Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
9 greseli care-l scot din sarite pe orice client
Aceste 9 greseli pe care le poti face tu sau angajatii tai nu doar ca il scot din sarite pe client dar il fac sa nici nu-ti mai calce pragul. Ce alegi?
Iata cele 9 lucruri care-l scot din sarite pe orice client!Propriul meu plan de afaceri
Cum sa faci bani din vanzarile pe Amazon
Ghid practic pentru realizat felicitari de lux
1. Magazinul se inchide cu 10-15 minute mai devreme
Clientul soseste cu cateva minute bune inainte de ora inchiderii, dar dinauntru i se face semn: "Gata, s-a terminat programul pe ziua de azi". De unde si pana unde? Si, oricum, clientul nu e obligat sa stie orarul repectivului magazin si sa-si planifice vizita in functie de ora de inchidere.
2. Vanzatorul nu stie sa ofere relatii despre produsul pe care-l vinde
Este extrem de enervant pentru un client sa nu poata obtine anumite informatii despre produsul dorit. Raspunsul "Nu stiu" (eventual spus si pe un ton gen "de unde naiba sa stiu eu?") este catastrofal. Chiar daca intrebarea adresata de client este mai complicata, "nu stiu" nu este o solutie. Vanzatorul poate sa ceara sfatul unui coleg mai experimentat sau sa-l asigure pe client ca se va interesa si va afla informatia dorita.
3. Vanzatoarea/ul nu are sa dea restul
Ati vazut, probabil, situatii in care 2-3 cumparatori, dupa ce au platit, asteapta langa casa ca un alt cumparator sa vina cu bani mai marunti, ca sa-si poata lua si ei restul. E oare treaba clientului sa aiba intotdeauna bani potriviti la el? O asemenea situatie e o bataie de joc, care nu are nici o scuza, cu atat mai mult cu cat exista si o solutie: vanzatoarea, instruita de seful ei, ar putea foarte bine sa-i ceara clientului o suma rotunjita in minus, urmand ca pe viitor sa se ingrijeasca din timp sa aiba sa dea restul exact.
4. Clientul este tratat cu o familiaritate exagerata
Un client care este intampinat din usa magazinului cu:
5. Folosirea "tehnicii produsului expus"
In vitrina clientul admira un produs foarte atragator, atat ca aspect, cat si ca pret. Intra inauntru si vanzatorul ii spune ca respectivul produs nu este pentru vanzare, dar ca iti poate oferi ceva "similar" (care, bineinteles, costa dublu si place pe jumatate).
6. Greseala!
Sa-l intampini pe client cu un aer arogant, ca si cum ai vrea sa-l pui in inferioritate.
7. Greseala!
Sa-l intampini pe client cu un aer obosit sau plicitsit.
8. Greseala!
Sa-l intampini pe client de parca v-ati cunoaste de-o viata.
9. Greseala!
Pur si simplu, sa nu-l bagi in seama pe client.
Articole conexe
3 greseli ale unui start-up, remarcate de Mike Parsons
de Idei de afaceriGreselile de (ne)iertat ale tanarului antreprenor
de Octavian DinuCum comunici cu clientii tai? Cum ii atragi?
Nemultumiri din partea clientilor? Nu exagera si nu lua lucrurile personal
de Marinache Horia CristianAboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Citeste Raportul Special GRATUIT
Idei de AFACERI 2024
- Colectia de Idei de Afaceri
- 24 de idei inedite pe pietele din S.U.A. si Europa de Vest
- Birouri inchiriate cu ora
Afaceri la cheie
- NOU: Berea artizanala. Pasii catre o afacere de succes
- Vrei sa-ti deschizi propria AFACERE? Venim in ajutorul tau: descopera 14 IDEI de afaceri inedite!
- Secretele comertului ONLINE iti sunt, in sfarsit, dezvaluite! Porneste propria ta afacere online
- Afacerea momentului: vanzarile pe Amazon! 9 motive pentru comert online prin platforma Amazon:
- Oferta zilei: Reducere de pana la 25% si Transport Gratuit