Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
6 probleme ale angajatilor tai si cum sa le solutionezi!
Orice problema are si o solutie optima. Trebuie doar sa ne concentram sa ii dam de capat. Trebuie sa identificam clar sursa problemei si maniera prin intermediul careia sa actionam cat mai rapid si cu impact negativ absent sau cat mai mic.
Iata si 6 probleme obisnuite ale multor angajati si cum sa le rezolvam, conform lui Robert Ashton in cartea sa "The Entrepreneur’s Book of Checklists: 1000 Tips to Help you Start and Grow Your Business":Pasii catre o afacere de succes Berea Artizanala
Ghid practic pentru realizat felicitari de lux
Propriul meu plan de afaceri
Ghid practic pentru realizarea de felicitari decupate
Performante scazute. Aici trebuie sa discuti cu oamenii tai. Afla de ce exista aceasta lipsa de performanta inainte sa ii sanctionezi sau sa ii concediezi. Se poate sa existe o problema la locul de munca sau in familia lor. Orice se rezolva si mai usor este sa repari decat sa inlocuiesti.
Nu te poti baza pe ei. Aici este nevoie sa afli clar cu cine ai de-a face. Se poate sa existe doar exceptii care sa iti spuna ca nu te poti baza pe ei sau chiar sa fie persoane demne de increderea ta.
Nervozitate. Conform lui Robert Ashton in cartea sa "The Entrepreneur’s Book of Checklists: 1000 Tips to Help you Start and Grow Your Business", unul din patru britanici sufera de o boala mintala intr-un anumit grad. Solutia? Este nevoie de specialisti.
Convorbiri personale. Impune o anumita limita rezonabila astfel incat acestia sa isi poata intretine convorbirile personale fara sa deranjeze pe nimeni.
Furt. Intotdeauna este mai bine sa prevenim, asa ca fiti sigur ca niciun angajat nu poate sustrage date si informatii sau alte produse si materiale de la locul de munca.
Necazuri. Orice persoana trece prin situatii dificile si in aceste momente au nevoie de tot sprijinul din lume. Chiar daca nu aveti timp mult la dispozitie, asigurati-va ca le aratati ca sunteti alaturi de ei, fie ca este un divort, un deces sau o problema de sanatate.
sursa foto: www.sxc.hu
Articole conexe
6 lucruri pentru bucataria de la locul de munca care sporesc bunastarea angajatilor
de Idei de afaceriCum sa atragi cei mai buni angajati pentru noua ta afacere
de Idei de afaceriAngajatii intra intr-o noua dinamica in 2022
de Florin AmarieiSondaj. Principalele motive pentru care angajatii raman in firme
de Florin AmarieiAboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Citeste Raportul Special GRATUIT
Idei de AFACERI 2024
- Colectia de Idei de Afaceri
- 24 de idei inedite pe pietele din S.U.A. si Europa de Vest
- Birouri inchiriate cu ora
Afaceri la cheie
- NOU: Berea artizanala. Pasii catre o afacere de succes
- Vrei sa-ti deschizi propria AFACERE? Venim in ajutorul tau: descopera 14 IDEI de afaceri inedite!
- Secretele comertului ONLINE iti sunt, in sfarsit, dezvaluite! Porneste propria ta afacere online
- Afacerea momentului: vanzarile pe Amazon! 9 motive pentru comert online prin platforma Amazon:
- Oferta zilei: Reducere de pana la 25% si Transport Gratuit