Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Angajatii stresati deturneaza profitabilitatea afacerilor
Foarte multi antreprenori inca nu constientizeaza pe deplin cat este de important sa oferim suport si sprijin angajatilor la locul de munca. Le oferim fisa postului, le reamintim care sunt cerintele noastre din partea lor, ce responsabilitati au, ce le este interzis sa faca samd, si la sfarsit, in treacat si ce drepturi detin si de ce beneficii se vor bucura.
In asemenea conditii deja am dictat o mare parte din profitul afacerii noastre. Cu alte cuvinte, i-am pecetluit soarta in mod iremediabil printr-un simplu gest care ne va costa mult.Cresterea prepelitelor japoneze
Ghid practic pentru realizarea de felicitari decupate
Propriul meu plan de afaceri
Un angajat tensionat nu va da niciodata randament si nu va opera cu eficienta si la nivelul sau maxim de performanta. De asemenea, probabil ca nici nu va ramane in firma prea mult timp si va influenta in mod negativ si restul colectivitatii.
De aceea, cultivarea unui climat favorabil pentru angajati este o componenta vitala pentru orice afacere. Nu este nevoie de resurse financiare nelimitate sau timp pretios consumat in mod continuu. Este nevoie, in primul rand de intelegere, rabdare si sprijin permanent.
Haideti sa vedem care sunt motivele cele mai importante care induc stari de stres si tensiune in randul angajatilor:
1. Nu si-au constientizat rolul in cadrul echipei din care fac parte, responsabilitatile pe care le detin.
2. Nu primesc ajutor din partea personalului care detine obligatia de a-l oferi.
3. Nu primesc feedback privind progresele sau greselile comise in cadrul desfasurarii activitatilor la locul de munca.
4. Nu le este recunoscut efortul cu care isi conduc activitatile in mediu profesional, motivatia, entuziasmul, proactivitatea, abilitatea de rezolvare a problemelor samd.
5. Nu le este oferita promovarea care le-a fost promisa la angajare sau pe parcursul activitatii in cadrul firmei respective. De asemenea, nu li se permite dezvoltarea profesionala prin intermediul seminariilor, training-urilor.
6. Li se modifica cerintele sau responsabilitatile din fisa postului fara a fi consultati si fara modificarea adecvata a salariului.
7. Sufera tratamente neplacute:discriminare rasiala, de gen, etnica samd, hartuire sexuala, hartuire morala, conditii de munca neadecvate sau periculoase samd.
Toate acestea sunt doar cateva dintre marile surse de probleme intr-o afacere. Solutia pentru un climat optim este sa va puneti in locul angajatilor si sa identificati factorii declansatori de stres. Incurajati, de asemenea, feedback-ul din partea personalului si pe baza rezultatelor obtinute implementati noi strategii de imbunatatiri pentru o afacere roditoare cu angajati multumiti.
Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Citeste Raportul Special GRATUIT
Idei de AFACERI 2024
- Colectia de Idei de Afaceri
- 24 de idei inedite pe pietele din S.U.A. si Europa de Vest
- Birouri inchiriate cu ora
Afaceri la cheie
- NOU: Berea artizanala. Pasii catre o afacere de succes
- Vrei sa-ti deschizi propria AFACERE? Venim in ajutorul tau: descopera 14 IDEI de afaceri inedite!
- Secretele comertului ONLINE iti sunt, in sfarsit, dezvaluite! Porneste propria ta afacere online
- Afacerea momentului: vanzarile pe Amazon! 9 motive pentru comert online prin platforma Amazon:
- Oferta zilei: Reducere de pana la 25% si Transport Gratuit