Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Afacerile devin mai profitabile cand clientii nemultumiti sunt tratati corect
Afacerile nu sunt proiecte atat de simplu de adus in stadiul in care se dovedesc profitabile. In fapt, ne trebuie mult efort investit din partea noastra pentru a ne creste afacerile in mod favorabil. Punem accent pe servire, pe customer service si speram pentru cele mai bune rezultate.
Cu toate acestea, uneori gresim si clientii devin nemultumiti. Riscam sa ii pierdem si acest lucru se si intampla in cazul afacerilor care nu inteleg maniera in care clientii nemultumiti trebuie tratati pentru a se aplana conflicte si pentru a se tempera caracterele mai dificile.Ghid practic pentru realizat felicitari de lux
Cultura de sofran
Magazin Online - cum sa pornesti propria ta afacere online
Adevarul este ca multi clienti sunt dificili din natura lor. Acest lucru nu inseamna ca vom incerca pur si simplu sa ii evitam sau sa ii inlaturam, ci sa ne adaptam serviciile in functie de nevoile lor, in functie de cerintele si asteptarile pe care le au din partea noastra, ca si afaceri profitabile.
Iata si cateva sfaturi utile care sa va ajute sa va tratati clientii nemultumiti cat mai corect posibil:
1. Afacerile devin mai profitabile atunci cand se plaseaza in prima linie doar angajati profesionisti, angajati cu experienta in customer service, angajati cu orientare puternica catre clienti si cu abilitati bune de interactiune si rezolvare de conflicte. Cooptati doar angajati bine pregatiti, cu specializarile de rigoare si cu experienta de lucru care sa ii abiliteze sa interactioneze cu clientii dvs.
2. Afacerile devin mai profitabile atunci cand se incearca aplanarea conflictelor cu ajutorul anumitor tehnici utile: ascultare activa, comunicare, utilizarea empatiei samd. Riscul de a va preface ca va ascultati clientii si riscul de a incerca sa anticipati anumite raspunsuri din partea clientilor nemultumiti sunt doua dintre cele mai mari riscuri cu care ne putem confrunta in relatia cu consumatorii.
3. Afacerile devin mai profitabile atunci cand se iau masuri stricte in evitarea pe viitor a greselilor comise. Stabiliti cauzele conflictelor si nemultumirilor iscate si implementati modificarile necesare.
Articole conexe
Cum gestionezi investitiile unei afaceri mici - 4 solutii smart pentru un manager la inceput de drum
de Idei de afaceriSfaturi pentru realizarea si prezentarea planului de afaceri catre banca
de Idei de afaceriDocumentele din spatele... ideilor de afaceri trebuie atent pastrate intr-un dulap metalic!
de Idei de afaceriCifra de afaceri din comert a crescut cu 5% in primele patru luni
de Bianca TilaAboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Citeste Raportul Special GRATUIT
Idei de AFACERI 2024
- Colectia de Idei de Afaceri
- 24 de idei inedite pe pietele din S.U.A. si Europa de Vest
- Birouri inchiriate cu ora
Afaceri la cheie
- NOU: Berea artizanala. Pasii catre o afacere de succes
- Vrei sa-ti deschizi propria AFACERE? Venim in ajutorul tau: descopera 14 IDEI de afaceri inedite!
- Secretele comertului ONLINE iti sunt, in sfarsit, dezvaluite! Porneste propria ta afacere online
- Afacerea momentului: vanzarile pe Amazon! 9 motive pentru comert online prin platforma Amazon:
- Oferta zilei: Reducere de pana la 25% si Transport Gratuit