Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Angajatii extenuati de criza economica prelungita
Multi detinatori de afaceri nu constientizeaza efectele pe care criza economica le imprima asupra angajatilor lor si gresesc enorm in aceasta directie. Cele mai multe probleme se nasc din lipsa de intelegere a managerilor si a detinatorilor de afaceri la adresa eforturilor depuse de angajati. Multi prefera sa ignore aceste considerente, multi prefera sa le trateze intr-o maniera defectuoasa care nu face altceva decat sa creasca rata de turnover a angajatilor sau sa o pastreze constanta si sa isi deturneze succesul in afaceri.
Criza economica presupune un mare impact pe umerii angajatilor. Ii platim mai prost, le cerem mai mult, le indesam mai multe ore de lucru si de multe ori le cerem imposibilul fara sa oferim nimic in schimb. Multi oameni de afaceri si multi manageri se tem sa isi arate aprecierea si cele mai infime gesturi de recunostinta fata de angajatii care depun eforturi imense in beneficiul afacerilor pe care le reprezinta.Cultura de sofran
Ghid practic Realizarea de sapun natural
Magazin Online - cum sa pornesti propria ta afacere online
Cum sa faci bani din vanzarile pe Amazon
De foarte multe ori, o simpla multumire bine accentuata si adresata personal face extrem de mult in ochii personalului si de la asemenea modalitati de a ne arata aprecierea nu ar trebui niciodata sa facem rabat.
Mai mult, angajatorii si managerii risca sa isi extenueze angajatii si atunci cand nu inteleg pe deplin care este efortul de care discutam de fapt in activitatea angajatilor.
Extenuarea isi are sursa in orele prelungite, in timpul liber mai putin, in weekenduri departe de familiile lor, de prieteni si de casele lor. Ii trimitem in sesiuni de teambuilding, la seminarii si la conferinte, in delegatii si nu ne preocupam de faptul ca aceste actiuni sunt catastrofale pentru performanta multor angajati.
Un model demn de preluat este cel urmat de unii antreprenori de a oferi cadouri si bonusuri atunci cand acest lucru este posibil. Nu este indeajuns pentru a ne arata recunostinta, insa nu este nimic. Oferiti cadouri familiilor angajatilor, copiilor lor, sotiilor samd.
Oferiti produse si servicii pe care compania dvs le ofera angajatilor, cine pentru doi pentru angajatii cei mai dedicati, prime cu ocazia sarbatorilor, mici promovari si un program de lucru mai flexibil atunci cand nu puteti sa il reduceti. acestea sunt cateva solutii putin costisitoare si eficiente intr-o buna masura.
Oferirea posibilitatii angajatilor de a-si lua de lucru si acasa este un beneficiu enorm pentru multi dintre ei si va vor ajuta sa va micsorati rata de turnover a angajatilor dvs.
Articole conexe
6 lucruri pentru bucataria de la locul de munca care sporesc bunastarea angajatilor
de Idei de afaceriCum sa atragi cei mai buni angajati pentru noua ta afacere
de Idei de afaceriCum gestionezi investitiile unei afaceri mici - 4 solutii smart pentru un manager la inceput de drum
de Idei de afaceriSfaturi pentru realizarea si prezentarea planului de afaceri catre banca
de Idei de afaceriAboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Citeste Raportul Special GRATUIT
Idei de AFACERI 2024
- Colectia de Idei de Afaceri
- 24 de idei inedite pe pietele din S.U.A. si Europa de Vest
- Birouri inchiriate cu ora
Afaceri la cheie
- NOU: Berea artizanala. Pasii catre o afacere de succes
- Vrei sa-ti deschizi propria AFACERE? Venim in ajutorul tau: descopera 14 IDEI de afaceri inedite!
- Secretele comertului ONLINE iti sunt, in sfarsit, dezvaluite! Porneste propria ta afacere online
- Afacerea momentului: vanzarile pe Amazon! 9 motive pentru comert online prin platforma Amazon:
- Oferta zilei: Reducere de pana la 25% si Transport Gratuit