Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Ai angajati care lucreaza de acasa? Iata cum ii gestionezi!

de Camelia Diaconu 27 Mai. 2019 3310
39% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
52% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
31% dintre cei care ne citesc au o afacere de succes

In ultimii ani sistemul de lucru remote este tot mai cerut de catre angajati. Este o modalitate prin care angajatii se simt mai motivati si concentrati sa lucreze, iar angajatorii nu mai sunt nevoiti sa investeasca atat de mult in obiecte birocratice. Insa, iata cum poti gestiona relatia cu angajatii care lucreaza de acasa, pentru a te asigura ca totul este in ordine!

Cum iti gestionezi angajatii care lucreaza remote?


 
In ultimii ani, conform ultimelor studii, mai multi angajati au declarat faptul ca se simt mai productivi si mai loiali companiei din care fac parte daca au si acest beneficiu de a lucra de acasa. Este o optiune de lucru care nu are nevoie de un regim managerial special spre deosebire de angajatii care vin zilnic la birou, dar si o modalitate care poate fi mentinuta intr-un echilibru daca tii cont de urmatoarele:

 
Seteaza de la inceput obiectivele de munca.  Intr-o relatie de munca remote, atunci cand angajatul lucreaza mai mult de acasa, increderea si mai ales transparenta sunt elemente fundamentale. Stabileste de la inceput cu angajatii care sunt orele de lucru necesare proiectului in care s-au implicat, timpul de livrare al task-urilor, dar si pe ce modalitate de comunicare veti merge (e-mail, sms, telefon, intalniri saptamanale). Daca vei stii aceste detalii de la bun inceput, vei reusi sa intelegi mai usor responsabilitatile fiecaruia.

 
Comunica. Comunicarea este esentiala intr-o colaborare remote. Asigura-te ca organizezi ocazional sedinte cu angajatii pentru a pastra relatia activa si pentru a verifica daca angajatii sunt multumiti si motivati. De asemenea, este si o modalitate prin care poti observa daca angajatii isi fac treaba si daca isi pastreaza angajamentele.

 
Sistem eficient de lucru. Datorita tehnologiei avansate, acum iti este usor sa iei legatura cu angajatii tau in orice moment al zilei indiferent de locul in care lucreaza. Asigura-le angajatilor remote tool-uri performante care sa ii ajute in realizarea task-urilor. Spre exemplu:
 
  • Pentru o comunicare rapida exista: Slack, Teams, Teamwork;
  • Pentru distribuirea documentelor exista: Dropbox, Google Docs, Teams;
  • Pentru conferintele video exista: Slype, BlueJeans;

Mareste-ti perspectivele. Este important, ca pentru o colaborare valoroasa, pentru inceput sa iti intelegi angajatul si sa privesti din perspectivele lui. Intelege-i nevoile si spatiul de care are nevoie pentru a-si desfasura activitatea.

 
Ramai mereu online. Oamenii care lucreaza in sistem remote nu beneficiaza de aceleasi facilitati precum angajatii care vin zilnic la birou. Pentru a te asigura ca esti in permanenta conectat cu ei, planifica intalniri trimestriale, invita-i la petrecerile fiemei, planuiti iesiri in weekend-uri, poarta discutii cu ai astfel incat sa ii cunosti cat mai bine si sa ii intelegi.

 
Angajatii motivati aduc beneficii majore companiei!
 


Tags: angajati remoteangajati motivaticomunicare eficientaafaceri

Urmareste-ne pe Google News

Articole conexe

Cum gestionezi investitiile unei afaceri mici - 4 solutii smart pentru un manager la inceput de drum

de Idei de afaceri
22 Mai 2023
Sa fii manager tanar iti aduce multiple satisactii, cum ar fi crearea unui impact social pozitiv si flexibilitatea de a-ti gestiona timpul, avand si...

Sfaturi pentru realizarea si prezentarea planului de afaceri catre banca

de Idei de afaceri
09 Feb 2024
Pentru prezentare, lungimea planului trebuie sa fie cuprinsa intre 15 si 35 de pagini, fara proiectiile financiare si anexe. Bancile uneori vor cere...

Documentele din spatele... ideilor de afaceri trebuie atent pastrate intr-un dulap metalic!

de Idei de afaceri
14 Iun 2022
Organizeaza-ti spatiul mai eficient, folosind un dulap metalic! Alege, dintr-o gama bogata de produse, modele pentru organizarea sau arhivarea...

Cifra de afaceri din comert a crescut cu 5% in primele patru luni

de Bianca Tila
03 Iun 2022
Volumul cifrei de afaceri din comertul cu amanuntul a crescut in primele patru luni din acest an cu 5%. Fata de perioada similara din 2021, a crescut...

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri

Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016




Rentrop ∧ Straton

Citeste Raportul Special GRATUIT

Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2024








SUCCES in AFACERI


Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
Descarca Gratuit
"Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim"
Completeaza adresa de email la care
vrei sa primesti Raportul Gratuit
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016
[x]