Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

6 fraze magice in customer service!

de Adela Simonescu 27 Mar. 2013 3040
5 din 2 voturi
RATING UTILIZATORI
59% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
38% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
41% dintre cei care ne citesc au o afacere de succes

Eforturile de customer service raman unele dintre cele mai importante aspecte in care investim bani si timp si personal de calitate. Si eforturile de customer service se revad si in actiuni si in maniera in care discutam, in maniera in care comunicam cu potentialii si deja existentii clienti.

Iata si 6 fraze eficiente in customer service, conform Entrepreneur.com:

1. "Cum va pot ajuta?".
Iata o prima intrebare magica, una care te asigura, pe tine ca si client, ca lucrurile incep de unde trebuie. In mod normal, totul ar trebui sa inceapa cu intentia de a afla cum puteti sa va ajutati clientii.

2. "Pot sa rezolv aceasta problema." Nimic nu suna mai bine decat sa auzi ca problema ta are si o solutie si cel care ti-o poate oferi este chiar langa tine, gata sa o puna in aplicare.

3. "Nu stiu, dar voi afla." Iata o fraza care denota sinceritate maxima si, in acelasi timp, vointa de a face tot posibilul pentru ca nemultumirile si neclaritatile clientului sa se rezolve.

4. "Imi asum responsabilitatea." Da, vrem sa auzim si o astfel de fraza pentru ca, de cele mai multe ori, avem nevoie de garantii scrise sau verbale. Vrem ca un angajat sa isi asume responsabilitatea pentru promisiunile facute de un brand.

5. "Va voi tine la curent." Nimic nu ne incanta mai mult decat sa stim ca nu va trebui sa depunem niciun pic de efort pentru a fi la curent cu modificari si lucruri care ne intereseaza.

6. "Voi respecta termenul limita asupra caruia am convenit." Si aceasta fraza este magica, intrucat reasigura clientul ca termenul va fi respectat si ca nu trebuie sa existe griji cu privire la acest aspect.



sursa foto: www.sxc.hu


Tags: customer serviceeforturi customer service

Urmareste-ne pe Google News

Votati articolul

Rating:
Nota: 5 din 5 - 2 voturi.


Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri

Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016




Rentrop ∧ Straton

Citeste Raportul Special GRATUIT

Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2024







[x]