Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Afacerile devin mai profitabile cand clientii nemultumiti sunt tratati corect

28% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
56% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
31% dintre cei care ne citesc au o afacere de succes

Afacerile nu sunt proiecte atat de simplu de adus in stadiul in care se dovedesc profitabile. In fapt, ne trebuie mult efort investit din partea noastra pentru a ne creste afacerile in mod favorabil. Punem accent pe servire, pe customer service si speram pentru cele mai bune rezultate.

Cu toate acestea, uneori gresim si clientii devin nemultumiti. Riscam sa ii pierdem si acest lucru se si intampla in cazul afacerilor care nu inteleg maniera in care clientii nemultumiti trebuie tratati pentru a se aplana conflicte si pentru a se tempera caracterele mai dificile.

Adevarul este ca multi clienti sunt dificili din natura lor. Acest lucru nu inseamna ca vom incerca pur si simplu sa ii evitam sau sa ii inlaturam, ci sa ne adaptam serviciile in functie de nevoile lor, in functie de cerintele si asteptarile pe care le au din partea noastra, ca si afaceri profitabile.

Iata si cateva sfaturi utile care sa va ajute sa va tratati clientii nemultumiti cat mai corect posibil:

1. Afacerile devin mai profitabile atunci cand se plaseaza in prima linie doar angajati profesionisti, angajati cu experienta in customer service, angajati cu orientare puternica catre clienti si cu abilitati bune de interactiune si rezolvare de conflicte. Cooptati doar angajati bine pregatiti, cu specializarile de rigoare si cu experienta de lucru care sa ii abiliteze sa interactioneze cu clientii dvs.

2. Afacerile devin mai profitabile atunci cand se incearca aplanarea conflictelor cu ajutorul anumitor tehnici utile: ascultare activa, comunicare, utilizarea empatiei samd. Riscul de a va preface ca va ascultati clientii si riscul de a incerca sa anticipati anumite raspunsuri din partea clientilor nemultumiti sunt doua dintre cele mai mari riscuri cu care ne putem confrunta in relatia cu consumatorii.

3. Afacerile devin mai profitabile atunci cand se iau masuri stricte in evitarea pe viitor a greselilor comise. Stabiliti cauzele conflictelor si nemultumirilor iscate si implementati modificarile necesare.


Tags: customer serviceafaceriafaceri profitabileclienti nemultumiti

Urmareste-ne pe Google News

Ghiduri practice


Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri

Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016




Rentrop ∧ Straton

Citeste Raportul Special GRATUIT

Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2025








SUCCES in AFACERI


Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
Descarca Gratuit
"Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim"
Completeaza adresa de email la care
vrei sa primesti Raportul Gratuit
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016
[x]