Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

6 lucruri pentru bucataria de la locul de munca care sporesc bunastarea angajatilor

de Idei de afaceri 20 Feb. 2024 47
6 lucruri pentru bucataria de la locul de munca care sporesc bunastarea angajatilor
61% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
38% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
41% dintre cei care ne citesc au o afacere de succes

Esti in cautare de noi modalitati de a stimula fericirea si productivitatea angajatilor tai? Pe masura ce organizatiile de toate marimile recunosc importanta implicarii si a bunastarii angajatilor, bucataria s-a transformat dintr-o simpla camera comuna, prin care oamenii sunt in trecere cateva minute, intr-un spatiu care inspira implicarea, colaborarea si motivarea.

Este drept ca nu toate locurile de munca dispun de luxul de a avea un aparat de cafea, bunatati pentru micul dejun si bauturi racoritoare, dar micile adaosuri pot contribui foarte mult la cresterea eficientei. Iata care sunt 6 lucruri de luat in calcul.


 

1. Cafea


Oamenii care iubesc cafeaua vor pleca de la locul de munca pentru a o cumpara daca trebuie. Gandeste-te ca unui angajat ii ia cel putin 20 de minute sa iasa din cladire, sa-si cumpere cafeaua si sa se intoarca. Inmulteste aceasta cifra cu numarul de zile lucratoare dintr-un an. Asta inseamna aproximativ 80 de ore de productivitate pierdute per angajat, pe an.


Pentru multi angajati, cafeaua gratis se afla in fruntea listei de avantaje la locul de munca. In timp ce a investi intr-un aparat de cafea este cea mai rentabila alegere, aprovizionarea bucatariei cu cafea de buna calitate, lapte, zahar sau indulcitori iti va satisface de asemenea angajatii.


2. Dozator de apa calda si rece
 

Hidratarea este esentiala pentru toti angajatii tai, precum si pentru tine. Chiar si o usoara deshidratare poate duce la efecte secundare negative, precum lipsa de concentrare. Furnizarea unui dozator apa birou cu apa rece le permite angajatilor sa se hidrateze usor. Iar cand dozatorul tau dispune si de un robinet de apa fierbinte, personalul nu va mai fi nevoit sa astepte dupa fierbator de fiecare data cand vor sa isi pregateasca un ceai.


3. Optiuni de bauturi


Nu toata lumea bea cafea, motiv pentru care ar putea fi util sa completezi proviziile din bucataria de la locul de munca cu o selectie de bauturi. Ia in considerare ciocolata calda, apa cu arome si bauturile energizante. Nu neglija nici ceaiurile si incearca sa oferi o selectie de ceaiuri negre, perfecte pentru un impuls dimineata, ceai verde sau ceaiuri de plante.


4. Mic dejunuri
 

Comoditatea primeaza, iar atunci cand vine vorba de o zi de lucru, micul dejun nu face exceptie. De aceea, micul dejun instant este cel mai popular. Asigurandu-te ca proviziile din bucatarie sunt completate de o gama larga de optiuni sanatoase pentru micul dejun, vei arata ca iti pasa de programul aglomerat al angajatilor si, in acelasi timp, vei indeplini obiectivele de sanatate si siguranta la locul de munca.
 

5. Gustari


Avand in vedere faptul ca sanatatea si starea de bine sunt direct legate de productivitate, companiile isi dau seama de valoarea pe care o are oferirea de gustari sanatoase angajatilor. Acest lucru nu este o noutate, tinand cont de faptul ca multi oameni aleg acum gustarile in locul meselor principale in timpul zilei.


Ia in calcul gustari precum batoanele de cereale, mixurile de fructe si fructele proaspete, care nu numai ca sunt o alternativa mai sanatoasa la chipsuri si ciocolata, dar sunt, de asemenea, ideale pentru persoanele care mananca din mers sau pentru angajatii care lucreaza peste program.
 

6. Electrocasnice


Fiecare angajat stie cat de frustrant este sa iei la pachet un pranz excelent si sa descoperi ca bucataria de la locul de munca nu are tacamuri, farfurii sau aparatura necesara pentru a-l incalzi.


Angajatul din ziua de astazi se asteapta sa gaseasca cel putin electrocasnicele de baza. Asta presupune un frigider, un cuptor cu microunde, precum si un prajitor de paine. De asemenea, include ustensile de gatit si tacamuri, pentru a te asigura ca angajatii se pot bucura cu usurinta de pranz si de o pauza departe de birou.


Chiar si cele mai mici adaosuri la bucataria de la locul de munca pot crea o diferenta enorma in ceea ce priveste moralul, productivitatea si fericirea angajatilor companiei tale, ceea ce reprezinta cheia pentru atragerea si retentia persoanelor valoroase.


Sursa foto: Shutterstock

 


Idei de afaceride Idei de afaceri
Redactia Idei de afaceri este formata dintr-un colectiv de 3 autori cu experienta in domeniile care formeaza intreaga sfera a lumii afacerilor. Ei va livreaza cele mai importante si relevante noutati.

Tags: dozator apa birou

Urmareste-ne pe Google News


Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri

Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016




Rentrop ∧ Straton

Citeste Raportul Special GRATUIT

Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2024








SUCCES in AFACERI


Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
Descarca Gratuit
"Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim"
Completeaza adresa de email la care
vrei sa primesti Raportul Gratuit
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016
[x]