Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
8 sfaturi pentru un self-assesment ca la carte!
Din ce in ce mai des, angajatorii si managerii cer angajatilor self-reviews care sa scoata la iveala performantele inregistrate de acestia, din perspectivele lor. Cat de necesare sunt? Cat de demn de luat in considerare sunt? Ramane de vazut.
Iata 8 sfaturi care va ajuta sa va descrieti cat mai bine performantele inregistrate in activitatea profesionala, conform AllBusiness.com:Afacere la cheie cu flori in ghiveci
Criptomonede Ghid practic pentru incepatori
3 culturi profitabile - Goji Merisoare Aronia
Ghid practic pentru realizat felicitari de lux
1. Nu fiti modesti. Adaugati toate proiectele in cadrul carora v-ati implicat si rezultatele obtinute, abilitatile si competentele pe care le-ati castigat si modul in care progresati in cadrul companiei.
2. Nu uitati de performantele inregistrate cat mai recent inainte de self-assesment.
3. Cereti feedback de la colegii dvs. Colegii dvs pot privi intreaga situatie dintr-o alta perspectiva. Se poate sa descoperiti noi abilitati pe care ceilalti considera ca le detineti si zone care trebuie imbunatatite. Toate aceste informatii sunt extrem de importante.
4. Includeti cifre si analize clare care sa va sustina punctul de vedere si performantele pe care le-ati inregistrat.
5. Nu transformati self-assesment-ul intr-o ocazie de a va renegocia salariul. Discutiile referitoare la salariu si la beneficiile pe care considerati ca le meritati trebuie purtate cu o alta ocazie.
6. Folositi un limbaj adecvat, obiectiv, clar.
7. Sugerati zone in care va puteti imbunatati abilitatile si competentele. In cazul in care stiti ca mai aveti de lucru in anumite directii benefice pentru maniera in care doriti sa va dezvoltati viata profesionala, includeti-le si veniti cu solutiile cele mai potrivite. Sefii apreciaza angajatii care detin o perspectiva realista asupra muncii lor si o viziune clara asupra viitorului lor.
8. Finisati-va dosarul de self-assesment. Este esential sa aveti un dosar de self-assesment cat mai bine pus la punct. Nu neglijati faptul ca sefii dvs vor lua anumite decizii in functie de aceste dosare si ca le vor include la fisa dvs personala.
Per total, descoperim 8 puncte esentiale, 8 puncte pe care trebuie sa le respectam cand dorim sa ne oferim feedback-ul asupra propriului mers in viata noastra profesionala. Inca nu este o metoda foarte populara in randul companiilor romanesti, inca lucrurile vor evolua, cu siguranta, si catre aceasta etapa in randul multor angajatori.
Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Citeste Raportul Special GRATUIT
Idei de AFACERI 2024
- Colectia de Idei de Afaceri
- 24 de idei inedite pe pietele din S.U.A. si Europa de Vest
- Birouri inchiriate cu ora
Afaceri la cheie
- NOU: Berea artizanala. Pasii catre o afacere de succes
- Vrei sa-ti deschizi propria AFACERE? Venim in ajutorul tau: descopera 14 IDEI de afaceri inedite!
- Secretele comertului ONLINE iti sunt, in sfarsit, dezvaluite! Porneste propria ta afacere online
- Afacerea momentului: vanzarile pe Amazon! 9 motive pentru comert online prin platforma Amazon:
- Oferta zilei: Reducere de pana la 25% si Transport Gratuit