Ai angajati care lucreaza de acasa? Iata cum ii gestionezi!
2224
0
27 Mai. 2019
Management
61% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
38% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
41% dintre persoanele care ne citesc zilnic au o afacere proprie de succes
38% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
41% dintre persoanele care ne citesc zilnic au o afacere proprie de succes
5
din 3 voturi
din 3 voturi
RATING UTILIZATORI
In ultimii ani sistemul de lucru remote este tot mai cerut de catre angajati. Este o modalitate prin care angajatii se simt mai motivati si concentrati sa lucreze, iar angajatorii nu mai sunt nevoiti sa investeasca atat de mult in obiecte birocratice. Insa, iata cum poti gestiona relatia cu angajatii care lucreaza de acasa, pentru a te asigura ca totul este in ordine!
Cum iti gestionezi angajatii care lucreaza remote?
In ultimii ani, conform ultimelor studii, mai multi angajati au declarat faptul ca se simt mai productivi si mai loiali companiei din care fac parte daca au si acest beneficiu de a lucra de acasa. Este o optiune de lucru care nu are nevoie de un regim managerial special spre deosebire de angajatii care vin zilnic la birou, dar si o modalitate care poate fi mentinuta intr-un echilibru daca tii cont de urmatoarele:

Cum sa faci bani din propria ta Plantatie de Paulownia

Magazin Online - cum sa pornesti propria ta afacere online

Afacere la cheie cu flori in ghiveci
Seteaza de la inceput obiectivele de munca. Intr-o relatie de munca remote, atunci cand angajatul lucreaza mai mult de acasa, increderea si mai ales transparenta sunt elemente fundamentale. Stabileste de la inceput cu angajatii care sunt orele de lucru necesare proiectului in care s-au implicat, timpul de livrare al task-urilor, dar si pe ce modalitate de comunicare veti merge (e-mail, sms, telefon, intalniri saptamanale). Daca vei stii aceste detalii de la bun inceput, vei reusi sa intelegi mai usor responsabilitatile fiecaruia.
Comunica. Comunicarea este esentiala intr-o colaborare remote. Asigura-te ca organizezi ocazional sedinte cu angajatii pentru a pastra relatia activa si pentru a verifica daca angajatii sunt multumiti si motivati. De asemenea, este si o modalitate prin care poti observa daca angajatii isi fac treaba si daca isi pastreaza angajamentele.
Sistem eficient de lucru. Datorita tehnologiei avansate, acum iti este usor sa iei legatura cu angajatii tau in orice moment al zilei indiferent de locul in care lucreaza. Asigura-le angajatilor remote tool-uri performante care sa ii ajute in realizarea task-urilor. Spre exemplu:
- Pentru o comunicare rapida exista: Slack, Teams, Teamwork;
- Pentru distribuirea documentelor exista: Dropbox, Google Docs, Teams;
- Pentru conferintele video exista: Slype, BlueJeans;
Mareste-ti perspectivele. Este important, ca pentru o colaborare valoroasa, pentru inceput sa iti intelegi angajatul si sa privesti din perspectivele lui. Intelege-i nevoile si spatiul de care are nevoie pentru a-si desfasura activitatea.
Ramai mereu online. Oamenii care lucreaza in sistem remote nu beneficiaza de aceleasi facilitati precum angajatii care vin zilnic la birou. Pentru a te asigura ca esti in permanenta conectat cu ei, planifica intalniri trimestriale, invita-i la petrecerile fiemei, planuiti iesiri in weekend-uri, poarta discutii cu ai astfel incat sa ii cunosti cat mai bine si sa ii intelegi.
Angajatii motivati aduc beneficii majore companiei!
Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite prin WhatsApp si Email!
Votati articolul
Nota: 5 din 5 - 3 voturi.Articole conexe
Afacerile din Romania cu actionariat autohton, valori duble fata de acum 10 ani
de Florin P. Amariei
29 Nov 2019
O analiza noua releva faptul ca afacerile din Romania care au actionariat autohton vor depasi pana la finalul lui 2019 valoare de 180 de miliarde de...
Cazierul contraventional pentru afaceri, introdus de ANPC de la 1 septembrie
de Florin P. Amariei
29 Aug 2019
Autoritatea Nationala pentru Protectia Consumatorului (ANPC) introduce cazierul contraventional pentru afaceri de la 1 septembrie. Acesta va veni in...
Partenerul de afaceri - cum il alegem?
de Florin P. Amariei
25 Sep 2019
Sa pornesti pe drumul antreprenoriatului presupune anumite riscuri si deschiderea catre nou, dar este extrem important sa intelegem ca partenerii de...
Cate metode de analiza a unei afaceri exista?
de Florin P. Amariei
11 Apr 2019
Analiza unei afaceri este necesara atunci cand iti doresti sa afli care sunt nevoile pe care trebuie sa le acoperi cu produsele sau/si serviciile...
Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Afaceri cu Profit pentru 2019 - 5 Idei de Afaceri insotite de Planul de Afaceri
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special
Citeste Raportul Special GRATUIT

Afaceri cu Profit pentru 2019 - 5 Idei de Afaceri insotite de Planul de Afaceri
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special
Idei de AFACERI 2019
- Colectia de Idei de Afaceri
- 24 de idei inedite pe pietele din S.U.A. si Europa de Vest
- Birouri inchiriate cu ora
Afaceri la cheie
- Cresterea prepelitelor: cum poti demara aceasta afacere cu doar 300 lei. Detalii aici
- Ai la dispozitie un teren de dimensiuni mici? Lavanda este cultura ideala. Click aici
- Incepe propria afacere in agricultura: iata cei 3 arbusti care te pot imbogati: Goji, Merisoare si Aronia. Click aici
- Cum sa intocmesti propriul plan de afaceri: modele editabile, sfaturi si atentionari
- Cum sa faci bani din vanzarile pe Amazon! Afla secretele afacerii
- Cum sa faci bani in agricultura: tot ce trebuie sa stii despre cultura de sofran. Click aici
Comentarii0 comentarii