Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

7 reguli care te ajuta sa comunici eficient si sa negociezi profitabil

37% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
46% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
29% dintre cei care ne citesc au o afacere de succes

In primul rand, interesul pentru cele transmise de noi trebuie sa fie suscitat inca de la inceput, prin modul in care reusim sa realizam acordul intre subiectul pe care-l abordam si valorile acceptate de partener.

Uite 7 reguli care te ajuta sa comunici eficient si sa negociezi profitabil pentru afacerea ta!

1. Acceptati privirile partenerului, pentru ca inteligenta privirii creeaza un climat de incredere si permite comunicarea.

2. Feriti-va de mimicile si reactiile spontane, care pot influenta cursul si directia de desfasurare a dialogului.

3. Scopul argumentarii il reprezinta aderarea partenerului la ideile care-i sunt expuse, ceea ce implica sensibilizarea atat a resorturilor afective, cat si cele rationale ale acestuia.

4. In majoritatea cazurilor in care argumentam este prezent elementul afectiv, chiar daca cel logic este predominant;
ceea ce face ca uneori argumentarea sa nu-si a tinga telul nu este lipsa de logica, ci prezenta elementului afectiv (s-ar putea sa ai dreptate, dar nu m-ai convins);

5. Inca de la inceputul tratativelor este necesar sa se identifice punctele in care exista un acord intre noi si partener, ele constituind baza de plecare in realizarea unui consens; de asemenea, este necesara si analiza parerilor divergente, pentru a li se stabili cauzele si solutiile; de multe ori cauza acestora poate constitui nu un dezacord de idei, ci o formulare gresita sau ambigua, care, daca este cunoscuta, poate fi inlaturata.

6. O conditie a unei argumentari eficiente este imaginea pe care ne-am format-o in legatura cu partenerul si care ar urma sa fie cat mai apropiata de realitate.

7. Argumentele utilizate de noi trebuie sa fie diverse, in functie de diversitatea echipei partenerului, care receptioneaza mesajul.




Tags: comunicarenegociereafacereafaceri

Urmareste-ne pe Google News

Ghiduri practice


Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016




Rentrop ∧ Straton
Citeste Raportul Special GRATUIT
Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2025








[x]