Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
5 sfaturi si strategii pentru a obtine performante de la echipa de proiect
Lucrul pe baza proiectelor a devenit tot mai popular datorita avantajelor sale multiple. Pentru obtinerea performantei este nevoie de un management iscusit.
In managementul proiectelor, performanta reprezinta cheia in atingerea obiectivelor la nivelul de calitate asteptat si cu incadrarea in limita de timp.Ghid practic Realizarea de sapun natural
Ghid practic pentru realizarea de felicitari decupate
Cresterea prepelitelor japoneze
Cultura castravetelui anti-diabet
Iata 5 sfaturi pentru a conduce cu succes atingerea performantei in cadrul proiectelor.
1. Discutati cu echipa inainte de a incepe proiectul
Una dintre greselile frecvente se produc atunci cand asteptarile cu privire la performanta nu sunt stabilite intotdeauna in primele etape ale proiectului.
2. Se recomanda ca, inainte de a demara proiectul, sa li se ofere membrilor echipei ocazia de a discuta despre temerile si lucrurile care ii pot impiedica sa isi realizeze sarcinile. In acest caz, managerul are rolul de facilitator.
El trebuie sa joace mai degraba rolul unui consilier decat al unui critic. Este important sa aiba grija ca fiecare persoana sa isi exprime opiniile si temerile.
3. De asemenea, managerul de proiect trebuie sa faciliteze identificarea solutiilor pentru problemele individuale si pentru cele de la nivel de echipa.
4. Managerul trebuie sa identifice care sunt indiciile ce arata ca persoana nu raspunde cerintelor de performanta.
Calitatea muncii este influentata de factori interni sau externi?
Cum se poate imbunatati activitatea angajatului?
Cat de mult influenteaza activitatea angajatului atingerea scopului proiectului?
Care este impactul asupra colegilor si a clientilor?
Daca va ganditi sa discutati situatia cu aceasta, va recomandam sa aveti mai intai informatii cu privire la performanta scazuta: momentele in care aceasta s-a constatat si impactul pe care l-a avut (exprimat in termeni cantitativi si calitativi).
De asemenea, este important sa nu aveti o atitudine acuzatoare, ci una orientata spre rezolvarea problemei. in acest fel, colegul de echipa nu se va simti amenintat, ci va adopta o atitudine deschisa, de colaborare.
5. Este foarte important ca fiecare angajat acuzat de performanta sub-standard sa fie informat cu privire la nivelul de calitate a muncii asteptat.
Articole conexe
3 metode de imbunatatire a performantei manageriale
de Idei de afaceriManagerii estimeaza o crestere in urmatorele trei luni in constructii
de Bianca TilaCum gestionezi investitiile unei afaceri mici - 4 solutii smart pentru un manager la inceput de drum
de Idei de afaceriINS: Managerii romani preconizeaza o activitate stabila in unele sectoare
de Bianca TilaAboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Citeste Raportul Special GRATUIT
Idei de AFACERI 2024
- Colectia de Idei de Afaceri
- 24 de idei inedite pe pietele din S.U.A. si Europa de Vest
- Birouri inchiriate cu ora
Afaceri la cheie
- NOU: Berea artizanala. Pasii catre o afacere de succes
- Vrei sa-ti deschizi propria AFACERE? Venim in ajutorul tau: descopera 14 IDEI de afaceri inedite!
- Secretele comertului ONLINE iti sunt, in sfarsit, dezvaluite! Porneste propria ta afacere online
- Afacerea momentului: vanzarile pe Amazon! 9 motive pentru comert online prin platforma Amazon:
- Oferta zilei: Reducere de pana la 25% si Transport Gratuit