Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Cat de important este sa iti tii promisiunea

39% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
52% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
31% dintre cei care ne citesc au o afacere de succes

Avem adesea tendinta sa credem ca nu se va intampla nimic rau daca nu ne mai tinem o promisiune, daca ne incalcam cuvantul dat sau daca ne prefacem ca nu ne mai amintim de un lucru pe care l-am promis candva cuiva.

In afaceri insa, acest lucru face ca pe termen lung increderea clientilor sa scada treptat si... sigur. Vei observa cum de la o vreme scade numarul clientilor, iar promotiile, concursurile sau alte metode de promovare prin care le oferi reduceri sau alte beneficii, nu vor mai avea nicio influenta asupra lor.

In vreme ce vei incerca noi strategii de marketing, verifica daca nu cumva problema este in alta parte: clientii si-au pierdut increderea in tine si in afacerea ta asa ca orice le-ai vinde acum nu mai prezinta incredere nici ca produs, nici ca valoare promovata pe piata.

Daca promiti unui client ca ii platesti un produs, atunci trebuie sa te tii de cuvant. Daca ai promis ca orice client care cumpara de la tine un produs X va primi un cadou surpriza, atuni fa ca acel cadou sa existe.

Nu le insela niciodata asteptarile si nu ii dezamagi. Clientii se supara cel mai repede si zvonurile negative despre o afacere nu numai ca circula mult mai rapid decat cele bune, dar iti pot influenta afacerea la un nivel destul de profund.

Chiar daca la un moment vei avea impresia ca tu le platesti lor mai multi bani decat iti dau ei tie, vei vedea cum se naste profitul atunci cand clientii, multumiti de faptul ca ti-ai respectat promisiunile si ai demonstrat ca afacerea ta respecta anumite valori, vor cumpara de zece ori mai mult decat ar fi facut-o daca nu ar fi auzit niciodata de tine si nici nu le-ai fi captat interesul in vreun fel.

Increderea este un factor cheie in vanzari asa cum este un element esential in relatiile pe care le construim cu ceilalti oameni in viata de zi cu zi. Chiar daca poate sa para o relatie din care la un moment dat castiga doar clientul, un manager bun va face astfel incat ca, pe termen lung, intotdeauna profitul sa fie de partea afacerii.



Tags: editorialpromisiunemarketing

Urmareste-ne pe Google News

Ghiduri practice


Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016




Rentrop ∧ Straton
Citeste Raportul Special GRATUIT
Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2025








SUCCES in AFACERI


Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
Descarca Gratuit
"Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim"
Completeaza adresa de email la care
vrei sa primesti Raportul Gratuit
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016
[x]