Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

5 trasaturi de caracter care te vor promova

de Andrioae Ruxandra 05 Mai. 2014 2766
59% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
38% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
41% dintre cei care ne citesc au o afacere de succes

Cand vine vorba de a lua decizii in legatura cu cine sa fie angajat si promovat, aptitudinile si interesul angajatului pentru munca reprezinta doar o parte din ecuatie. Multi angajatori stiu ca atitudinea unui candidat si trasaturile de caracter joaca un rol imens in a transmite indicii despre cat de bine se va descurca la locul de munca. Psihologii americani spun ca "testarea" caracterului reprezinta cea mai buna metoda de evaluare a unui angajat, pentru ca personalitatea contribuie la luarea deciziilor personale.

Trasaturile personalitatii il fac pe angajat sa caute joburi sigure si, de cele mai multe ori, acesta din urma va fi afectat in functie de cum se potriveste in cadrul lor.
Managerii care angajeaza pun la dispozitie pozitii de entry-level; ei cauta trasaturi de caracter  bazate  pe  organizare si rezistenta, ca sa fie siguri ca potentialul candidat va fi motivat sa isi ia in serios jobul. Dar, cand vine timpul promovarii angajatilor, personalitatea devine un factor si mai important, pentru ca angajatorii isi analizeaza cu atentie oamenii, cautand la acestia carisma si puterea de a-si motiva colegii.
 
Bazate pe cercetarile expertilor, informatiile si experienta lor, iata cinci tipuri de personalitate care sunt cele mai cautate de angajatori pentru a-si promova personalul:
 
Omul tuturor oamenilor - Clientii, colegii si sefii il plac. El sau ea are o personalitate placuta, comunica cu ceilalti si raspandeste o energie pozitiva. "Omul tuturor oamenilor" poate fi un bun manager sau team leader datorita acestor calitati.
 
Reprezentantul - Cand angajatilor slabi li se da ocazia sa lucreze intr-un proiect de grup, va fi mereu cel putin unul care sa-si asume pozitia de lider. Aceasta persoana stie cum sa dea un feedback constructiv si sa imparta sarcinile bazandu-se pe capacitatile fiecarui membru din echipa.
 
Adaptatul - Aceasta persoana invata foarte repede si este capabil sa indeplineasca orice sarcina din cadrul jobului. Inteligenta lui sau a ei si intuitia il/o va ajuta sa-si dea seama cum sa joace un rol nou.
 
Cel care decide - O persoana care ia decizii si este increzator in deciziile sale se potriveste perfect pentru pozitia de leadership. Capacitatea de a alege rapid si hotarat este esentiala pentru un rol strategic.
 
Persoana etica - Indiferent care este rolul angajatului, actiunile lui sau ale ei sunt ghidate de simtul eticii si al integritatii. Aceasta persoana nu va face compromisuri in legatura cu principiile lui/ale ei sau sa incerce sa treaca peste ceilalti colegi. 
 
Sursa: www.businessnewsdaily.com
 


Tags: afaceritipuri de personalitateangajatoriangajatipromovareleadership

Urmareste-ne pe Google News

Articole conexe

6 lucruri pentru bucataria de la locul de munca care sporesc bunastarea angajatilor

de Idei de afaceri
20 Feb 2024
Esti in cautare de noi modalitati de a stimula fericirea si productivitatea angajatilor tai? Pe masura ce organizatiile de toate marimile recunosc...

Cum sa atragi cei mai buni angajati pentru noua ta afacere

de Idei de afaceri
29 Apr 2024
Initierea unui business este un eveniment important in viata fiecarui antreprenor. Prima afacere poate fi comparata, cu usurinta, cu prima dragoste,...

Cum gestionezi investitiile unei afaceri mici - 4 solutii smart pentru un manager la inceput de drum

de Idei de afaceri
22 Mai 2023
Sa fii manager tanar iti aduce multiple satisactii, cum ar fi crearea unui impact social pozitiv si flexibilitatea de a-ti gestiona timpul, avand si...

Sfaturi pentru realizarea si prezentarea planului de afaceri catre banca

de Idei de afaceri
09 Feb 2024
Pentru prezentare, lungimea planului trebuie sa fie cuprinsa intre 15 si 35 de pagini, fara proiectiile financiare si anexe. Bancile uneori vor cere...

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri

Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016




Rentrop ∧ Straton

Citeste Raportul Special GRATUIT

Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2024








SUCCES in AFACERI


Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
Descarca Gratuit
"Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim"
Completeaza adresa de email la care
vrei sa primesti Raportul Gratuit
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016
[x]