Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

7 sfaturi esentiale care te invata sa muncesti inteligent, cu rezultate incredibile!

59% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
38% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
41% dintre cei care ne citesc au o afacere de succes

Nu mizam niciodata pe cantitate. Mizam pe calitate in tot ceea ce facem, in orice aspect al vietii profesionale si al vietii personale. Somnul, hrana corespunzatoare, obiectivele impuse in mod corect, instrumentele de lucru si eficientizarea proceselor operationale isi vor spune cuvantul.

Va prezentam 7 sfaturi esentiale care va ajuta sa munciti in mod inteligent, cu rezultate exceptionale:
 
  1. Intrati in rutina “ready to work”. O cafea perfecta, curatenie pe birou, agenda alaturi de dvs. … Iata doar cateva dintre ritualurile care ne ajuta sa intram in rol, gata sa depunem toate eforturile pentru obtinerea de rezultate de exceptie.
     
  2. Stabiliti-va obiectivele inca inainte de a incepe ziua de lucru. Cu o seara inainte, stabiliti draft-ul pentru programul de maine. Stabiliti ce program veti avea, ce sedinte trebuie sa sustineti, cu cine va vedeti, ce proiecte va cer atentia, ce sarcini trebuie rezolvate.
     
  3. Alegeti sarcinile care vi se potrivesc. Mitul omului de afaceri care le face pe toate si le face zambind cu entuziasm este expirat de mult timp. Ne specializam, ne nisam, ne concentram pe acele sarcini pe care le indeplinim cu pasiune si entuziasm, cu forta necesara pentru a scoate maxim din resurse minime.
     
  4. Munciti cu si alaturi de profesionisti de top. Nu va asociati cu profesionisti care lasa de dorit si care nu va pot ajuta sa va efectuati munca in mod rapid, simplu, cu eficienta. De foarte multe ori, asistentii nostri, angajatii nostri si chiar si partenerii nostri pot fi oameni cu adevarat dificili, contra productivi, oameni cu care comunicam greu.
     
  5. Masoara-ti rezultatele in mod constant si mizeaza pe Principiul Pareto, 80/20. Descopera care participa din munca ta iti aduce cea mai mare parte de castiguri. Descopera care segment din angajati iti aduce cea mai bogata parte de profituri.
     
  6. Relaxeaza-te. Un om relaxat poate munci de zece ori mai mult decat cel tensionat. Alunga-ti temerile cu ajutorul expertilor. Angajeaza consultanti si specialisti in asigurari private. Fii sigur ca orice decizie ai lua, ai alaturi de tine oamenii care sa te ajute sa repair greselile comise.
     
  7. Sarbatoreste-ti greselile si esecurile. Desi este foarte dificil, mai ales cand la mijloc sunt implicatii financiare, este esential sa inveti sa faci haz de necaz acolo unde se poate si intotdeauna sa inveti din greselile comise. Toate sunt lectii pe care le invatam prea rar gratis.
 
Sursa foto: www.freegreatpicture.com



Tags: productivitateoameni de afaceriafaceriidei de afacerigreseli afaceri

Urmareste-ne pe Google News

Ghiduri practice


Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri

Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016




Rentrop ∧ Straton

Citeste Raportul Special GRATUIT

Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2025








[x]