Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Ai angajati care lucreaza de acasa? Iata cum ii gestionezi!

de Camelia Diaconu 27 Mai. 2019 3090
5 din 4 voturi
RATING UTILIZATORI
37% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
46% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
29% dintre cei care ne citesc au o afacere de succes

In ultimii ani sistemul de lucru remote este tot mai cerut de catre angajati. Este o modalitate prin care angajatii se simt mai motivati si concentrati sa lucreze, iar angajatorii nu mai sunt nevoiti sa investeasca atat de mult in obiecte birocratice. Insa, iata cum poti gestiona relatia cu angajatii care lucreaza de acasa, pentru a te asigura ca totul este in ordine!

Cum iti gestionezi angajatii care lucreaza remote?


 
In ultimii ani, conform ultimelor studii, mai multi angajati au declarat faptul ca se simt mai productivi si mai loiali companiei din care fac parte daca au si acest beneficiu de a lucra de acasa. Este o optiune de lucru care nu are nevoie de un regim managerial special spre deosebire de angajatii care vin zilnic la birou, dar si o modalitate care poate fi mentinuta intr-un echilibru daca tii cont de urmatoarele:

 
Seteaza de la inceput obiectivele de munca.  Intr-o relatie de munca remote, atunci cand angajatul lucreaza mai mult de acasa, increderea si mai ales transparenta sunt elemente fundamentale. Stabileste de la inceput cu angajatii care sunt orele de lucru necesare proiectului in care s-au implicat, timpul de livrare al task-urilor, dar si pe ce modalitate de comunicare veti merge (e-mail, sms, telefon, intalniri saptamanale). Daca vei stii aceste detalii de la bun inceput, vei reusi sa intelegi mai usor responsabilitatile fiecaruia.

 
Comunica. Comunicarea este esentiala intr-o colaborare remote. Asigura-te ca organizezi ocazional sedinte cu angajatii pentru a pastra relatia activa si pentru a verifica daca angajatii sunt multumiti si motivati. De asemenea, este si o modalitate prin care poti observa daca angajatii isi fac treaba si daca isi pastreaza angajamentele.

 
Sistem eficient de lucru. Datorita tehnologiei avansate, acum iti este usor sa iei legatura cu angajatii tau in orice moment al zilei indiferent de locul in care lucreaza. Asigura-le angajatilor remote tool-uri performante care sa ii ajute in realizarea task-urilor. Spre exemplu:
 
  • Pentru o comunicare rapida exista: Slack, Teams, Teamwork;
  • Pentru distribuirea documentelor exista: Dropbox, Google Docs, Teams;
  • Pentru conferintele video exista: Slype, BlueJeans;

Mareste-ti perspectivele. Este important, ca pentru o colaborare valoroasa, pentru inceput sa iti intelegi angajatul si sa privesti din perspectivele lui. Intelege-i nevoile si spatiul de care are nevoie pentru a-si desfasura activitatea.

 
Ramai mereu online. Oamenii care lucreaza in sistem remote nu beneficiaza de aceleasi facilitati precum angajatii care vin zilnic la birou. Pentru a te asigura ca esti in permanenta conectat cu ei, planifica intalniri trimestriale, invita-i la petrecerile fiemei, planuiti iesiri in weekend-uri, poarta discutii cu ai astfel incat sa ii cunosti cat mai bine si sa ii intelegi.

 
Angajatii motivati aduc beneficii majore companiei!
 


Tags: angajati remoteangajati motivaticomunicare eficientaafaceri

Ti-a placut acest articol?

Da Like, Printeaza sau trimite prin WhatsApp si Email!
Urmareste-ne pe Google News

Votati articolul

Rating:
Nota: 5 din 5 - 4 voturi.

Articole conexe

Studiu. Afacerile nespecializate din comertul cu amanuntul, in pericol

de Florin Amariei
25 Ian 2021
Un studiu Coface releva faptul ca afacerile nespecializate din comertul cu amanuntul sunt in pericol de insolventa. Datoriile acestora sunt din ce in...

Automatizarea recrutarii, o tendinta pentru afaceri in 2021

de Florin Amariei
12 Ian 2021
O analiza a unei platforme arata ca automatizarea recrutarii va fi o tendinta pentru afaceri in 2021, una de care ar putea profita mai multe IMM-uri....

ASF anunta un program de evaluare independenta a afacerilor

de Florin Amariei
19 Feb 2020
Autoritatea de Supraveghere Financiara (ASF) anunta un program de evaluare independenta a afacerilor din domeniul asigurarilor. Iata cum va functiona...

Motivarea corecta a angajatilor - cheia succesului afacerii

de Florin Amariei
12 Feb 2020
Un lucru este evident: pentru ca o afacere sa functioneze la maximum de potential, angajatii trebuie sa fie motivati corespunzator. Antreprenorii...

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri

Profit MAXIM cu investitie MINIMA. TOP 6 afaceri pentru 2022
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Profit MAXIM cu investitie MINIMA. TOP 6 afaceri pentru 2022

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016




Rentrop ∧ Straton

Citeste Raportul Special GRATUIT

Profit MAXIM cu investitie MINIMA. TOP 6 afaceri pentru 2022
Profit MAXIM cu investitie MINIMA. TOP 6 afaceri pentru 2022
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2022







 
[x]