Daca criptarea sa facea mai greu pana acum, a devenit mai usoara ulterior.
 
2. Cunoaste literalmente audienta. Protejeaza afacerea de expedierea unui mail neglijent. Dezactiveaza capacitatea de a forwarda mesaje si asigura-te ca acel continut va ramane doar intre destinatari.
 
3. Seteaza datele de expirare. Multe mailuri sunt menite sa transmita informatii repede, sa fie citite si sterse. Angajatii ajuta la asta prin stabilirea datelor de expirare. Acest lucru va imbunatati eficienta si le permite sa se concentreze pe ceea ce este important.
 
4. Dubleaza cu factori duali de autentificare. Activeaza aceasta caracteristica. Este simplu si eficient si, cel mai bine dintre toate, cele mai multe servicii de mail, social media si software de contabilitate ofera aceasta protectie. 
 
5. Mentine mana sus. Rezerva dreptul de a revoca si anula mailurile si sa stabilesti datele de expirare pentru contracte sau discutii de strategii. Asta inseamna fara versiuni anterioare ale contractelor care plutesc in jur si, astfel, va exista mai putina confuzie si mai multa productivitate in randul angajatilor. Prin acest mod, secretele companiei vor fi accesibile odata cu expirarea contractului.
 
Chiar daca toti antreprenorii, angajatii si companiile in general folosesc mailul pentru transmiterea informatiilor, de cele mai multe ori acestia nu isi iau masurile de securitate necesare. Un mail nesecurizat poate insemna furt de informatii si de date, ceea ce poate afecta o afacere. Urmand sfaturile de mai sus, riscurile vor fi mai mici.
 


Tags: afaceriantreprenorisecurizare comunicaresecuritate digitala

Urmareste-ne pe Google News

Votati articolul

Rating:
Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Articole conexe

Cum gestionezi investitiile unei afaceri mici - 4 solutii smart pentru un manager la inceput de drum

de Idei de afaceri
22 Mai 2023
Sa fii manager tanar iti aduce multiple satisactii, cum ar fi crearea unui impact social pozitiv si flexibilitatea de a-ti gestiona timpul, avand si...

Sfaturi pentru realizarea si prezentarea planului de afaceri catre banca

de Idei de afaceri
09 Feb 2024
Pentru prezentare, lungimea planului trebuie sa fie cuprinsa intre 15 si 35 de pagini, fara proiectiile financiare si anexe. Bancile uneori vor cere...

Evolutie antreprenoriala. De la o afacere mica la brand

de Idei de afaceri
07 Dec 2023
Din punctul unora de vedere, branding-ul este etapa finala pentru o afacere, apogeul, daca doriti. In momentul in care vorbim de brand, vorbim de...

Documentele din spatele... ideilor de afaceri trebuie atent pastrate intr-un dulap metalic!

de Idei de afaceri
14 Iun 2022
Organizeaza-ti spatiul mai eficient, folosind un dulap metalic! Alege, dintr-o gama bogata de produse, modele pentru organizarea sau arhivarea...

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri

Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016




Rentrop ∧ Straton

Citeste Raportul Special GRATUIT

Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2024







[x]