Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Care sunt dezavantajele delegarii sarcinilor din cadrul afacerii?

de Teo Manole 22 Dec. 2014 2992
59% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
38% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
41% dintre cei care ne citesc au o afacere de succes

Delegarea, ca orice alt proces din cadrul unei organizatii, are cateva dezavantaje pe care este bine sa le cunosti.

1.  Dureaza mai mult timp sa delegi unele sarcini
Exista multe activitati pe care le putem realiza noi singuri mai repede si mai bine decat ar putea altcineva. De multe ori, dureaza mai putin sa rezolvam o problema decat sa explicam altcuiva solutia pe care trebuie sa o aplice.

Acesta abordare este potrivita pentru situatiile exceptionale cu care ne intalnim o singura data si pentru cele care necesita un grad mare de responsabilitate. Totusi, nu este cea mai buna solutie pentru sarcinile de rutina, pe care trebuie sa le realizam frecvent. in acest caz, delegarea este alternativa potrivita.

2. Poate creste nivelul de stres
Multe persoane nu se simt confortabil atunci cand incredinteaza activitatile lor altor oameni. Exista teama ca rezultatele nu vor fi cele asteptate sau, mai rau, ca vor exista greseli care nu pot fi reparate. Delegarea poate creste nivelul de stres atunci cand plasezi altcuiv a s arcini cu un grad mare de r esponsabilita te sau care necesita cunost ințe avansate intr-un anumit domeniu.

3. Uneori trebuie sa corectezi greseli
Atunci cand sarcinile nu au fost realizate la nivelul as tep tat, va trebu i sa le corectezi . Remedierea greselilor altcuiva poate dura foarte mult si este o etapa frustranta care iti ia din timpul alocat pentru alte activitati. Este bine sa eviti mai ales greselile iremediabile prin plasarea activitatilor care pot avea consecinte serioase daca lucrurile merg prost.


Tags: delegaredelegarea sarcinilorangajatimanagement

Urmareste-ne pe Google News

Articole conexe

6 lucruri pentru bucataria de la locul de munca care sporesc bunastarea angajatilor

de Idei de afaceri
20 Feb 2024
Esti in cautare de noi modalitati de a stimula fericirea si productivitatea angajatilor tai? Pe masura ce organizatiile de toate marimile recunosc...

Cum sa atragi cei mai buni angajati pentru noua ta afacere

de Idei de afaceri
29 Apr 2024
Initierea unui business este un eveniment important in viata fiecarui antreprenor. Prima afacere poate fi comparata, cu usurinta, cu prima dragoste,...

Angajatii intra intr-o noua dinamica in 2022

de Florin Amariei
11 Ian 2022
Piata fortei de munca se va schimba radical in 2022, mai ales dupa ce angajatii vor realiza ca perioada de stagnare s-a incheiat si acum trebuie sa...

Sondaj. Principalele motive pentru care angajatii raman in firme

de Florin Amariei
20 Dec 2021
Un nou sondaj releva principalele motive pentru care angajatii raman in firme. Ar fi bine sa le avem in vedere! Primele trei criterii pe baza...

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri

Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016




Rentrop ∧ Straton

Citeste Raportul Special GRATUIT

Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2024








SUCCES in AFACERI


Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
Descarca Gratuit
"Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim"
Completeaza adresa de email la care
vrei sa primesti Raportul Gratuit
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016
[x]