Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Asigura ambientul afacerii! Cum iti amenajezi biroul de lucru de acasa?
Un aspect important in amenajarea biroului de acasa este respectarea principiilor ergonomice.
In cazul in care petreci mai mult de sase ore la birou, esti expus riscului de a-ti afecta sanatatea (coloana vertebrala, vedere, circulatia in membrele inferioare etc.). Iata cateva elemente pe care este bine sa le iei in calcul:Ghid practic Realizarea de sapun natural
Cum sa faci bani din vanzarile pe Amazon
Afacere la cheie cu flori in ghiveci
Ghid practic pentru realizat felicitari de lux
- inaltimea biroului. Majoritatea birourilor au inaltimea cuprinsa intre 68 si 75 cm si, in mod ideal acesta ar trebui ajustat la inaltime persoanei care il utilizeaza. O diferenta de cativa centimetri poate imbunatati considerabil confortul la birou.
- pozitionarea monitorului. Fie ca lucrezi la un laptop sau la un desktop, este important ca acesta sa fie pozitionat corect. Privirea trebuie sa cada perpendicular pe ecran. Astfel, eviti sa stai aplecat la calculator. In magazine se gasesc suporturi pentru laptopuri care iti permit sa le asezi la inaltimea potrivita.
De asemenea, la majoritatea monitoarelor de desktop se poate ajusta inaltimea astfel incat utilizatorul sa poata sta in pozitia corecta. in cazul in care ai nevoie de doua monitoare, utilizeaza unul pentru activitatea prin cipala si unul pentru activitatile secundare (cau tarea informatiilor). Ambele trebuie sa fie po zitionate astfel incat utilizatorul sa nu faca mis cari bruste sau sa stea cu capul in lateral pentru prea mult timp.
- scaunul de birou potrivit. Unii antreprenori petrec mai mult timp pe scaunul de la birou decat in pat. De aceea, este important ca scaunul sa fie confortabil si sa permita o pozitie corecta. Un scaun de birou bun ar trebui sa aiba urmatoarele caracteristici: sa aiba inaltimea ajustabila, sa aiba brate reglabile si suport pentru zona lombara.
- iluminatul corespunzator.
Lumina insuficienta sau prea puternica poate incetini munca, dar mai ales poate duce in timp la probleme de vedere.
Lumina optima este cea naturala, insa in cazul in care aceasta lipseste, se recomanda lumina indirecta din mai multe surse. in cazul in care lucrezi cu culori (ex. fotograf), este indicat sa instalezi lumini care balanseaza culorile astfel incat rezultatul muncii tale sa fie cat mai bun.
Asigura un loc pentru stocarea documentelor
Majoritatea antreprenorilor incearca sa reduca cantitatea de „hartii” pe care le folosesc. Totusi, pentru multe dintre activitatile unei firme sunt necesare documente in format fizic (facturi, chiante, contracte, oferte etc.). Multe dintre acestea trebuie pastrate chiar si cativa ani. Pentru a evita probleme este indicat sa pastrezi documentele intr-un spatiu special amenajat, in dosare etichetate.
Prevede un loc de depozitare
in cazul multor afaceri este nevoie de un spatiu pentru depozitarea diferitelor obiecte: marfa, echipamente scoase din uz, stoc de consumabile etc. Este indicat sa dedici un loc pentru depozitarea diferitelor lucruri astfel incat sa nu iti aglomerezi spatiul de lucru.
Alege un loc pentru intalniri
Este posibil ca unii clienti sa te viziteze la biroul de acasa. Daca vrei sa pastrezi un aer profesional, este recomandabil sa nu primesti clientii in spatiul dedicat familiei. Nu este necesar sa ai o camera separata pentru intalniri. Cateva scaune si o masa sunt de ajuns pentru o intalnire de afaceri la biroul de acasa.
Ramai deschis schimbarilor
Pe masura ce afacerea ta evolueaza si biroul tau va trebui sa se schimbe. De aceea, in momentul in care alegi mobila si echipamentele nu considera ca acestea vor ramane aceleasi mereu. Daca nevoile tale se modifica, nu ezita sa schimbi designul, astfel incat acesta sa raspunda mai bine muncii tale.
De asemenea, schimbarile biroului de acasa iti pot stimula creativitatea si te pot ajuta sa vezi business-ul dintr-o perspectiva noua.
Cu putina planificare, este posibil sa creezi acasa un birou care sa te ajute la dezvoltarea afacerii tale.
Articole conexe
Cum sa atragi cei mai buni angajati pentru noua ta afacere
de Idei de afaceriEvolutie antreprenoriala. De la o afacere mica la brand
de Idei de afaceriPatru moduri prin care sa aduci primavara in biroul tau
de Idei de afaceri4 facilitati de ordin sanitar pe care o cladire de birouri a viitorului ar trebui sa le aiba
de Idei de afaceriAboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Citeste Raportul Special GRATUIT
Idei de AFACERI 2024
- Colectia de Idei de Afaceri
- 24 de idei inedite pe pietele din S.U.A. si Europa de Vest
- Birouri inchiriate cu ora
Afaceri la cheie
- NOU: Berea artizanala. Pasii catre o afacere de succes
- Vrei sa-ti deschizi propria AFACERE? Venim in ajutorul tau: descopera 14 IDEI de afaceri inedite!
- Secretele comertului ONLINE iti sunt, in sfarsit, dezvaluite! Porneste propria ta afacere online
- Afacerea momentului: vanzarile pe Amazon! 9 motive pentru comert online prin platforma Amazon:
- Oferta zilei: Reducere de pana la 25% si Transport Gratuit