Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Cand cantitatea devine calitate pentru tine si afacerea ta ...

37% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
46% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
29% dintre cei care ne citesc au o afacere de succes

Cantitatea nu trebuie sa primeze niciodata. Si asta pentru ca la polul opus este calitatea. Si fiindca observ ca multi adora sa isi dea singuri in cap, trebuie sa scot putin in evidenta dramatismul acestei optiuni, de a lasa cantitatea sa primeze. Nu vrem volum de munca pentru ca discutam despre anularea investitiilor trecute si viitoare.

Cu alte cuvinte, degeaba investesti multi bani in promovare daca ai produse slabe. Incepe de la produse! Fa-le sa se vanda fiindca sunt bune, nu pentru ca lucrezi la marketing. Nu le forta, lasa-le sa fie.

Dar, atentie! Nimeni nu spune ca eforturile de marketing sunt inutile. Departe acest gand de noi, cei care deja avem afacerile noastre. Stim cat de important este sa investim in marketing, dar trebuie sa iti placa sa pierzi bani daca nu intelegi ca trebuie sa lucrezi la produse daca nu le vinzi asa rapid cum te-ai astepta.

Si dramatic este ca multi afaceristi continua sa mareasca cantitatea de produse scoase pe banda rulanta si nu asta ne trebuie. Ne trebuie putin si bun pentru ca in spatele acestor produse sta un concept logic. Dai calitate si primesti incasari pe masura. Dai schimonoseli de produse, dai faliment. E simplu si totul devine realitate mai devreme sau mai tarziu.

Asa ca in loc sa ne concentram cum sa procedam ca sa aducem pe piata si mai multe produse, energia poate fi folosita pentru a le lua pe cele deja existente si a le face sa dea randament. Si asta pentru ca la mijloc este reputatia afacerii! Crezi ca o sa ai succes cu noul produs? Crezi ca potentialii tai clienti vor mai cumpara ceva de la tine daca au incercat deja un produs catastrofal?

La final, solutia ideala este sa iti indrepti greselile. Ai lansat un produs pe care nu il vrea nimeni? Retrage-l si fa-l sa mearga. Nu te imparti in zeci de parti. Energia risipita este cea mai crunta forma de pacat pentru orice afacere.

Sa aveti succes in afaceri!

sursa foto: www.sxc.hu


Tags: idei de afaceriafaceriidei afaceriafacere

Urmareste-ne pe Google News

Ghiduri practice


Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016




Rentrop ∧ Straton
Citeste Raportul Special GRATUIT
Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2025








[x]