Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Care este politica de preturi, fara frica, intr-o afacere
Stabilirea unui pret fara sa iti fie frica de fluctuatii si de schimbari este una din cele mai mari provocari cu care se confrunta proprietarii de afaceri.
Potrivit unui raport recent al unei companii specializate, doua dintre cauzele esecului unei afaceri sunt frica si subestimarea timpului necesar a fi dedicat afacerii.Este greu de crezut ca oamenii chiar platesc pretul corect al costului de care au nevoie pentru a incepe sa faca profit. Ei tind sa subestimeze valoarea timpului si a competentelor (cunostintelor de specialitate), in special femeile care stau acasa si care au foarte putina experienta sau deloc in campul muncii.
Cateodata este adevarata aceasta afirmatie, dar de foarte multe ori ea se bazeaza pe vorbe, nu pe fapte. Asadar, invata sa stabilesti pretul corect fara nicio frica pentru a mari profitul. Nu fi o persoana de afaceri fricoasa care sta pe margine si se ingrijoreaza ca nimeni nu va plati mai mult, nu fii sclavul pretului muncii. Consumatorii invata sa descopere ca oferi calitate, iar calitatea produselor inseamna mai mult decat plata minima.
Daca consumatorii nu au nevoie de calitate trimite-i la un magazin universal (sau la un depozit). Antreprenorii inteligenti ofera produse si servicii similare cu ale tale, dar cer pentru ele un pret de doua-trei ori mai mare – si il si primesc. Invata și tu de la ei!
Nu este experienta cea care determina valoarea timpului intr-o afacere pe care o desfasori la domiciliu, spre exemplu. Este ceea ce stii si faci in timpul alocat acestei afaceri.
Stabilirea pretului intr-un mod realist atrage consumatori si creeaza un volum mare de vanzari.
Indiferent daca ai preturi ridicate si doar o anumita clientela isi poate permite produsul sau serviciul tau ori ai preturi mai mici pentru o acoperi o cerere si o gama mai mare de clienti, trebuie sa fii sigur ca profitul obtinut este suficient de mare pentru ca afacerea sa fie viabila.
Afacerea nu va rezista prea mult daca la usa ta vin prea putini clienti și nici daca preturile pe care le practici sunt atat de mici incat nu iti acoperi cheltuielile.
Nu uita! Sa vinzi este seducator. E ceva incomparabil. Cand cineva cumpara produsele tale, creste si egoul tau, nu doar veniturile. Este o confirmare a valorii tale, asa ca nu iti fie rusine sa vinzi si nu te ascunde dupa paravanul „eu creez, nu sunt comis-voiajor”.
Articole conexe
Cum sa atragi cei mai buni angajati pentru noua ta afacere
de Idei de afaceriCum gestionezi investitiile unei afaceri mici - 4 solutii smart pentru un manager la inceput de drum
de Idei de afaceriSfaturi pentru realizarea si prezentarea planului de afaceri catre banca
de Idei de afaceriEvolutie antreprenoriala. De la o afacere mica la brand
de Idei de afaceriAboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Citeste Raportul Special GRATUIT
Idei de AFACERI 2024
- Colectia de Idei de Afaceri
- 24 de idei inedite pe pietele din S.U.A. si Europa de Vest
- Birouri inchiriate cu ora
Afaceri la cheie
- NOU: Berea artizanala. Pasii catre o afacere de succes
- Vrei sa-ti deschizi propria AFACERE? Venim in ajutorul tau: descopera 14 IDEI de afaceri inedite!
- Secretele comertului ONLINE iti sunt, in sfarsit, dezvaluite! Porneste propria ta afacere online
- Afacerea momentului: vanzarile pe Amazon! 9 motive pentru comert online prin platforma Amazon:
- Oferta zilei: Reducere de pana la 25% si Transport Gratuit