Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Aveti angajati dificili? Noi avem solutii!

67% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
35% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
47% dintre cei care ne citesc au o afacere de succes

Fie ca dam vina pe stress-ul din viata profesionala sau cel din viata personala, fie ca vorbim despre un comportament defectuos sau un caracter problematic, toti antreprenorii au avut si au de-a face cu angajati dificili. Care este solutia? Renuntam la ei, le toleram comportamentul si atitudinea din mediul profesional sau incercam sa rezolvam problema?

Prima regula in rezolvarea chestiunilor legate de angajati este evaluarea datelor problemei. Stabiliti cu claritate care sunt factorii declansatori pentru o anumita conduita pe care o dezaprobati si incercati sa o solutionati.

Discutati cu angajatul in cauza si incurajati-l sa impartaseasca cu dvs motivele de nemultumire.

Iata cateva dificultati pe care angajatorii le intampina din partea angajatilor:

1.    Angajatii nu respecta programul de lucru, venind mai tarziu la munca sau plecand mai devreme. Nu respecta orele de pauza si deadline-urile.

2.    Petrec timp alocat activitatilor profesionale la telefon, pe Facebook, Twitter, Youtube (si nu pentru a va face advertising).

3.    Nu sunt de incredere si nu pastreaza confidentialitatea informatiilor.
Se poate sa aflati ca sursa problemelor unui angajat provine din viata sa privata sau ca este insatisfactia generata de lipsa unui birou mai mare, intarzierea promovarii promise samd. In orice caz veti decide daca este un caz solvabil sau trebuie sa renuntati la el.

Inainte de a decide sa incheiati contractul de munca al  unui angajat problematic trebuie sa evaluati pierderile si castigurile aferente fiecarei situatii. Puneti-va intrebarile:
            1.    Cat de productiv este angajatul?
            2.    Cat de deranjant este comportamentul sau si pe cine afecteaza in mod direct sau indirect?
            3.    Ce pierderi se vor resimti in urma concedierii sale?

Raspunsurile la aceste intrebari pot aduce cu sine o suita de rezolvari pentru orice problema. Se poate sa va razganditi si sa pastrati angajatul chiar daca acesta va continua sa reprezinte un factor de stress pentru dvs si pentru restul personalului.

Ganditi-va ca orice angajat este o investitie si ca aveti de invatat din interactiunea cu fiecare, pe viitor tratand problemele cu mai multa eficienta in cazul altor angajati.

Necesitatea de a rezolva problemele legate de angajatii problematici vine din nevoia de a nu raspandi o conduita nepotrivita si in randul celorlalti. Pe acelasi model se iau si alte decizii care va vor micsora sansele de succes in afacere.

Cand anumite comportamente si atitudini defectuoase sunt ignorate la locul de munca, angajatii actioneaza pe principiul:”Daca X pleaca mai devreme de la birou, eu de ce sa nu plec?” Astfel intervine o inertie dezastruoasa in randul personalului si veti realiza ca un mar putred a stricat un cos intreg.


Tags: angajati dificiliantreprenori

Urmareste-ne pe Google News

Ghiduri practice


Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri

Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016




Rentrop ∧ Straton

Citeste Raportul Special GRATUIT

Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2025








[x]