Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Afaceri in 2013: Fii productiv si termina tot ce ti-ai propus pana la finalul anului!
Mai avem foarte putin pana in septembrie, care deja miroase a sarbatori de iarna si apoi a venit 2014. S-a mai dus un an si pentru multi, din pacate, s-a dus degeaba sau cu efecte pozitive minime. In principiu, noi discutam despre antreprenori, cei care nu isi vor permite niciodata sa treaca anul fara dovezi clare de progres pentru afacerile lor.
In mod real, daca a trecut un an peste tine si tu nu ai depus eforturi veritabile pentru a te dezvolta, pentru a-ti consolida modelul de business, pentru a-ti deschide noi unitati si lansa noi produse sau pachete de servicii, atunci asteptarile de la noul an vor fi pe masura. Si asta pentru ca actionam si gandim pe modelul: "Ce plantezi acum, vei recolta in viitor."Magazin Online - cum sa pornesti propria ta afacere online
Ghid practic pentru realizat felicitari de lux
Ghid practic pentru realizarea de felicitari decupate
Asa ca daca nu ai plantat nimic, este timpul sa o faci si noi te ajutam. Iata cateva sfaturi ca sa poti sa valorifici la maxim ce a mai ramas din 2013:
1. Alcatuieste harta situatiei prezente si pentru asta ai nevoie sa scoti de la "naftalina" planul de afaceri. Este posibil sa fi neglijat planul de afaceri pana in acest moment? Cu siguranta vei observa si efectele negative in cazul in care nu ai mizat indeajuns de mult pe el.
Alcatuieste planul care ti se potriveste de acum incolo, stabileste obiectivele pe care vrei sa le atingi, modifica viziunea ta asupra lucrurilor si consolideaz-o cu ajutorul obiectivelor pe termen scurt si a obiectivelor pe termen lung.
2. Fa-ti curaj. Chiar daca pana in acest moment, pentru afacerea ta inca nu a rasarit soarele, asta nu inseamna ca nu se va intampla. Fa-ti curaj, aduna-ti motivatia, invata sa fii determinat si sa te tii de planul tau.
3. Fa modificarile de rigoare. La jumatate de an, daca lucrurile nu merg deloc asa cum le-am planificat si daca existau sanse viabile sa mearga, noi, antreprenorii cu experienta efectuam mici sau mari mutari, shift-uri de pozitii, retrogradari, promovari, concedieri si noi cooptari de personal.
Daca ai lasat un manager de departament sa arate tot ce poate, daca avea toate sansele sa scoata rezultatele asupra carora ati convenit, insa nu se vede, atunci se poate sa fie cazul unei modificari. Nu va grabiti, nu actionati din impuls, calculati situatia si luati cea mai buna decizie.
Aduceti in echipa omul care sa intoarca aceste rezultate nemultumitoare in favoarea departamentului si, implicit, in favoarea intregii afaceri!
Sa aveti succes, afaceri prospere si management de top!
sursa foto: www.sxc.hu
Articole conexe
Cum sa atragi cei mai buni angajati pentru noua ta afacere
de Idei de afaceriCum gestionezi investitiile unei afaceri mici - 4 solutii smart pentru un manager la inceput de drum
de Idei de afaceriSfaturi pentru realizarea si prezentarea planului de afaceri catre banca
de Idei de afaceriEvolutie antreprenoriala. De la o afacere mica la brand
de Idei de afaceriAboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Citeste Raportul Special GRATUIT
Idei de AFACERI 2024
- Colectia de Idei de Afaceri
- 24 de idei inedite pe pietele din S.U.A. si Europa de Vest
- Birouri inchiriate cu ora
Afaceri la cheie
- NOU: Berea artizanala. Pasii catre o afacere de succes
- Vrei sa-ti deschizi propria AFACERE? Venim in ajutorul tau: descopera 14 IDEI de afaceri inedite!
- Secretele comertului ONLINE iti sunt, in sfarsit, dezvaluite! Porneste propria ta afacere online
- Afacerea momentului: vanzarile pe Amazon! 9 motive pentru comert online prin platforma Amazon:
- Oferta zilei: Reducere de pana la 25% si Transport Gratuit